МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ефективність аеронавігаційного забезпечення польотів
Ефективність аеронавігаційного забезпечення польотів – результат діяльності посадових осіб інформаційної служби із забезпечення безпеки, регулярності та економічності польотів. Ефективність польотів складається з ефективності кожного польоту, тому ефективність дій екіпажу в кожному польоті має важливе значення . Під ефективністю польоту розуміють результативність дій екіпажу з вибору способів та з використання засобів навігації в процесі розв’язання задач заданої програми польоту. Оскільки більшість факторів, які впливають на навігацію, носять випадковий характер, то й кількісний критерій ефективності АНОП має бути імовірнісним, що дозволить дати порівняльну оцінку як якості навігації в цілому, так і впливу окремих засобів та способів на неї. Такий показник буде зручно поєднуватися з оцінками безпеки польотів та з надійністю функціонування технічних засобів. Аналітичний показник ефективності інформаційного забезпечення польотів W також потрібно подається у імовірнісному вигляді: W =[Pпр(А) Робс(Б/А) Рт(В/АБ)]i, (8.1) де Pпр(А) – імовірність нормального проходження аеронавігаційної інформації (подія А); Робс (Б/А) – умовна імовірність, яка характеризує забезпечення нормальної роботи навігаційної системи за участю екіпажу в цьому процесі (подія Б); Рт(В/АБ) – умовна ймовірність, яка враховує точність роботи навігаційних систем у процесі розв’язання основної задачі навігації (подія В); i – несумісний режим роботи навігаційної системи. Кожен із співмножників співвідношення (8.1) залежить від множини своїх імовірностей і безвідмовної роботи, від виявлення та упізнавання джерела навігаційної інформації. А, саме: Pпр(А) = Pбр Pуп Pпер Pопз , (8.2) де Pбр – імовірність безвідмовної роботи; Pуп – імовірність знаходження та упізнання джерела навігаційної інформації ; Pпер – імовірність функціонування в умовах перешкод; Pопз – імовірність застосування НС з обмеженою пропускною здатністю. Pобс(Б/А) = 1 – (1- Pавт)(1- Pек), (8.3) де Pавт – імовірність (доля часу) автоматичного обслуговування; Pек – імовірність (доля часу) втручання екіпажу в роботу навігаційної системи.
0,5[ф{(b–ΔΖ/σz∑))+ф(b+ΔΖ/σz∑)}]при σz<0,5b;
Pобс(В/А,Б)= 1–exp(–2b/σz∑)при σz> 0,5b, (8.4)
де b – половина ширини ПТ; ΔΖ – систематична похибка, визначається за характером ЛЗШ (ЛФШ); σz= σz2кор+(Ксч S)2+σz2пл – точність функціонування навігаційної системи (бокова похибка навігації). Зі збільшенням пройденої відстані S в автономному режимі Pm зменшується за рахунок зростання σzЗі збільшенням часу польоту після останнього контролю шляху можливість відхилення ПС за межі ПТ зростає. У разі витримування курсу по ГНК або курсовій системі в режимі "ГНК" через відсутність похибки ΔΖ формула спрощується: Pm (В/А,Б) = Ф (b/σz). Для оцінки ефективності аеронавігаційного забезпечення польотів Академія транспорту Росії розробила спеціальну методику, яка спрощує вирішення вказаної проблеми.
Читайте також:
|
||||||||
|