МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Зразки картокТест Виберіть усі правильні відповіді. 1. Знання психологічних законів емоційного впливу на людей — це психологічна вимога професій типу: а) «людина — техніка»; б) «людина — знакова система»; в) «людина — художній образ»; г) «людина — людина»; д) «людина — природа». 2. Перукар — це фахівець зі сфери професій типу: а) «людина — техніка»; б) «людина — знакова система»; в) «людина — художній образ»; г) «людина — людина»; д) «людина — природа». 3. Уміння переконувати важливе для професій типу: а) «людина — техніка»; б) «людина — знакова система»; в) «людина — художній образ»; г) «людина — людина»; д) «людина — природа». 4. Особливі вимоги до уваги пред’являють професії типу: а) «людина — техніка»; б) «людина — знакова система»; в) «людина — художній образ»; г) «людина — людина»; д) «людина — природа». 5. Бути турботливою, терплячою, далекоглядною має бути людина з професією типу: а) «людина — техніка»; б) «людина — знакова система»; в) «людина — художній образ»; г) «людина — людина»; д) «людина — природа». Б. Цілі праці людини відрізняються багатоаспектністю й розмаїтістю, але їх можна об’єднати за трьома напрямками: — довідатися, розпізнати, оцінити, перевірити; — перетворити, обробити, організувати; — вигадати, винайти, створити.
Класи професій
Завдання. Класифікуйте професії своїх батьків за метою трудової діяльності.
В.Залежно від знарядь праці, що застосовуються під час роботи, професії підрозділяють на відділи. Відділи професій
Завдання. Визначте відділ, до якого належать професії ваших батьків. Г.Для будь-якої людини немаловажними є умови, в яких вона працює або працюватиме. Так, існують професії, що висувають певні вимоги до фізичного й психічного стану здоров’я працівника.
Групи професій
Завдання. Визначте, до якої групи належать професії ваших батьків. Висновок, що будь-яку професію відповідно до цієї класифікації можна подати у вигляді формули, використовуючи відповідні буквені позначення: •групи професій (П В Н М); •відділи професій (Р М А Ф); •класи професій (Г Р Д); •типи професій (П Т Л З Х). Завдання. Виконати запропоновані завдання. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|