Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Творче завдання

Легенда

Вступ

На минулому уроці ми з’ясували, що першими виникли ударні інструменти. А як же виникли духові та інші групи інструментів?

 

Виникнення духових інструментів

Зрозуміло, що за допомогою різних музичних звучань можна розповісти набагато більше і цікавіше, ніж звуками лише одного інструмента.

У своїх піснях і танцях первісна людина розповідала про небезпечне полювання, криваві сутички зі звірями. Вона описувала таємничий і страшний ліс, де співають небачені птахи, передавала у звуках і дзюрчання струмка, і гуркіт грози…

Як же виникли духові інструменти? Випадково зазвучало від подуву вітру порожнє стебло очерету. Людина помітила це і навчилася робити інструменти, звук яких утворюється від вдування повітря в трубку.

Духові інструменти також почали створювати із кісток тварин, у яких просвердлювали отвори.

До речі, про очерет, який заспівав, складено багато казок, легенд. Пригадаємо одну з них.

 

Одного разу, як розповідає давня легенда, бог лісів Пан зустрів прекрасну діву Сирингу і закохався в неї з першого погляду. Пан, голова якого була увінчана ріжками, а ноги з копитцями, не сподобався Сиринзі. І вона кинулася від нього геть. Пан помчав за нею і майже наздогнав на березі Річки. Але Сиринга звернулася до Ріки з благанням, щоб та вкрила її від козлоногого Пана. Почула річка благання Сиринги і перетворила її на очерет. Сумний Пан вирізав з очерету співучу сопілку і з того часу не розлучався з нею…

 

Виникнення струнних інструментів

А як могли виникнути струнні інструменти? Випускаючи стрілу з мисливського лука, людина почула чарівний звук, і зазвучала струна.

Так у різних куточках планети з'являлися різноманітні музичні інструменти, що наслідували природу: одні – спів пташок, інші – шум морської хвилі або завивання вітру.

 

Слухання. Спів пташок

Слухання. Луї Клод Дакен, «Зозуля»

Аналіз твору

Порівняйте «музику природи з музичним твором.

Якими музичними засобами можна імітувати звуки довкілля?

Спробуйте передати за допомогою музичної інтонації спів пташки.

Спробуйте утворити музичний інструмент із звичайної ручки або інших предметів, що вас оточують. Подумайте, як це зробити.

 

Розучування пісні «Музика», Г.Струве, І.Ісакової

 

Підсумки уроку

Перші музичні інструменти звичайно були дуже простими, примітивними. Але їх виникнення стало величезним кроком у розвитку як самої людини, так і музичного мистецтва взагалі.

 

Домашнє завдання

Знайдіть цікаву легенду або казку про музичні інструменти, розкажіть її однокласникам.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Архітектура і образотворче мистецтво Русі.
  9. Архітектура та образотворче мистецтво
  10. Архітектура та образотворче мистецтво
  11. Архітектура та образотворче мистецтво Київської Русі
  12. Архітектура та образотворче мистецтво.




Переглядів: 1006

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 2. ЯК ВИНИКЛА МУЗИКА (ПРОДОВЖЕННЯ) | Творче завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.