Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток В - Зразки підписів

Ремонтне креслення деталі

Вихідні матеріали для проектування

Продовження додатку Б

Визначення річного об’єму ремонтних робіт

Способи усунення заданих дефектів

Додаток Б - Зразки оформлення аркушів ПЗ

1׃2; 1׃2,5; 1׃4; 1׃5; 1׃10; 1׃15; 1׃20; 1׃25; 1׃40; 1׃50; 1׃75; 1׃100; 1׃200; 1׃400; 1׃500; 1׃800; 1׃1000.

2׃1; 2,5׃1; 4׃1; 5׃ 1; 10׃1; 20׃ 1; 40׃ 1; 50׃ 1; 100׃1.

Масштаби ГОСТ 2.302-68

А4 – 210×297 мм.

Формати ГОСТ 2.301-68

Формати та масштаби

А0 – 841×1189 мм;

А1 – 594×841 мм;

А2 – 420×594 мм;

А3 – 297×420 мм;

Збільшення:

Зменшення:

10 мм  
15…17  


10…15 мм або 1,5 інтервалу  
2 Технологічний розділ

15…20 мм або два інтервали

 

 


В даному курсовому проекті розглядається усунення такого дефекту, як спрацювання робочої поверхні гільзи, та спрацювання посадкових поясків.

За "Класифікатором деталей, дефектів і можливих способів їх усунення" гільза відноситься до II класу деталей, де для усунення дефектів такого типу як спрацювання поясків вказані такі способи – хромування або осталювання спрацьованої поверхні.

3 мм (min)  
Спрацювання робочої поверхні гільзи не усувається шляхом розточки до ремонтного розміру – за відсутністю таких (гільза двигуна ЯМЗ). В даному випадку гільза може ремонтуватись за рахунок встановлення ДРД. В якості ДРД АРП широко застосовують гільзи виготовлені з пластин пружної сталі У8А, У10А…

.3 мм (min)

.

.

.

10…15 мм або 1,5 інтервалу
15…17  
2.5 Розрахунок та вибір технологічного обладнання

15…20 мм або два інтервали

 

Один інтервал
Річний об’єм ремонтних робіт – Тр, який необхідно виконати робітникам знаходиться за формулою:

 

Один інтервал
Симетрично тексту

 


де tсум – сумарна трудомісткість всіх видів робіт, люд-год.;

Kр – коефіцієнт ремонту;

N1 – річна виробнича програма відновлюваних деталей, шт. …

10 мм

 

          КП 5.07010602 015 01 ПЗ Арк
         
Зм. Арк. № докум. Підпис Дата

10 мм


15..20 мм (або два інтервали)

 


В даному курсовому проекті необхідно розробити технологічний процес ремонту блока циліндрів двигуна ЗМЗ-53 за такими вихідними даними:

1) річна виробнича програма N = 4000 шт.;

2) коефіцієнт ремонту Кр = 0,8;

3) дефекти:

– спрацювання отворів у втулках під шийки розподільного валу;

– деформація або спрацювання гнізд вкладишів корінних підшипників.

15…17
15…20 мм або два інтервали

 


15…20 мм або два інтервали


3 мм (min)  
Ремонтне креслення виконано ескізно, згідно вимог правил ЕСКД з дотриманням окомірного масштабу і необхідної пропорції.

На ремонтному кресленні деталі поставлені всі розміри необхідні для розробки технологічного процесу та ремонтні розміри.

3 мм (min)  
Креслення виконано із вказанням спрацьованих поверхонь, які виділені червоним кольором. Позиціями зазначені номера дефектів, які відповідають порядковим номерам в карті технічних вимог дефектування деталі.

Ремонтне креслення знаходиться на наступному аркуші пояснювальної записки КП 5.07010602 015 01 РК.

          КП 5.07010602 015 01 ПЗ Арк
         
Зм. Арк. № докум. Підпис Дата

 


КП 5.07010602 015 01 ПЗ

 

КП - курсовий проект

РГР - розрахунково –

графічна робота

ДП - дипломний проект

ЛР - лабораторна робота

шифр спеціальності

номер завдання

порядковий номер

елемента курсового

проекту


Читайте також:

  1. Додаток
  2. Додаток
  3. Додаток
  4. ДОДАТОК
  5. Додаток
  6. Додаток 1
  7. Додаток 1
  8. Додаток 1.
  9. Додаток 1. Традиційне українське житло
  10. Додаток 11. Способи кріплення мотузки до опори
  11. Додаток 2
  12. ДОДАТОК 2




Переглядів: 663

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Форма 5 Специфікація складального креслення | ПЗ - пояснювальна записка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.