МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Руху, пошуку і аварійно-рятувальних робітВзаємодія систем обслуговування повітряного Обслуговування польотів Порядок забезпечення аеронавігаційною інформацією екіпажів повітряних суден і служб аеронавігаційного Документами аеронавігаційної інформації екіпажі ПС базової авіакомпанії штурманська служба (служба КПР) забезпечує на всьому маршруті польоту з урахуванням запасних аеродромів. ДАІ та інші відомості, визначені технологіями роботи в САІ, видають екіпажам бюро аеронавігаційної інформації (БАІ) базового аеропорту, служби АНОП інформують їх також через БАІ аеропортів. Усі зміни в аеронавігаційній обстановці, які не увійшли в ДАІ, доводять до відома екіпажів, вручаючи аркуш попереджень (бюлетень передпольотної інформації). До аркуша попереджень вносять усі діючі NОТАМ напрямком польоту екіпажу. У проміжних аеропортах чергові штурмани перевіряють наявність аркуша попереджень, вносять нові зміни і виключають застарілі. У кінці тексту роблять відмітку про перевірку аркуша. Під час виконання польоту по міжнародній ПТ екіпажам СНД в базовому аеропорту видають: збірки аеронавігаційної інформації по міжнародним ПТ ЦА, СНД, збірки аеронавігаційної інформації фірми “Джепсен”, “Сапплементи”, ІПП по маршруту, планшети з комплектом польотних карт, папку довідкового матеріалу, бюлетень передпольотної інформації, бланки FPL.
Важливість взаємодії служб системи аеронавігаційного забезпечення польотів і її вплив на безпеку польотів найбільша. Успішна діяльність системи пошуку і рятування залежить від оперативності і своєчасності інформаційних служб і в першу чергу від служби ОПР. Головними складовими системи обслуговування перевезень є екіпаж і система ОПР. Наскільки підготовлені теоретично і практично фахівці льотної та диспетчерської служб, настільки і забезпечується безпека та ефективність польоту справного ПС. В останній час стала актуальною проблема зіткнень справних ПС з землею. Для запобігання зіткненням ПС із землею ІСАО розроблена спеціальна програма попередження зіткнень справних ПС з землею (CFIT). На її основі авіакомпанії розробляють свої програми попередження зіткнень справних ПС із землею і включають їх у “Керівництво з проведення польотів” для екіпажів і аеронавігаційних служб. У цих програмах передбачені обов’язки як керівництва, інструкторського складу експлуатантів, так і екіпажів та служб (у першу чергу служби ОПР). Стратегія запобігання зіткненням CFIT може бути успішною тільки тоді, коли усі авіафахівці та керівники приймають рішення, а фахівці, які реалізуючи їх у життя, пунктуально виконують свої обов’язки, технології під час забезпечення роботи авіаційної техніки, тренажерів, суттєво скорочують число подій, пов’язаних із CFIT. Для цього необхідно поліпшувати функціонування існуючих систем аеронавігаційного обслуговування, їх оперативну взаємодію. Це особливо важливо і тоді, коли трапилась авіаційна подія. Добре налагоджена організація взаємодій в системі ОПР, системі пошуку і рятування може суттєво зменшити втрати, особливо на аеродромах і біля них. Суть успішної роботи цієї системи полягає в оперативності та швидкості підготовки і проведення потрібних операцій, в точності визначення району пошуку. Ці роботи в країні організує Міністерство з надзвичайних ситуацій при Кабінеті Міністрів країни, йому підпорядковані аварійно-рятувальні команди відомств і аеропортів. Границі районів пошукових і рятувальних робіт, в межах яких здійснюється забезпечення пошуково-рятувальних робіт (ПРР), зазвичай збігаються з межами районів інформації FIR. В одному FIR організується координаційний центр пошуку і рятування, а у випадку необхідності впроваджуються і допоміжні центри. Кожен координаційний центр взаємодіє з службою ОПР [18].
Читайте також:
|
||||||||
|