Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задачі та вправи

Контрольні питання.

  1. Принципи виборки даних в ПОП, їх структура.
  2. Елементи пам’яті ПОП.
  3. Побудова масочних ППП.
  4. Програмовані ППП.
  5. Репрограмовані ППП.
  6. Призначення та побудова пристроїв вибірки та зберігання.
  7. Що таке ПЛІС та принципи їх побудови?

В нижче наведених завданнях, використовуючи розділи 8.1 – 8.6, необхідно за вказаною умовою вираховувати певні значення величин або скласти структурну схему. Деякі елементи слід вибрати самостійно, операційні підсилювачі вважати ідеальними.

 

1. З’єднати ПОП (рисунок 8.7), кожна з яких може зберігати 1024 слова, щоб можна було зберігати об’єм, вказаний у пунктах та визначити інформаційну ємність мікросхеми:

а) 2048 4-розрядних слова; б) 512 8-розрядних слова;

в) 1024 12-розрядних слова; г) 1024 8-розрядних слова.

2. З’єднати ПОП (рисунок 8.7), кожна з яких може зберігати 1024 слова, щоб можна було зберігати об’єм, вказаний у пунктах та визначити кількість адресних шин:

а) 2048 4-розрядних слова; б) 512 8-розрядних слова;

в) 1024 12-розрядних слова; г) 1024 8-розрядних слова.

3. Синтезувати схему пристроя, що генерує на виході набір "1" та "0" із заданою частотою:

а) 0101 1011 0110 0101, ¦=1 кГц; б) 0011 1011 0111 1010, ¦=200 Гц;

в) 1111 0000 1111 1001, ¦=2 кГц; г) 0000 1111 1111 1010, ¦=10 кГц.

4. Розрахувати схему і визначити її параметри (рис. 8.14):

а) С=5пФ, rпт=270 Ом, R1=R2=10 кОм; б) С=5пФ, rпт=510 Ом, К=10;

в) С=5пФ, rпт=100 Ом, R1=10 кОм, К=20; г) Uвх=1 В, . Uвих=10 В, С=5пФ, rпт=300 Ом

5. Створити мажоритарну комірку на таку кількість входів, з використанням мультиплексора:

а) на 4 входи; б) на 5 входів;

інверсну мажоритарну ячійку:

в) на 4 входи; г) на 5 входів.

6. На основі масочного ППП створити для двійкових чисел:

а) 3-розрядний квадратор; б) 3-розрядний кубатор;

в) перемножувач двохрозрядних чисел; г) суматор двох 2-розрядних чисел.

7. Створити ПЛІС на основі мультиплексного дерева, застосовуючи:

а) 4-входові елементарні мультиплексори для створення бульової функції 1010 1100 1010 0011;

б) 8-входові мультиплексори для функції 1010 0011 1100 0011;

в) 4-входові мультиплексори для функції 1001 0011 1010;

г) 8-входові мультиплексори для функції 0110 1001 1010 0011.

8. Використовуючи схему рис.8.8 створити функціональні перетворювачі для (2¸3) розрядних двійкових чисел:

а) y=1+x2; б) y=1+x3; в) y=x+x2; г) y=2+x+x3.

9. Розробити пристрій на мультиплексорах, що реалізує порівняння двійкових кодів:

а) X3X2>X1X0; б) X3X2=X1X0; в) X3X2³X1X0; г) X3X2£X1X0;

10. Розрахувати елементи схеми (R1, R2) (рисунок 8.15), щоб час зміни вихідної напруги в режимі зберігання за секунду складав не більше:

а) 0,2В; б) 0,1В; в) 0,3В; г) 0,15В.

Прийняти С=5 пФ, rПТ=270 Ом.

11. Створити мажоритарний пристрій для такої кількості двійкових розрядів:

а) 5; б) 8; в) 3; г) 4.

 
 

12. Розробити пристрій із застосуванням мультиплексорів, що реалізуватиме таку булеву функцію:

13. Реалізувати схему пристроя, що за 8 тактів генерує на виході такі послідовності:

а) 0011 0000; б) 0001 0001; в) 0101 0100; г) 1100 1100;

14. Створити перетворювач двійкового коду в семисегментний, використовуючи:

а) Мультиплексори; б) Дешифратори;

в) ППП масочного типу; г) ПППП.

15. Використовуючи масочне ППП створити генератор сигналів, на виході якого одночасно генеруються імпульсні сигнали:

а) "меандр" з "нульвою" фазою; "меандр" з фазою 180°; зі скважністю Q=3 i Q=4;

б) з фазовим зсувом:

j1=0°; j2=90°; j3=180°; j4=270°;

в) із скважністю: Q1=2; Q2=3; Q3=4; Q4=5;

г) з частотою: ¦1=1 кГц; ¦2=500 Гц; ¦3=250 Гц; ¦4=125 Гц.

16. Реалізувати схему пристроя, що за 12 тактів генерує на виході такі послідовності:

а) 1011 0001 0101; б) 0101 1011 0110; в) 0101 0100 1001; г) 1110 1100 0011.

 
 

17. Розробити пристрій із застосуванням мультиплексорів, що реалізуватиме таку булеву функцію:

18. Використовуючи схему рис.8.8 створити функціональні перетворювачі для (2¸3) розрядних двійкових чисел:

а) y=х+x3; б) y=4+x2; в) y=1+x; г) y=2+x+x2.

19. Розрахувати елементи схеми (R1, R2) (рисунок 8.15), щоб час зміни вихідної напруги в режимі зберігання за секунду складав не більше:

а) 0,5В; б) 0,6В; в) 0,8В; г) 0,1В.

Прийняти С=5 пФ, rПТ=300 Ом.

20. Створити мажоритарний пристрій для такої кількості двійкових розрядів:

а) 7; б) 8; в) 9; г) 4.

21. Використовуючи масочне ППП створити генератор сигналів, на виході якого одночасно генеруються імпульсні сигнали:

а) типу "меандр" з фазовим зсувом j1=0°; j2=90°; зі скважністю Q=3;

б) з поглибленим фазовим зсувом:

j1=0°; j2=90°; з частотою ¦3=250 Гц; ¦4=125 Гц.

в) із скважністю: Q1=3; Q2=4; Q3=5; Q3=2;

г) з частотою: ¦1=1 кГц; ¦2=500 Гц; з фазовим зсувом j3=180°; j4=270°.

22. Створити ПЛІС на основі мультиплексного дерева, застосовуючи:

а) 4-входові елементарні мультиплексори для створення бульової функції 0011 1101 0110 0011;

б) 8-входові мультиплексори для функції 0010 1010 1101 0111;

в) 4-входові мультиплексори для функції 0011 1001 0010 1111;

г) 8-входові мультиплексори для функції 1011 1101 1000 1001.


23. На основі масочного ППП створити для двійкових чисел:

а) 4-розрядний квадратор; б) 4-розрядний кубатор;

в) суматор 3-розрядних чисел; г) суматор трьох 2-розрядних чисел.

24. На основі ПППП створити для двійкових чисел:

а) 3-розрядний квадратор; б) 3-розрядний кубатор;

в) перемножувач двохрозрядних чисел; г) суматор двох 2-розрядних чисел.

25. Розробити пристрій на мультиплексорах, що реалізує порівняння двійкових кодів:

а) X3X2>X1X0; б) X3X2³X1X0; в) X3X2=X1X0; г) X3X2£X1X0;


Читайте також:

  1. Акробатичні вправи
  2. Акробатичні вправи.
  3. Алгоритм розв’язання задачі
  4. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  12. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження




Переглядів: 675

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПППП в якості ПЛІС | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.