МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Творче завданняВступ Урок 4. МОВА МУЗИКИ Дата: Мета:продовжити знайомство із засобами музичної виразності (тембр), розглянути поняття «вокаліз. Розвивати естетичні смаки дітей, прививати любов до слухання музики, вміння аналізувати прослухані твори.
На минулому уроці ми почали знайомитися з основними засобами музичної виразності. Давайте їх пригадаємо. Це мелодія, гармонія, лад, динаміка, темп.
Засоби музичної виразності У музичній мові дуже важливий ще один елемент – тембр. Його також називають «звуковою фарбою». За допомогою тембрів ми розрізняємо голоси співаків і характер звучання музичних інструментів.
Тембр – це забарвлення звуку, яке властиве певному голосу або інструментові. Людський голос теж має тембр. Кожен голос має своє неповторне забарвлення. За тембрами людські голоси розрізняються таким чином:
Різні тембри притаманні й інструментам. Вони залежать від матеріалу, з якого створений музичний інструмент, від майстерності музиканта-виконавця тощо.
Відомості про композитора Сергій Васильович Рахманінов (1873-1943) – видатний російський композитор, піаніст і диригент. Він почав займатися музикою в 4 роки, під керівництвом матері, а в 9 років був прийнятий до консерваторії. Найближчою людиною він уважав бабусю, яка влітку забирала його до свого маєтку. Там він навчився слухати і розуміти духовну музику. У роки навчання в консерваторії Рахманінов із великим успіхом виступав перед слухачами не лише як піаніст, а й як автор своїх творів. Музика С.Рахманінова відрізняється надзвичайною мелодійністю і співучістю, передає найрізноманітніші почуття людини. Творчий шлях С.Рахманінова Неодноразово перетинався з культурно-мистецьким життям Києва та інших міст України. 18 жовтня 1893 року в Київському оперному театрі С.Рахманінов диригував своєю першою оперою – «Алеко». У рік київської прем’єри «Алеко» були видані романси Рахманінова за творами Т.Шевченка – «Дума» й «Полюбила я на печаль свою» - у вільному перекладі російського поета Олексія Плещеєва. Свій «Вокаліз» С.Рахманінов присвятив видатній оперній співачці Антоніні Неждановій.
Слухання. С.Рахманінов, «Вокаліз» Вокаліз – це музичний твір без слів для виконання голосом у супроводі музичного інструмента або оркестру. Прослухайте твір С.Рахманінова «Вокаліз» у різному виконанні: віолончель та фортепіано, фортепіано, голосу з оркестром.
Аналіз прослуханого твору Як змінилось забарвлення музики? Який варіант виконання вам сподобався найбільше? Охарактеризуйте тембри інструментів та голосу, які ви почули. Поміркуйте, чи став би цей твір зрозумілішим для слухачів, якщо б він був написаний на поетичний текст.
Спробуйте перетворити пісню, яка вам подобається, на вокаліз. Проспівайте.
Розучування пісні «Веселкова», О.Янушкевич, М.Ясакової
Виконання пісні «Музика», Г.Струве, І.Ісакової Підсумки уроку Надзвичайно важливим засобом музичної виразності є тембр, адже він надає творові певного забарвлення. Саме в цьому ми переконалися на прикладі твору С.Рахманінова «Вокаліз».
Домашнє завдання Доберіть тембри голосів для створення вокальних образів героїв улюбленої казки.
Урок 5. МУЗИКА СТАРОДАВНІХ ЕПОХ. МУЗИКА ДАВНЬОГО ЄГИПТУ ТА КИТАЮ. Дата: Мета:познайомитися з музичною культурою давніх епох, зокрема з музикою Давнього Єгипту та Китаю. Розвивати естетичні смаки дітей, прививати любов до слухання музики, вміння аналізувати прослухані твори.
Читайте також:
|
||||||||
|