МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проходження аеронавігаційної інформації
Інформація про зміни в аеронавігаційній обстановці поділяється на відомості постійного і змінного характеру. Інформація постійного характеру видається у вигляді поправок та NОТАМ, та вноситься у збірки, регламенти та АІП СНД за допомогою виправлення даних або заміни аркушів. Інформація тимчасового характеру видається повідомленнями і NОТАМ, тексти яких вносять до аркушів попереджень і бюлетенів передпольотної інформації. За ступенем впливу на безпеку польотів інформацію поділяють на три категорії терміновості: – категорія терміновості І – це дані, що безпосередньо впливають на регулярність та безпеку польотів і передаються телеграфом не пізніше семи діб до введення в дію; – категорія терміновості ІІ – це завчасно заплановані зміни в авіаційній обстановці, які видаються і розсилаються за 28 діб до введення в дію; – категорія терміновості ІІІ – це дані на значення величин, які не перевищують значень точності обладнання на землі та літаків. Їх вводять у текст збірок аеронавігаційної інформації регламентів засобів зв’язку і радіонавігації у разі перевидання аркушів. Клопотання про зміни в ДАІ з аеропортів (авіакомпаній) направляються начальнику САІ авіаційного департаменту держави, який перевіряє їхню достовірність, узгоджує із зацікавленими відділами і службами департаменту, а при необхідності й з іншими відомствами і подає їх у Центр аеронавігаційної інформації СНД, вказуючи причини, що викликали ці зміни. Узгоджені та затверджені зміни до ДАІ Центр аеронавігаційної інформації при необхідності розмножує і розсилає в САІ департаментів держав СНД, які зобов’язані забезпечити їх своєчасне доведення до авіакомпаній (аеропортів). У разі змін в аеронавігаційній обстановці, що не потребують змін в ДАІ або у разі виходу з ладу РТЗ, що носить тимчасовий характер, авіакомпанії (аеропорти) негайно повідомляють про це САІ авіаційного департаменту держави, які в свою чергу терміново телеграфують у Центр аеронавігаційної інформації СНД. Центр аеронавігаційної інформації після узгодження з відповідними управліннями і авіаційними департаментами держав або відомствами відповідних країн терміново попереджує САІ авіаційних департаментів країн СНД та зацікавлені відомства для інформації своїх підрозділів. Відміну змін, що носять тимчасовий характер, виконує Центр аеронавігаційної інформації СНД після отримання повідомлення від САІ авіаційного департаменту держави. Крім того, з метою своєчасного доведення аеронавігаційної інформації до виконавців у кожній авіакомпанії і аеропорту має бути чітко відпрацьована технологія проходження і доведення її до екіпажів ПС та зацікавлених служб аеропорту.
Читайте також:
|
||||||||
|