МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 1. Ринок праці й механізм його функціонування. Зайнятість населення. Безробіття. Політика зайнятостіВступ ЗМІСТ Полтава 2006 Укладачі: Т.О.Галайда, О.І. Мущинська Конспект лекцій Кафедра економіки підприємства
із дисципліни “Економіка праці й соціально - трудові відносини”
для студентів економічних спеціальностей та слухачів ЦПО усіх форм навчання
ВСТУП....................................................................................................……..............3 МОДУЛЬ 1. РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН ............4 ТЕМА 1. Ринок праці й механізм його функціонування. Зайнятість населення. Безробіття. Політика зайнятості...............................….…........................................4 ТЕМА 2. Соціально-трудові відносини та соціальне партнерство ......................14 ТЕМА 3. Трудові ресурси. Персонал підприємства.....................…......................22 ТЕМА 4. Продуктивність праці та трудомісткість. Методи визначення і види..41 МОДУЛЬ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ, НОРМУВАННЯ ТА ОПЛАТА ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ......................................................................................................53 ТЕМА 5. Науково-методологічні основи та форми організації праці…………..53 ТЕМА 6. Основні положення технічного нормування праці. Види норм і нормативів. Регулювання робочого часу..................................…..........................63 ТЕМА 7. Організація та методи проведення нормативних спостережень за виробничими процесами. Методи нормування праці............................................71 ТЕМА 8. Мотивація трудової діяльності. Заробітна плата в умовах ринкової економіки. Регулювання заробітної плати.........….............…................................75 ТЕМА 9.Тарифна система в Україні. Форми і системи оплати праці. Формування та планування фонду оплати праці на підприємстві. Форми статистичної звітності з праці..........…............……………………........................88 ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК.........................................................................106 Праця відіграє важливу роль у розвитку людського суспільства й людини. Праця - це доцільна, свідома, організована діяльність людей, спрямована на створення матеріальних та духовних благ, необхідних для задоволення суспільних і особистих потреб людей. Зміст та характер праці залежать від ступеня розвитку продуктивних сил та суспільних відносин. Мета дисципліни “Економіка праці й соціально-трудові відносини” полягає у формуванні у студентів системи теоретичних і практичних знань із питань регулювання соціально-трудових відносин, оплати праці, стимулювання оптимального використання ресурсів і підвищення продуктивності, ефективності праці та її планування. Предметом навчальної дисципліни є праця, стосунки між людьми в процесі трудової діяльності, розвиток та використання трудового і творчого потенціалу працівників, підвищення ефективності і дохідності праці й рівня її оплати. Завдання дисципліни: - висвітлення теоретичних аспектів сучасних проблем економіки праці; - формування у студентів практичних навичок та вмінь управління працею; - розвиток здібностей до науково-дослідницької роботи, самостійності і відповідальності у роботі; - формування професійних здібностей у майбутніх фахівців щодо вирішення проблем економіки праці. Конспект містить короткий зміст курсу і призначений для закріплення теоретичних знань та підготовки до практичних занять, поточного та підсумкового контролю знань студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання.
МОДУЛЬ 1. РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ТРУДОВИХ ВІДНОСИН
1.1. Поняття ринку праці, його елементи і функції 1.2. Структура, типи і сегменти ринків праці 1.3. Поняття та види зайнятості 1.4. Безробіття і його види 1.5. Регулювання зайнятості населення 1.6 .Політика та програми сприяння зайнятості
Читайте також:
|
||||||||
|