МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Креслярські інструменти і обладнання.І. ГЕОМЕТРИЧНЕ КРЕСЛЕННЯ Історичні відомості про розвиток графіки. Зображення різних предметів з’явились як засіб спілкування людей ще до виникнення письменності. При будові фортець, житла та інших споруд з’явились перші креслення – плани, які виконувались прямо на місцевості в натуральну величину. Для побудови таких креслень були створені перші креслярські інструменти: дерев’яний циркуль, прямокутний трикутник. Пізніше креслення стали виконувати на пергаменті, дерев’яних дощечках, холсті в зменшеному вигляді. На Русі (в літописах 13 – 14 століть) були виконані креслення предметів, по яким можна визначити форму предметів. В 1590-х роках в Москві спорудили кам’яну стіну з баштами (товщиною 5 м і довжиною 7 км) для захисту від ворогів. Архітектор Федір Конь зробив спочатку креслення і розрахунки. Це один з багатьох прикладів. Збереглися креслення Петра І , по яким будувалися кораблі. З розвитком техніки розвивалось і вдосконалювалось креслення.
1). Папір (одна сторога гладенька – для креслень, друга – шорстка – для рисунків). Історична довідка В стародавні часи люди писали на гладенько виструганих дощечках, глиняних плитках, пальмових листях, шкірі тварин. В стародавньому Єгипті писали на папірусі, який виготовляли з тростини, що росла в долині Ніла. Папір винайшли в Китаї близько двох тисяч років тому. Той папір був із шовку. У 1840 році у Німеччині знайшли спосіб виготовлення дешевого паперу з деревини. Зараз папір виготовляють навіть з відходів виробництва.
2). Олівці . Креслярські олівці випускають наступних марок : - м’які : М (В) , 2М (2В) ; - твердо-м’які : ТМ (НВ) ; - тверді : Т (Н) , 2Т («Н) . Креслити – олівцем Т (Н) , обводити контури – ТМ (НВ) , виконувати ескізи, рисунки – М (В). Правильна заточка олівця : 25…30 6…8
Історична довідка В деяких країнах - в Італії, Англії, Франції – писали срібнимита свинце-вимипаличками. Але коли з’явився папір, виникла необхідність в іншому матеріалі, який міг би залишати сліди на аркуші. В Італії почали використовувати палички з чорного глинистого сланцю,який називали« караташ » - «чорний камінь». У 1565 р. в Англії знайшли поклади графіта. У 1795 р. француз Конте використав для написання суміш графітного пилу з липкою глиною. Потім з цієї суміші зробили тонкий стержень і «оділи» його в «дерев’яну» сорочку. Вийшов олівець. Таким він і дійшов до наших днів. Зараз у світі виробляється біля 370 різних видів олівців більше 70-ти різних кольорів та 18 ступенів твердості. Є олівці – ліліпути завдовжки 12,5 мм. Звичайним олівцем можна провести лінію довжиною майже 60 км або написати 50 тисяч слів. 3). Косинці – краще дерев’яні – із кутами : 90° - 45° - 45° і 90° - 60° - 30° . 4). Готовальня – набір креслярських інструментів (циркуль тощо). 5). Гумка – м’яка. Історична довідка Під час своєї третьої подорожі до Америки Колумб зацікавився густою білою рідиною, яка витікала з надрізаної кори дерева – гевеї. На повітрі вона тверділа і кам’яніла. Аборигени називали її « кау-чу » - « сльози дерева». Але каучуком, який привіз Колумб до Європи ніхто не зацікавився. Пройшло 200 років. Один французький учений вдруге відкрив каучук. Коли він привіз на батьківщину багатенько каучуку, він не зміг зробити з нього ні однієї речі, тому що грудочки каучуку висохли, закам’яніли і використовувати їх можна було тільки для витирання записів, зроблених олівцем. Так з’явилась гумка.
Формати креслень Формат – розмір аркуша паперу, на якому виконують креслення. Єдина система конструкторської документації ( ЄСКД ), якає основним збірником стандартів при виконанні креслень встановлює основні і додаткові формати (ГОСТ 2.301-81): Основні : Додаткові : А4 – 297 × 210 сторони кратні 210 і 297 мм А3 – 420 × 297 приклад : 297 × 630 А2 – 594 × 420 А1 – 841 × 594 А0 – 1189 × 841 ( 1м2 )
Рамка – окреслює поле креслень і виконується основною (товстою) лінією.
А4 А3
20 5 20 5
Основний напис Основний напис
297 420
Основний напис – це таблиця, в графах якої є позначення, вказівки, назви, матеріал, які характеризують креслення Розмір основного напису 185 × 55 (ГОСТ 2.104-81)
Література : Мех.- Л1. А.М. Хаскин. Креслення. Учебник для техникумов. – 3-е изд., перераб.и доп. – К : Вища школа, 1979. – 440 с. Єл. - Л2. С.К. Боголюбов.Черчение. – М.: Машиностроение,2-е ізд., 1989. – с.336. Л3. Верхола А.П., Коваленко Б.Д. та ін. Інженерна графіка: креслення, комп’ютерна графіка: Навч.посібн. – К.: Каравела, 2006. – 303 с.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|