МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вивчення, розслідування ситуацій, що стосуються порушення прав людини.У практиці ООН неодноразово вставало питання про створення спеціальних органів, завданням яких було б розслідування грубих, масових і систематичних порушень прав людини. Так, в 1967 р. Комісія з прав людини ООН створила спеціальну робочу групу експертів для розслідування звинувачень відносно ЮАР, що стосуються, зокрема, застосування тортур і поганого поводження з ув’язненими і з особами, що знаходяться під наглядом поліції. У 1968 р. повноваження цієї групи були розширені. Їй доручалося вести розслідування поганого поводження з ув’язненими в Намібії, Південній Родезії, в африканських колоніях Португалії і т. д., а в 1969 р. вказаній робочій групі було доручене дослідження питання про страти в ЮАР, про поводження в ЮАР з політичними ув’язненими; розслідування положення, в якому знаходилися африканці в пересильних таборах і тубільних резерваціях в ЮАР, Намібії і Південній Родезії; а також розслідування грубих проявів апартеїду і расової дискримінації. Методами роботи спеціальної робочої групи експертів були виїзні місії, заслуховування свідків, запити з метою отримання письмової інформації. Робоча група на основі проведених розслідувань представляла Комісії з прав людини доповіді, в яких висловлювалися відповідні висновки і рекомендації. На них спиралися Генеральна Асамблея ООН і інші її органи в своїх рішеннях, що стосуються, зокрема, політики апартеїду і расизму. Зразком діяльності експертних груп може служити діяльність: • комісії експертів в рамках СБСЕ-ОБСЄ. Така комісія на запрошення зацікавленої держави — учасника СБСЕ-ОБСЄ прибуває на його територію для збору інформації і сприяння в рішенні конкретного питання у сфері прав людини. Запрошуюча держава за списком кандидатів може вибирати до трьох експертів. Вона надає місії експертів можливість в'їхати на свою територію, проводити там обговорення і вільно пересуватися на ній, безперешкодно зустрічатися з посадовими обличчями, неурядовими організаціями" і будь-якими групами або особами, від яких експерти побажають одержати інформацію. Висновки комісії за наслідками вивчення питання доводяться до відома держави, яка направляє цю інформацію разом з викладом власних заходів іншим учасникам СБСЕ-ОБСЄ. У разі грубого систематичного порушення зобов'язань у області прав людини учасником СБСЕ-ОБСЄ Рада СБСЕ-ОБСЄ і Комітет старших посадовців можуть направити в цю державу місію спостерігачів і доповідачів і без згоди останнього (формула "консенсус мінус один"). Читайте також:
|
||||||||
|