Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

Література

Сходи.

Дахи.

Стіни і перегородки.

Фундаменти.

Це підземна частина будівлі, призначена для передачі навантаження від будівлі на основу. Глибина закладки фундаменту повинна бути на 10 – 20 см нижче рівня промерзання грунту.

Стіни захищають будівлю від опадів і температурних коливань, а також служать опорами, що підтримують дах та міжповерхові перекриття. Нижня, потовщена, виступаюча назовні частина стіни називається цоколем. Вона охороняє стіни від грунтових вод і механічних пошкоджень. Верхня частина будівлі закінчується карнизом, який придає стіні закінчений вид і захищає її від опадів. У стінах виконуються прорізи для вікон і дверей. Частина стіни між прорізами називається простінком. Над прорізами у стіни кладуть стальні або залізобетонні балки – перемички .

Зовнішні і внутрішні стіни , що сприймають навантаження від конст-руктивних елементів будова , називають капітальними. Вони передають навантаження на фундамент будівлі.

Цегляні стіни бувають товщиною в одну (250 мм), півтори (380 мм) та дві (510 мм) цеглини.

Між капітальними стінами встановлюють перегородки, які не несуть навантаження.

 

Дах захищає будівлю від атмосферних опадів, вітру та сонця. Дахи бувають односкатні, двохскатні, чотирьохскатні та плоскі.

 

Сходи служать основним засобом сполучення між поверхами.

 

Перекриття і підлога.

Перекриття розділяють будову по висоті на поверхи (міжповерхові перекриття), відділяють верхній поверх від даху (дахове перекриття), а перший поверх від підвалу (підвальне перекриття).

Підлога виготовляється із дерев’яних шпунтованих дощок, які спира-ються на дерев’яні лаги, паркетні підлоги виконують із дрібних дощечок (клепок), виготовлених із твердих порід дерев. У виробничих приміщеннях підлога може бути бетонна або покрита асфальтом.

 

План майстерні пункту технічного обслуговування на 10 тракторів по типовому проекту № 816-68 представлений на рис.3.

 

Генеральний план пункту технічного обслуговування за типовим проектом на 10 тракторів ТЦ № 819-15 представлений на рис.4

 

План майстерні ПТО тракторів

Рис.3

І- котельня ; ІІ- склад для мастил ; ІІІ- ковальська дільниця ; IY- дільниця обслуговування паливної апаратури ; Y- дільниця технічного обслуговування ; YI- побутові приміщення ; YII- комора ;

1- верстак на два робочих місця ; 2- гідравлічний прес ; 3- обдирально-шліфувальний верстат ; 4- тумбочка для інструменту ; 5- підвісний ручний одно балочний кран (полегшеного типу) ; 6- вертикально-свердлильний верстат ; 7- електромеханічний солідолонагнітач ; 8- пересувний монтаж-ний стіл ; 9- пересувна ванна для миття деталей ; 10- ящик для піску ; 11- ножиці з ручним приводом ; 12- ковальський горн ; 13- ковальський вен-тилятор ; 14- ящик для використаного ганчір’я ; 15- ящик для ковальсько-го інструменту ; 16- верстак на одне робоче місце ; 17- дворога наковаль-ня ; 18- стулові лещата ; 19- стелаж для деталей і вузлів ; 20- пересувний компресор ; 21- шафа для вимірювальних приладів і інструментів ; 22- настільний свердлильний верстат ; 23- бак для тормозної рідини ; 24- стелаж для вузлів і агрегатів; 25- рейковий верстатний прес; 26- мастило-роздаточний бак ; 27- електростанція (дизель-електричний агрегат); 28- переносний вольтметр ; 29- переносний прилад для перевірки системи запалення ; 30- прилад для випробування та регулювання форсунок ; 31- пристосування для зняття і установки покришок коліс тракторів.

 

Генеральний план ПТО на 10 тракторів

 

Рис.4

 

1- майстерня ; 2- навіс для регулювання сільськогосподарських машин ; 3- площадка для зовнішнього миття машин ; 4- резервуар для води (на

10 м3) ; 5- площадка для зберігання машин ; 6 –трансформаторна підстан-

ція ; 7- пожежний резервуар для води (на 100 м3) ; 8- склад для зберігання агрегатів та реманенту ; 9- приміщення для стоянки пересувних засобів обслуговування ; 10- пункт для заправки паливом ; 11- склад для мастил.

 

1. А.М. Хаскин. Креслення. Учебник для техникумов. – 3-е изд., перераб.и

доп. – К : Вища школа, 1979. – 440 с.

 

2. С.К.Боголюбов. Черчение. – М.: Машиностроение,2-е ізд., 1989. – с.336.

 

2. Верхола А.П., Коваленко Б.Д. та ін. Інженерна графіка : креслення,

комп’ютерна графіка : Навч.посібн. – К.: Кара-

вела, 2006. – 303 с.

 


Читайте також:

  1. Види лекцій
  2. Викладення лекційного матеріалу
  3. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  4. Електронний конспект лекцій
  5. Завдання лекційних занять
  6. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  7. ІІ. МАТЕРІАЛИ ДО КУРСУ ЛЕКЦІЙ
  8. ІІI. Тематика лекцій
  9. ІІІ. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
  10. Індивідуальний метод обліку кількості знесених яєць проводять у селекційних стадах, застосовують для цього контрольні гнізда, або утримання в індивідуальних клітках.
  11. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.
  12. КОНСПЕКТ




Переглядів: 611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Масштаби | Виникнення та розвиток політичної економії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.