Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



СТРУКТУРА І ПОСЛІДОВНІСТЬ СКЛАДАННЯ БІЗНЕС-ПЛАНУ

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ ТА МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА

БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Визначення матеріаломісткості взуття

Визначення чистої площі деталей

Техніко - економічна характеристика виробів із шкіри

 

1. Способи визначення площі деталей.

2. Будова полярного планіметра та визначення площі шаблонів деталей.

3. Визначення площі шаблонів за допомогою фотоелектронної вимірювальної

машини, ЕОМ.

 

1. Оцінка економічності моделі по матеріаломісткості.

2. Поняття про побудову модельних шкал.

3. Варіанти суміщення деталей верху взуття при побудові модельних шкал

4. Визначення відсотку укладуваності моделі. Експериментальна

укладуваність.

5. Визначення укладуваності моделі за допомогою ЕОМ.

6. Норми укладуваності і чистих площ моделей взуття.

 

 

Гавриленко Тетяна Володимирівна

 

 

 

 

 

КИЇВ - 2013

 


Сучасна вітчизняна концепція бізнес-планування наділяє бізнес-план такими

характеристиками:

1. Бізнес-план є письмовим документом, в якому викладено сутність, шляхи і способи реалізації підприємницької ідеї; охарактеризовані ринкові виробничі, організаційні і фінансові аспекти майбутнього бізнесу та особливості управління ним. Він є основою для здійснення підприємницької діяльності, необхідною передумовою залучення інвесторів до процесу фінансування розробки та реалізації підприємницької ідеї, реалізації інноваційно-інвестиційних проектів.

2. У ринковій системі господарювання бізнес-план виконує дві важливі функції:

- зовнішню (ознайомлення ділових людей із сутністю та програмою реалізації нової підприємницької ідеї);

- внутрішню (опрацювання системи управління реалізацією підприємницького проекту).

3. Бізнес-плани класифікуються за трьома основними ознаками:

· сферою бізнесу (виробництво, будівництво, торгівля, туризм, надання послуг, посередницька діяльність тощо);

· масштабами бізнесу (малий, середній, великий);

· характером продукту бізнесу (традиційний, принципово новий, продукти виробничо-технічного й споживчого призначення).

4. Обов'язковою передумовою розробки високоякісного бізнес-плану є формування інформаційного поля, тобто відомостей різного характеру для забезпечення процесу бізнес-планування. Для розробки бізнес-плану необхідними є такі види інформації:

· маркетингова (конкуренти, споживачі, ціни, особливості просування на ринок);

· виробнича (технологія, устаткування, виробничі площі, сировина й матеріали,персонал);

· фінансова (дохідність і рентабельність, кредити, податки страхування);

· загальноекономічна й галузева (економічна ситуація, законодавство, політичні та соціальні умови, тенденції розвитку галузі).

5. В сучасних умовах використовують такі джерела інформації:

· власний досвід практичної діяльності у відповідній сфері бізнесу;

· безпосередні контакти з потенційними клієнтами, постачальниками, торговими агентами;

· поточні аналітичні огляди економічної та ринкової ситуації;

· реклама, інформаційно-комерційні матеріали виставсх (ярмарків), міжурядових угод, спеціалізованих науково-практичних конференцій (семінарів);

· вітчизняні та зарубіжні публікації з питань підприємницької діяльності.

Бізнес-план - обов'язково письмовий документ, що підсумовує ділові можливості і перспективи і роз'яснює, як ці можливості можуть бути реалізовані існуючою командою керівників (менеджерів).

Однією з організацій пропонує стандарти для бізнес-планування є United Nations Industrial Development Organization (UNIDO) - організація яка бореться за глобальне процвітання, підтримуючи індустріальне розвитку країн, що розвиваються та країн з перехідною економікою (www.unido.org).

Виходячи із стандартів цієї організації, типовий бізнес-план повинен складатися з наступних частин:

1.Резюме

2. Опис галузі і компанії

3. Опис послуг (товарів)

4. Продажі і маркетинг

5. План виробництва

6. Організаційний план

7. Особистий фінансовий план

8. Оцінка ефективності проекту

9. Гарантії та ризики компанії

10. Додатки

 

Одним з прийнятих стандартів у бізнес-планування є структура, що розроблена Європейським банком реконструкції та розвитку. ЄБРР по суті є інвестиційним механізмом, який був створений для підтримки ринкової економіки в країнах Центральної Європи та Азії. ЄБРР заснований в 1991 році за участю 60 країнам світу і ряду міжнародних організацій.

Європейський банк реконструкції і розвитку є одним з найбільших інвесторів в Європі і центрально-азіатському регіоні. ЄБРР залучає багато іноземних інвестицій і використовує власні кошти для розвитку цих регіонів. Інвестиції надходять як для підтримки і розвитку існуючих підприємств, так і для створення нових компаній і виробництв.

