МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Освіта дорослихСистема освіти дорослих (освіти впродовж життя) — це сукупність закладів і установ формальної та неформальної • національні профспілки та інші вчительські об'єднання, що входять до складу міжнародних організацій (найбільша і найвпливовіша з них — Міжнародна федерація вчителів); • різноманітні асоціації директорів шкіл, учителів початкових класів, математики, суспільних дисциплін тощо (у Великій Британії, США, Франції); • освіти дорослих, наукових, науково-методичних, методичних установ, науково-виробничих підприємств, інформаційних служб, інших юридичних та фізичних осіб, які мають право на надання освітніх послуг, а також державних і місцевих органів управління освітою та самоврядування. Метою діяльності системи освіти дорослих є реалізація права особи на освіту впродовж життя. Основні завдання системи освіти дорослих полягають: у задоволенні потреб особистості в інтелектуальному, культурному і духовному розвитку через отримання неперервної освіти; формуванні в осіб, які навчаються, громадянської позиції, здатності до праці й життя в умовах сучасної цивілізації, ЇЇ демократичного розвитку; збереженні та примноженні моральних, культурних, наукових цінностей суспільства; поширенні знань серед населення; підвищенні його культурного та освітнього рівня. Освіта дорослих здійснюється за такими формами: а) очною (стаціонарною) — з відривом від виробництва на певний термін навчання за освітньою або освітньо-професійною програмою; б) вечірньою (змінною) — без відриву від виробництва на термін навчання за освітньою або освітньо-професійною програмою з відвідуванням занять упродовж навчання у вільний від роботи час; в) заочною — без відриву від виробництва на термін навчання за освітньою або освітньо-професійною програмою з відвідуванням занять протягом навчання, під час настановчих та заліково-екзаменаційних сесій; г) екстернатною — особливою формою навчання без відриву від виробництва, що передбачає самостійне вивчення навчальних дисциплін освітньої або професійно-освітньої програми, складання підсумкових контрольних заліків у навчальному закладі; д) дистанційною - особливою формою навчання без відриву від виробництва, що передбачає вивчення навчальних дисциплін освітньої або професійно-освітньої програми за допомогою комп'ютерних та телекомунікаційних технологій, складання підсумкових контрольних заліків у навчальному закладі; є) педагогічним патронажем — формою навчання осіб з особливими соціальними потребами; є) шляхом самоосвіти — форми неформальної освіти через засвоєння освітніх програм при мінімальній організації освітнього процесу або без керівництва цим процесом з боку педагогічних працівників; ж) комбінованою — формою, що передбачає інтеграцію різних форм або їх окремих елементів. У країнах Західної Європи розроблено системи, які поєднують чинники, що спонукають працівників до постійного вдосконалення і відновлення знань: економічні, адміністративні, моральні. Важливим спонукальним мотивом прагнення фахівців до післядипломного навчання є їхня переатестація. У діяльність із розширення масштабів післядипломної освіти поступово входить великий капітал. Прикладом країни з високим рівнем розвитку післядипломної освіти може бути Німеччина У Німеччині безліч установ і організацій, що відають підвищенням загальноосвітнього і професійного рівня населення. До них належать: • народні університети. Це очні заклади, що займаються підвищенням загальноосвітнього і більшою мірою професійного рівня. • навчальні центри підприємств або підприємства у співробітництві з міжвиробничими навчальними центрами та іншими установами; • приватні інститути або інші комерційні навчальні заклади, що особливо активно діють у сферах професійної перепідготовки, підвищення професійної кваліфікації, • церква, яка приділяє значну увагу формуванню особистості, проблемам виховання і навчання в школі та сім'ї, розв'язанню життєвих проблем за допомогою освіти, питанням здоров'я, партнерства тощо. • вищі навчальні заклади і наукові товариства, які вирішують питання підвищення пошукової та професійної кваліфікації часто у співробітництві з відповідними професійними об'єднаннями; • палати (промислові, торговельні, сільськогосподарські, палати ремісників), а також спілки підприємців і навчальні заклади підприємств, які дають можливість для підвищення кваліфікації на міжвиробничому рівні і видають свідоцтва встановленого зразка; • профспілки, • благодійні організації, які забезпечують знання у соціальній сфері, у сфері охорони здоров'я і політики розвитку; • федеральний і земельний центри політичної освіти, а також фонди політичних партій. Вони проводять різні просвітницькі заходи з актуальних політичних проблем і питань демократичного співіснування • школи в межах «другого шляху здобуття освіти», які дають дорослим змогу отримати свідоцтва про закінчення середньої школи; • бібліотеки, музеї, центри соціокультури, незалежні групи, книгарні та інші установи, покликані задовольняти специфічні потреби в навчанні за межами традиційних організацій, що займаються питаннями підвищення загальноосвітнього і професійного рівня громадян; • публічно-правові телерадіокомпанії, які виходять в ефір з інформаційними, навчальними і культурними передачами. В тісному співробітництві з народними університетами працює також радіоуніверситет.
Читайте також:
|
||||||||
|