МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
ПІДГОТОВКА І ОФОРМЛЕННЯ ОКРЕМИХ РОЗДІЛІВ БІЗНЕС-ПЛАНУОптимальний розмір бізнес-плану не перевищує 35-40 сторінок. Не захаращуйте його схемами і малюнками з метою надати більшої "науковості". Використовуйте тільки ті з них, без котрих не можливо зрозуміти зміст бізнес-плану. Зовнішній вигляд плану не повинен бути самоціллю, головне - доступність у розумінні його змісту.
1. Титульна сторінка. Містить назву бізнеса та прізвища авторів, що складали бізнес-план. 2. Зміст бізнес-плану. Перелічуються розділи бізнес-плану з зазначенням сторінок, з яких вони починаються. 3. Концепція бізнесу (резюме) – це стислий огляд інформації щодо майбутнього бізнесу, місії, цілей, які ставить перед собою підприємець, розпочинаючи нову справу або розширюючи існуючу. Порядок викладення концепції довільний, основна вимога – це простота і лаконічність викладеного, мінімум спеціальних термінів. Бажано зробити резюме, яке добре запам'ятовується. Для цього в ньому часто розміщують малюнок або фотографію виробу. Обсяг резюме – 2-3 сторінки. Головне завдання резюме — показати, що підприємець добре усвідомлює основні положення бізнес-плану та здатен чітко й логічно їх викласти. Занадто детальне та великого обсягу резюме важко читати. Занадто стисле — може створити неадекватне уявлення про майбутній бізнес. Складання резюме — важливий та відповідальний етап завершення роботи над бізнес-планом. Потенційні інвестори отримують багато різних підприємницьких проектів. Вони, як правило, спочатку читають резюме і, якщо воно їх не зацікавило, бізнес-план далі не розглядають. Тому резюме обов’язково: - має бути написане так, щоб максимально зацікавити потенційного інвестора в подальшому детальному ознайомленні з бізнес-планом; - має дати йому достатньо чітке уявлення про питання, які детальніше розглянуті в основній частині бізнес-плану. На практиці резюме складають, використовуючи вже написану основну частину бізнес-плану, вибираючи з кожного розділу найбільш суттєві та "яскраві" аспекти майбутнього бізнесу. Виклад матеріалу в резюме, як правило, починається зі стислого опису - концепції - пропонованого бізнесу та унікальних характеристик продукції, послуг , які дадуть змогу задовольнити потреби майбутніх клієнтів і забезпечити лідерство у відповідній сфері. Отже, концепція бізнесу – це стисла інформація щодо майбутнього бізнесу, місії, цілей, які ставить перед собою підприємець, розпочинаючи нову справу або розширюючи існуючу. У бізнес-плані, особливо для новостворюваних підприємств, бажано сформулювати їх місію. Місія покликана переконати партнерів, співробітників, клієнтів, інвесторів у необхідності і соціальній значущості бізнесу, а також можливості його успішного розвитку. Місія – це філософія бізнесу, ідеальна картина майбутнього, той стан, якого має бути досягнуто за найсприятливіших умов. Місія підприємства призначена для формування: - цільових орієнтирів; - сфери діяльності підприємства; - морального кодексу підприємства (іміджу, цінностей організації тощо); - способу здійснення діяльності. Цілі – це параметри діяльності фірми, досягнення яких обумовлене її місією і на реалізацію яких спрямована її виробничо-господарська діяльність. Цілі різних рівнів ранжування утворюють дерево цілей. Ієрархія цілей наведена у табл 2.1.
Таблиця 2.1 Формування ієрархії цілей
Орієнтовний перелік ключових аспектів бізнесу, які викладаються в резюме: - опис концепції бізнесу (його можливостей, котрі забезпечуватимуть переваги на ринку та стратегії їх реалізації); - відомості про цільовий ринок бізнесу (основні споживачі, особливості їх обслуговування, способи представлення товарів і послуг, канали збуту, по яких товар має дійти до споживача, передбачувані обсяги продажу, частка ринку); - унікальні характеристики бізнесу (найсуттєвіші конкурентні переваги фірми, які мають місце або будуть створені внаслідок реалізації розробленої конкурентної та цінової стратегії); - відомості про компетенцію й професіоналізм керівника фірми та членів команди менеджерів; - основні передбачувані показники фінансової діяльності фірми (стартовий капітал, суми отриманого чистого прибутку, рентабельність, точку досягнення беззбитковості в натуральному і вартісному виразі, термін окупності витрат; - характеристика загальних потреб у коштах (необхідна сума, форма отримання, порядок і напрям використання, термін повернення).
