МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сучасні носії навігаційної інформації
Інформаційне навантаження карт у вигляді орієнтирів, географічних координат пунктів, шляхових кутів, відстаней, висот місцевостей служить навігатору для задання та контролю виконання навігаційної програми польоту. Проте невисока точність у визначенні первинної інформації з карти не дозволяє з високою точністю задавати навігаційну програму польоту. Ці та інші недоліки карт, а також необхідність автоматизації інтенсивної навігації викликали потребу у розробці спочатку примітивних автоматизованих планшетів (суттєвого збільшення точності навігації досягнуто не було), а потім і нових спеціальних цифрових і радіолокаційних карт рельєфу, проекційних індикаторів навігаційної інформації (ПІНО), проекторів для відображення навігаційної інформації на лобовому склі, та останнім часом – систем електронної індикації (СЕІ) із відеотерміналами у вигляді комплексного пілотажного індикатора (КПІ) та комплексного індикатора навігаційної обстановки (КІНО). На ПС Ту – 204, Іл – 96, Іл – 114, Ту – 334 – це СЕІ-85. Система електронної індикації СЕІ-85 на ПС з автоматизованим ПНК призначена для приймання, перетворення та відображення на екранах багатофункціональних індикаторів: – параметрів кутового положення ПС відносно його центра ваги та траєкторії польоту; – директорних команд i режимів автоматичного керування польотом; – висотно-швидкісних параметрів i аеродинамічних обмежень польоту; – навігаційних параметрів, iз врахуванням представлення синтезованої карти i параметрів траєкторії польоту, за даними обчислювальної системи ЛВД; – метеоінформації за даними метеорадіолокатора; – параметрів стану повітряної обстановки поблизу ПС за даними бортової системи попередження зіткнень та ОПР; – сигналів попередження про відмову датчиків та режимiв роботи ПНО. Зазначена інформація виводиться на чотири багатофункціональних індикатори “ІБ-2” (по два на кожного пілота). Режим їхньої роботи задається з пультів керування СЕІ-2 (2 од). Пілотажна інформація відображається на верхніх «ІБ-2» пілотів, які називають комплексним пілотажним індикатором (КПІ) та навігаційна – на нижніх ІБ-2, які називають КІНО. Залежно від режиму (їх два – робочий та розширеного контролю) автоматично за разовими командами «Шасi обтиснено» забезпечуються такі режими індикації: а) КПІ: – „Земля” (розбіг, пробіг, руління); – „Зліт”; – „Маршрут”; – „Посадка”. Примітка. Увімкнення режимів „Земля”, „Зліт”, „Маршрут” – автоматичне за командами шасі, закрилків та РУД; б) КІНО: – Синтезована карта з орієнтацією за курсом польоту (режим „Курс”); – синтезована карта з орієнтацією на північ (режим «Північ»); – плановий навігаційний прилад (ПНП) за даними обчислювача системами літаководіння (ОСЛ)ОСЛ-85 (режим „НО”); – плановий навігаційний прилад за даними радіонавігації (режим «РН»). – синтезована карта при її орієнтації за курсом за даними МН РЛС в режимах її роботи «Метео» та «Земля» (режим «МН РЛС»). – дані системи попередження зіткнень ПС у повітрі (режим «СПС»). Примітка. Вибір варіантів відображення з ПУ СЕІ- ручний. Вибір режимів МНРЛС („Земля” та „Метео” у ПУ МНРЛС). Вибір масштабів в режимах „Курс”, „Пiвнiч” та “МН РЛС” – перемикачем діапазонів 640, 320, 160, 80, 40 та 20 км. Зняття синтезованої карти в режимі МН РЛС кнопкою „Зняття карти”. Виклик довідкової інформації, яка накладається на синтезовану карту в режимах „Курс”, „РН,НО”, „Північ” – кнопкою „Справка”. Вибір пріоритету у відображенні ККР від VOR або АРК в режимі РН – кнопкою “АРК”. Перемикання зображень з КПІ на КІНО та навпаки (кнопка „КПІ-КІНО”) – вручну. Включення резервного блоку обчислення та формування інформації БОФ-1 кнопкою „Резервний канал”. Відключення непрацюючого ПК СЕІ кнопкою „Вiдключення пульту”. Під час автоматичної реконфігурації у разi відмови одного ПК забезпечується можливість управління всіма БОФ-1, з працюючого ПК з відображенням однакової інформації на всіх індикаторах. Iз кожного ПК СЕІ забезпечується виставлення, введення та видача інформації про тиск на рівні світового океану – РО, аеродрому – Ра та висоти прийняття рішення (ВПР) на світлодіодному індикаторі, який працює з цим ПК (кнопкою „Введення”). Увімкнення – СЕІ двома вимикачами на правому щитку увімкнення систем . Вид та об’єм індикації КПУ та КІНО за режимами наведено у КЛЕ ПС Ту-204 та Іл-96 (зображення – у восьми кольорах). Сигналізація про досягнення максимально допустимих значень параметрів виводиться у вигляді блимання з частотою 4 Гц символів (індексів) максимально допустимих значень.
Читайте також:
|
||||||||
|