Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Бази даних як засіб зберігання й обробки інформації

Система керування базами даних Microsoft Access є одним із самих популярних додатків у сімействі настільних СУБД. Всі версії Access мають у своєму арсеналі засоби, що значно спрощують уведення й обробку даних, пошук даних і надання інформації у вигляді таблиць, графіків і звітів. Починаючи з версії Access 2000, з'явилися також Web-сторінки доступу до даних, які користувач може переглядати за допомогою програми Internet Explorer. Крім цього, Access дозволяє використати електронні таблиці й таблиці з інших настільних і серверних баз даних для зберігання інформації, необхідної додатку. Приєднавши зовнішні таблиці, користувач Access буде працювати з базами даних у цих таблицях так, ніби це були таблиці Access. При цьому й інших користувачах можуть продовжувати працювати із цими даними в тім середовищі, у якій вони були створені.

Бази даних — це сукупність відомостей (про реальні об'єкти, процеси, події або явища), що ставляться до певної теми або завдання, організована таким чином, щоб забезпечити зручне подання цієї сукупності, як у цілому, так і будь-якої її частини.

Реляционная база даних являє собою безліч взаємозалежних таблиць, кожна з яких містить інформацію про об'єкти певного типу. Кожен рядок таблиці включає дані про один об'єкт, а стовпці таблиці містять різні характеристики цих об'єктів - атрибути.

Рядка таблиці називаються записами; всі записи мають однакову структуру — вони складаються з полів. Кожне поле запису містить одну характеристику об'єкта й має строго певний тип даних.

Для роботи з даними використаються системи керування базами даних (СУБД). Основні функції СУБД — це визначення даних (опис структури баз даних), обробка даних і керування даними.

Структура таблиць БД – це опис найменувань і типів полів, форматів даних, критеріїв перевірки вводи даних і т.д.

Таблиці в БД можуть бути зв'язані між собою. Ці зв'язки визначаються по збігу значень полів у різних таблицях.

Розрізняють 3 види зв'язків:

· "один-ко-многим"(наприклад, клієнти й замовлення зв'язані відношенням "один-ко-многим", тому що одного запису в таблиці, що містить відомості про клієнтів, може відповідати кілька записів у таблиці замовлень цих клієнтів);

· "многие-ко-многим"(наприклад, відношення між викладачами й курсами лекцій, які вони читають, це буде відношення "многие-ко-многим", тому що один викладач може читати кілька курсів, але й один курс може читатися декількома викладачами);

· "один-до-одному"(це буває у двох випадках: запис має велику кількість полів, і тоді дані про один тип об'єктів розносяться по двох зв'язаних таблицях, або потрібно визначити додаткові атрибути для деякої кількості записів у таблиці, тоді створюється окрема таблиця для цих додаткових атрибутів, що зв'язується відношенням "один-до-одному" з основною таблицею);

Будь-яка СУБД дозволяє виконувати чотири найпростіші операції з даними:

  • додаватив таблицю одну або кілька записів;
  • видалятиз таблиці одну або кілька записів;
  • обновлятизначення деяких полів в одній або декількох записах;
  • знаходитиодну або кілька записів, що задовольняють заданій умові.

Для виконання цих операцій використається механізм запитів.

Запити до бази формуються на спеціально створеному для цього мові, що так і називається мова структурованих запитів(SQL — Structured Query Language).

І остання функція СУБД — це керування даними. Під керуванням даними звичайно розуміють захист даних від несанкціонованого доступу, підтримку многопользовательского режиму роботи з даними й забезпечення цілісності й погодженості даних.

Microsoft Access є настільної СУБД реляционного типу, що має всі необхідні засоби для виконання перерахованих вище функцій. Достоїнством Access є те, що вона має дуже простий графічний інтерфейс, що дозволяє не тільки створювати власну базу даних, але й розробляти прості й складні додатки.

СУБД Access зберігає всі дані в одному файлі, хоча й розподіляє їх по різних таблицях (файл.mdb), що служить для зберігання структурованих даних настроювань, що описують об'єкт й, СУБД стосовно до цієї БД і пов'язаній з нею завдання.

Зауваження: У базі даних потрібно зберігати тільки необхідну інформацію, і при цьому всі дані повинні зберігатися тільки в одному місці

Основна причина, по якій потрібно дотримуватися цього правила - це те, що такі дані довго вводити й важко аналізувати. Якщо випадково при уведенні значення користувач зробило граматичну помилку, то при запитах й угрупованнях таке значення буде розглядатися як самостійне, і рядок, що містить це значення, не потрапить у потрібну групу або просто не буде виведена на екран.

При проектуванні структури баз даних необхідно уникати повторення даних і створювати для них окремі таблиці. Цей процес називається нормалізацією.


Читайте також:

  1. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  2. Аналіз зовнішньої інформації
  3. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  4. Аналіз паралельного інтерейсу з DSP-процесорами: запис даних в ЦАП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  5. Аналіз паралельного інтерфейсу з DSP-процесорами: читання даних з АЦП, що під’єднаний до адресного простору пам’яті
  6. Аналіз статистичних даних про склад та плинність кадрів, які обіймали керівні
  7. Аналіз та інтерпретація інформації
  8. Аналіз та інтерпретація одержаних даних
  9. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  10. Аналіз якості виробничої інформації
  11. Аналітико-синтетична переробка інформації
  12. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.




Переглядів: 4597

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ №1 | Робітниче середовище Access

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.