ПРИКЛАД ОФОРМЛЕННЯ РЕЗЮМЕ ДІЛОВОЇ ФІРМИ. В сучасному суспільстві люди не обмежуються задоволеннями найнагальніших потреб життя (в їжі, одежі, житлі, тощо). Виникає прагнення отримувати нові враження від роботи та комфорт у побуті. В наслідок чого стрімко зростає ринок дизайну та декору інтер’єрів. Фірма «Vita Decor» буде функціонувати на «місцевому» ринку чистої конкуренції, тобто кількість конкурентів є необмеженою. Конкурентами можуть стати повноцінні підприємства архітектурно-проектного профілю. Але в більшості своїй, пропоновані послуги низької якості через відсутність вузької спеціалізації декорування. Творча майстерня декору «Vita Decor» буде першим підприємством у Києві, яке буде спеціалізуватися на наданні послуг з декорування. Потенційними споживачами послуг підприємства є представники середнього класу, які потребують допомоги у оформленні приміщень. Зазвичай, це люди старше 25 років, які мають відповідний рівень достатку та можуть дозволити собі витратити кошти для задоволення власних потреб у гармонізації навколишнього середовища, але їм бракує грошей для замовлення повного дизайн-проекту у дизайнера. Дизайнерській студії комерційно не вигідно виконувати роботу виключно з декорування приміщення. Такий споживач звертається до декоратора. Група споживачів для якої найбільше підходять послуги підприємства «Vita Decor» є офісні приміщення та приміщення підприємств сфери послуг. Зараз в Україні створюються сприятливі умови для розвитку малого бізнесу. З’являється велика кількість підприємців, які засновують власну справу з невисоким рівнем інвестицій, всі вони потребують приміщень для провадження своєї діяльності. Особливо це стосується підприємств сфери обслуговування (салонів краси, ресторанів), складовою якості яких є враження споживача від місця у якому відбувається процес споживання. Навіть якщо безпосередньо послуга буде надана відмінно, невідповідний вигляд оточуючого простору може справити негативне враження. Очевидно, що господарі змушені будуть вкладати кошти в оздоблення робочого приміщення. Для цих підприємств декорування може виконуватись у різноманітних тематиках та напрямках, відповідно до профілю діяльності, можливостей та побажань замовників. Після проведених досліджень на ринку можна дійти до висновку, що існує велика кількість потенційних споживачів, яких не влаштовують послуги вже існуючих підприємств у цій сфері, особливо в плані ціни. Тому основною ціллю цінової політики підприємства буде збільшення обсягів наданих послуг за мінімальною ціною. Творча майстерня декору буде зареєстрована як фізична особа підприємець (ФОП). Це найоптимальніша юридична організаційно-правова форма для цієї сфери діяльності. Велика кількість персоналу на початковому етапі не потрібна, чим більше працівників, тим більші витрати несе компанія, а спочатку, коли бізнес тільки розвивається, витрати слід скоротити до мінімуму. Наростити кількість персоналу і збільшити офісну площу завжди можна встигнути, а починати краще з малого. Досить буде досвідченого керівника, декоратора, а також одного технічного працівника. Для відкриття підприємства потрібні інвестиції для закупки необхідного обладнання, матеріалів, заробітної плати робочих та інших виробничих витрат. Сума цих інвестицій складає 326000 грн., які потрібні підприємцю в національній валюті, оскільки діяльність буде проводитися на території України і співпраця з іноземними партнерами не передбачається. Повернення цих коштів планується на 2 рік діяльності рівними платежами кожного місяця. Відповідно до розрахунку точки беззбитковості, для роботи підприємства без збитків, в місяць треба надавати послуг на суму не меншу 95170 грн. Це виступає реалістичним здійсненним завданням, оскільки для цього треба виконати 3 повних комплексних замовлення в місяць, що становить біля 25 – 30 різноманітних послуг. А за наведеними маркетинговими дослідженнями попит на послуги підприємства в пік своєї сезонності становитиме біля 5 замовлень. При правильній організації бізнесу інвестиції окупляться менш ніж через 2 роки діяльності. З урахуванням невеликої ризикованості даного виду бізнесу це вигідний вклад коштів, який невдовзі почне приносити гарні прибутки. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|