Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ефективність аеронавігаційного забезпечення польотів

 

Ефективність аеронавігаційного забезпечення польотів – результат діяльності посадових осіб інформаційної служби із забезпечення безпеки, регулярності та економічності польотів.

Ефективність польотів складається з ефективності кожного польоту, тому ефективність дій екіпажу в кожному польоті має важливе значення .

Під ефективністю польоту розуміють результативність дій екіпажу з вибору способів та з використання засобів навігації в процесі розв’язання задач заданої програми польоту.

Оскільки більшість факторів, які впливають на навігацію, носять випадковий характер, то й кількісний критерій ефективності АНОП має бути імовірнісним, що дозволить дати порівняльну оцінку як якості навігації в цілому, так і впливу окремих засобів та способів на неї. Такий показник буде зручно поєднуватися з оцінками безпеки польотів та з надійністю функціонування технічних засобів.

Аналітичний показник ефективності інформаційного забезпечення польотів W також потрібно подається у імовірнісному вигляді:

W =[Pпр(А) Робс(Б/А) Рт(В/АБ)]i, (8.1)

де Pпр(А) – імовірність нормального проходження аеронавігаційної інформації (подія А); Робс (Б/А) – умовна імовірність, яка характеризує забезпечення нормальної роботи навігаційної системи за участю екіпажу в цьому процесі (подія Б); Рт(В/АБ) – умовна ймовірність, яка враховує точність роботи навігаційних систем у процесі розв’язання основної задачі навігації (подія В); i – несумісний режим роботи навігаційної системи.

Кожен із співмножників співвідношення (8.1) залежить від множини своїх імовірностей і безвідмовної роботи, від виявлення та упізнавання джерела навігаційної інформації. А, саме:

Pпр(А) = Pбр Pуп Pпер Pопз , (8.2)

де Pбр – імовірність безвідмовної роботи; Pуп – імовірність знаходження та упізнання джерела навігаційної інформації ; Pпер – імовірність функціонування в умовах перешкод; Pопз – імовірність застосування НС з обмеженою пропускною здатністю.

Pобс(Б/А) = 1 – (1- Pавт)(1- Pек), (8.3)

де Pавт – імовірність (доля часу) автоматичного обслуговування; Pек – імовірність (доля часу) втручання екіпажу в роботу навігаційної системи.

 

0,5[ф{(b–ΔΖ/σz))(b+ΔΖ/σz)}]при σz<0,5b;

 

Pобс(В/А,Б)=

1–exp(2b/σz)при σz> 0,5b, (8.4)

 

де b – половина ширини ПТ; ΔΖ – систематична похибка, визначається за характером ЛЗШ (ЛФШ); σz= σz2кор+(Ксч S)2+σz2пл – точність функціонування навігаційної системи (бокова похибка навігації).

Зі збільшенням пройденої відстані S в автономному режимі Pm зменшується за рахунок зростання σzЗі збільшенням часу польоту після останнього контролю шляху можливість відхилення ПС за межі ПТ зростає. У разі витримування курсу по ГНК або курсовій системі в режимі "ГНК" через відсутність похибки ΔΖ формула спрощується:

Pm (В/А,Б) = Ф (b/σz).

Для оцінки ефективності аеронавігаційного забезпечення польотів Академія транспорту Росії розробила спеціальну методику, яка спрощує вирішення вказаної проблеми.

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  5. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  6. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.
  7. Апаратне забезпечення USB
  8. Апаратне забезпечення мереж
  9. Аудит формування і використання власного капіталу та забезпечення зобов'язань.
  10. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  11. Будинків іспоруді забезпечення нормальних умов їх будівництва й експлуатації
  12. В залежності від мети та характеру угоди, які лежать в основі випуску векселів, а також їх забезпечення розрізняють комерційні, фінансові та фіктивні векселя.




Переглядів: 645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сучасні носії навігаційної інформації | Проходження аеронавігаційної інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.