Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ризиками

Функціонування системи аналізу й управління

Проведення експертизи декларації безпеки

 

Експертизу декларації безпеки можуть проводити суб’єкти господарської діяльності всіх форм власності, що займаються науковою і науково-технічною діяльністю у сфері безпеки промислових об’єктів, у тому числі спеціалізовані експертні організації, акредитовані від-

повідно до вимог Закону України «Про наукову та науково-технічну

експертизу» (51/95-ВР) (далі — експертні організації). Експертну організацію для проведення експертизи суб’єкт господарської діяльності обирає самостійно. Експертизу не може проводи-

ти експертна організація, яка розробляла декларацію безпеки. Умови проведення експертизи визначаються договором між суб’єктом господарської діяльності та експертною організацією.

У висновку експертизи дається оцінка повноти дослідження ступеня небезпеки та оцінки рівня ризику, а також обґрунтованості та достатності прийнятих щодо зменшення рівня ризику, готовності до дій з локалізації і ліквідації наслідків аварій.

Висновок експертизи має містити:

• найменування виду експертизи із зазначенням її об’єктів;

• виклад підстав для проведення експертизи;

• відомості про експертну організацію та експертів;

• дані про замовника та перелік об’єктів експертизи;

• відомості про розглянуті в процесі експертизи документи та об’єкти;

• результати проведення експертизи.

Висновок експертизи, підписаний експертами, які її проводили, затверджує керівник експертної організації. Підпис керівника засвідчується печаткою експертної організації.

Результати проведення експертизи мають містити оцінку:

• повноти і достовірності інформації, що міститься в декларації безпеки;

• обґрунтованості результатів дослідження ступеня небезпеки та оцінки рівня ризику;

• обґрунтованості та достатності рішень, прийнятих на основі аналізу рівня ризику, для зниження його до прийнятної величини, готовності до дій з локалізації і ліквідації наслідків аварій.

У разі негативного висновку експертизи суб’єкт господарської діяльності вправі подати декларацію безпеки на повторну експертизу після врахування зауважень.

Суб’єкт господарської діяльності може оскаржити висновок експертизи декларації безпеки в установленому порядку.

Організація, що проводить експертизу декларації безпеки, несе відповідальність згідно з законодавством за її повноту, достовірність та об’єктивність.

 

 

Для вирішення питання регулювання безпеки населення, територій і суспільства в цілому в Україні створюється система аналізу управління ймовірності спричинення шкоди по так званим «об’єктам турботи», головним з яких є людина.

Основними етапами такої системи є:

1. Збір повної і достовірної інформації про об’єкти підвищеної небез-

пеки, проведення їх ідентифікації та реєстрації.

2. Інформування суспільства через засоби масової інформації.

3. Кількісна та якісна оцінка небезпеки кожного об’єкта, ідентифікація для населення і території, яка включає: визначення ризику виникнення аварії на об’єкті, оцінка можливості її локалізації в процесі розвитку, визначення можливих негативних наслідків та ймовірності їх наступу, визначення можливості ліквідації негативних наслідків аварії.

4. Порівняння отриманих розрахунковим шляхом ризиків зі встановленими прийнятними рівнями.

5. При необхідності розробка і реалізація заходів зі зниження розрахункових рівнів ризиків до встановлених прийнятних рівнів.

6. Інформування суспільства через засоби масової інформації про ступінь небезпеки об’єкта.

7. Проведення обов’язкового страхування громадської відповідальності суб’єкта господарської діяльності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами й аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки.

8. Контроль за рівнем небезпеки об’єктів з урахуванням часу. Законодавством передбачено основні напрямки механізму реалізації системи управління ризиками.

Зокрема, суб’єкт господарської діяльності зобов’язаний:

• провести ідентифікацію об’єкта підвищеної небезпеки і зареєструвати його в органах нагляду;

• забезпечити розробку і експертизу декларації безпеки, плану локалізації і ліквідації аварійних ситуацій і аварій на об’єкті, узгодити і зареєструвати їх в установленому порядку;

• одержати дозвіл на експлуатацію об’єкта в місцевих органах виконавчої влади;

• забезпечити експлуатацію об’єкта з мінімальним можливим ризиком і з виконанням вимог інших нормативно-правових актів, які регулюють діяльність, пов’язану з об’єктами підвищеної небезпеки;

• застрахувати свою громадянську відповідальність за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки.

Державний нагляд за виконанням вимог нормативно-правових актів щодо об’єктів підвищеної небезпеки виконують органи:

• Держнаглядохоронпраці;

• Державна інспекція по забезпеченню захисту населення і території від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

• Державна інспекція по забезпеченню екологічної безпеки та охорони навколишнього природного середовища;

• Державна інспекція пожежної безпеки;

• Державна інспекція санітарно-епідемічної безпеки;

• Державна інспекція містобудування.

 


Читайте також:

  1. Етапи процесу управління ризиками.
  2. Методи управління валютними ризиками
  3. Методи управління ризиками партнерства
  4. Методи управління фінансовими ризиками
  5. Місце страхування серед методів керування ризиками в туристичній діяльності
  6. Модель управління фінансовими ризиками
  7. Планування управління ризиками
  8. Ризиками
  9. Стратегії управління банківськими ризиками та взаємозв’язок ризиків із фінансовими результатами діяльності банку.
  10. Управління валютними ризиками
  11. Управління кредитними ризиками.




Переглядів: 456

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Небезпеки | Правові норми, що регламентують організаційну структуру органів управління безпекою та захистом у НС.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.