Тісні зв'язки і взаємодію ЄБРР з державними інститутами дозволяють приймати участь у створенні більш сприятливого клімату для підприємців. У тому числі, з метою поліпшення інвестиційного клімату та спрощення бізнес-планування, Європейський банк реконструкції та розвитку розробив і пропонує до використання наступну структуру бізнес-плану міжнародного стандарту:

1. Титульний аркуш

2. Меморандум про конфіденційність

3. Резюме

4. Підприємство

4.1. Історія розвитку підприємства і його стан на момент створення бізнес-плану, опис поточної діяльності

4.2. Власники, керівний персонал, працівники підприємства

4.3. Поточна діяльність

4.4. Фінансовий стан

4.5. Кредити

5. Проект

5.1. Загальна інформація про проект

5.2. Інвестиційний план проекту

5.3. Аналіз ринку, конкурентоспроможність

5.4. Опис виробничого процесу

5.5. Фінансовий план

5.6. Екологічна оцінка

6. Фінансування

6.1. Графіки отримання та погашення кредитних коштів

6.2. Застава

6.3. Обладнання та роботи, які будуть фінансуватися за рахунок кредитних коштів

6.4. SWOT - аналіз

6.5. Ризики та заходи щодо їх зниження

7. Додатки

 

У сучасній вітчизняній практиці бізнес-планування не існує єдиної регламентованої методики складання, форми і структури бізнес-планів, проте існує безліч їх версій залежно від форми, змісту, структури, призначення бізнесу. Зокрема, часто виокремлюють бізнес-плани за бізнес-лініями (продукція, роботи, послуги, технічні рішення), а також по фірмі загалом (новій або діючій).

До чинників, які визначають обсяг, склад і структуру бізнес-плану, ступінь його деталізації, відносять:

- специфіку бізнесової діяльності;

- масштаби бізнесу;

- мету і загальну стратегію бізнесу;

- параметри ринку збуту;

- наявність конкурентів.

Найбільш складною та повною для розгляду питань є процедура розробки бізнес-плану, що включає виробничу діяльність. Саме тому, виникає необхідність у визначенні структури, змісту і методики розробки бізнес-плану, який орієнтований на залучення інвестицій у виробничу діяльність. А наскрізний приклад оформлення найбільш важливих розділів бізнес-плану розглянемо на прикладі представника малого бізнесу – створення квіткового магазин-салону з продажу квітів та аксесуарів до них.

У загальній структурі бізнес-плану виокремлюють такі складові (розділи):

1. Титульна сторінка.

2. Зміст бізнес-плану.

3. Резюме.

4. Галузь, фірма та її продукція (послуги).

4.1. Поточна ситуація і тенденції розвитку галузі.

4.2. Опис продукту (послуги) фірми.

4.3. Стратегія зростання фірми.

5. Дослідження ринку і план маркетингу.

5.1. Загальна характеристика ринку продукту.

5.2. Цільовий ринок бізнесу.

5.3. Місцезнаходження фірми.

5.4. Оцінка впливу зовнішніх чинників.

5.5. Прогноз обсягів продажу.

5.6. Стратегія маркетингу.

6. План виробництва.

6.1. Виробнича програма випуску продукції.

6.2. Матеріальне забезпечення виробничої програми.

6.3. Основні технологічні операції і технічне забезпечення.

6.4. Потреба у виробничих і невиробничих приміщеннях.

7. Організаційний план.

7.1. Форма організації бізнесу, організаційна система управління.

7.2. Власники бізнесу і команда менеджерів.

7.3. Трудове забезпечення виробничої програми. Оплата праці.

7.4. Кадрова політика і стратегія.

8. Фінансовий план.

8.1. Бюджет витрат, кошторис, потреба в інвестиціях.

8.2. План доходів і видатків (план фінансових результатів).

8.3. План руху готівки.

8.4. Плановий баланс підприємства.

8.5. Графік досягнення точки беззбитковості, запас фінансової міцності.

9. Оцінка ризиків.

9.1. Типи можливих ризиків.

9.2. Способи реагування на загрози для бізнесу.

10. Додатки.

 

Яким повинен бути обсяг бізнес-плану?Багато підприємців, не володіючи мистецтвом викладати головне, пишуть дуже великі (до 200 стор.) бізнес-плани, що перенасичені зайвими деталями. Як результат, такі бізнес-плани менш ефективні, ніж могли б бути. По-перше, надмірний обсяг бізнес-плану не дає зрозуміти сутність

наведених у ньому ідей, а по-друге, такий бізнес-план навряд чи будуть уважно читати.

Розглянемо проблему ознайомлення з бізнес-планом обсягом у 200 сторінок з позиції інвестора (адже - це саме та людина, котрій Ви хочете "продати" свій бізнес-план). На Заході навіть середнє за прибутками підприємство щотижнево отримує декілька десятків бізнес-планів. Чотири з кожних п'яти будуть відкладені не більш, як через 10-15 хвилин після побіжного перегляду. З тих, що залишилися, знов чотири з п'яти будуть читатися декілька уважніше і довше (годину і більше) і знову відкладені у бік. І тільки ті плани, що залишилися із загальної кількості представлених (приблизно один із ста), будуть підписані і стануть предметом серьозних переговорів, в результаті яких, у кращому разі, один з підписаних бізнес-планів буде проінвестовано. Це значить, що представлений Вами бізнес-план повинен бути дуже добре підготовленим, щоб перемогти у вищезгаданому конкурсі з іншими бізнес-планами і бути "проданим", або іншими словами, проінвестованим.


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Адміністративно – територіальний устрій і соціальна структура Слобожанщини у половині XVII – кінці XVIII століття
  5. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  6. АРХІВНІ ДОВІДНИКИ В СИСТЕМІ НДА: ФУНКЦІЇ ТА СТРУКТУРА
  7. Атомно-кристалічна структура металів
  8. Базова алгоритмічна структура
  9. Банківська система та її структура. Функції Центрального банку.
  10. Безцехова виробнича структура.
  11. Бізнес-планування
  12. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту




Переглядів: 1417

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Антропометрія стопи | ПІДГОТОВКА І ОФОРМЛЕННЯ ОКРЕМИХ РОЗДІЛІВ БІЗНЕС-ПЛАНУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.