Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ресурси гольф-туризму в Азії

Азія займає третє місце в світі по рівню розвитку індустрії гольфу і є одним з найшвидших зростаючих регіональних ринків гольф-туризму. Розміщення гольф-полів в азіатських країнах характеризується великою нерівномірністю. Якщо в середньому по регіону на 100 тис. жителів доводиться 0,1 стандартного 18-лункового поля, то по окремих країнах розкид значень цього показника складає більше 1000 разів.

Найкрупніший ринок гольфу склався в Японії, яка зіграла вирішальну роль в розповсюджень в Азії цієї гри. До другої половини 1990-х рр. спочатку в Японії, а потім у ряді країн Південно-Східної Азії гольф затверджувався як елітарний вид спорту і ексклюзивний продукт. Він був доступний лише вибраній частині суспільства, яка могла сплатити членство в гольф-клубі та придбати елітарну нерухомість в його межах. Азиатская модель розвитку гольфу зазнала корінні зміни в результаті валютно-фінансової кризи кінця 1990-х рр. Опинившись перед загрозою банкрутства, клуби були вимушені відкрити доступ до гольф-полів всім охочим за помірну плату. Наприклад, у 2001 р. в гольф-клубах і на курортах, розташованих в передмістях столиці Малайзії Куала-Лумпур, раунд гри на 18-лунковому полі, включаючи оренду гольф-кара і харчування, коштував 15,5 дол. в робочі дні і 42 дол. по вихідним.

Із зміною бизнес-модели азіатська індустрія гольфу отримала новий поштовх до розвитку. Зростає популярність гри в регіоні, збільшується об'єм інвестицій в будівництво гольф-полів. За даними журналу «Азіатський гольф», в 1998 р., в розпал кризи в регіоні (без урахування Японії) налічувалося 3,8 млн. гольфистов і більше 1200 полів. На теперішній час число гравців становить близько7 млн. чоловік. Багато країн перейшли до проведення спеціальних рекламних кампаній по залученню любителів гольфу. Наприклад, Таїланд, що просуває на ринку сімейні гольф-тури, в 2009 р. зареєстрував 350 тис. прибуттів туристов-гольфистів з-за кордону. Філіппіни поставили мету розширити ринок гольф-путешествий до 30 тис. поїздок в рік, переважно з Японії, Південної Кореї, Тайваню, Сянгана (Гонконгу) і Сінгапуру. Для цього був розроблений пекідж-тур, що включає навчання грі в гольф, відвідини казино і похід в гори. «Гольфоманія» охоплює все нові країни Азії. У 1990-і рр. вона охопила Китай, де в 2009 р. налічувалося 200 гольф-полів, а число гравців неухильно зростає.

Початок XXI ст. на світовому ринку гольф-туризма відмічений загостренням конкуренції між традиційними і новими напрямами подорожей. Зміцнюються позиції країн Близького Сходу, головним чином ОАЕ, що запозичили американську модель індустрії гольфу. У Африці основним центром гри в гольф є ПАР. Деякі її поля входять в список кращих в світі і привертають туристов-гольфистів з Великобританії, Німеччини, Швейцарії і інших країн світу. Не можна не відзначити зусилля Єгипту, Марокко, Тунісу і Кенії по просуванню гольф-продуктов на туристському ринку. У Австралії і Океанії йдуть процеси формування національних кластерів індустрії гольф-туризма. Латинська Америка, не дивлячись на украй вузький ринок гольфу (один гравець доводиться більш ніж на 3000 чоловік), стрімко нарощує пропозицію і відкриває в середньому 12—15 гольф-полів в рік.

 


Читайте також:

  1. I. Теорія граничної продуктивності і попит на ресурси
  2. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  3. Антропогенний вплив – це будь-який вплив, що здійснює людина на навколишнє середовище та його ресурси.
  4. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  5. Біологічні ресурси
  6. Біологічні ресурси
  7. Виробничі ресурси та їх обмеженість
  8. Виробничі ресурси та їх обмеженість.
  9. Влада як соціальний феномен. Ресурси влади. Класифікація влади
  10. Водні ресурси
  11. Водні ресурси планети і України
  12. Водні ресурси світу. Світовий океан, поверхневі та підземні води - реферат українською




Переглядів: 683

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ресурси гольф-туризму в Європі | ТЕМА 9. ГЕОГРАФІЯ КУЛЬТУРНО-ПІЗНАВАЛЬНОГО ТА ПОДІЄВОГО ТУРИЗМУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.