Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність процесу опрацювання інформації та його етапи.

q Опрацювання інформації – це сукупність цілеспрямованих дій над здобутою інформацією з метою отримання нової інформації.

Зібрана з різних джерел інформаціїормація вивчається, порівнюється, оцінюється, аналізується, осмислюється, і на цій основі створюється нова інформаціїормація. Продукування нової інформації на базі зібраної становить сутність процесу опрацювання.

Так, аналіз численних даних астрономічних спостережень, які залишив після себе Тихо Браге, дозволив Іоганну Кеплеру висунути гіпотезу про існування фундаментальних законів руху планет, відкрити та довести ці закони.

Стосовно процесу опрацювання інформації людиною, живим організмом чи технічним пристроєм розрізняють вхідну (первісну) інформацію, яка отримується до початку процесу, і вихідну (вторинну), яка є результатом цього процесу.

Опрацювання інформації звичайно складається з декількох етапів і може містити такі, як:

· фільтрація інформації, тобто відсіювання зайвих даних, у яких немає потреби для вирішення даної задачі (наприклад, для визначення площі будівлі не має значення, з яких матеріалів її побудовано, а для визначення її вартості такі дані необхідні);

· формалізація, або подання інформації у певній формі, придатній для опрацьовування (наприклад, подання інформації, зафіксованої самописцем у вигляді неперервної кривої, як послідовності числових значень). Формалізована інформація, яка призначається для використання (опрацювання, зберігання, пересилання, інтерпретації) користувачами, прикладними процесами чи технічними засобами, називається даними;

· структурування, сутність якого полягає у спеціальній організації даних для зручності їх опрацювання (наприклад, об’єднання однотипнихданих у масиви);

· суто опрацювання, яке може здійснюватися шляхом логічного аналізу інформації, умовиводів або шляхом виконанням певної послідовності дій над даними для отримання потрібного результату. Така послідовність називається алгоритмом (наприклад, для знаходження площі трикутника за даними довжинами його сторін треба, по-перше, визначити його периметр і, по-друге, обчислити шукану площу за формулою Герона);

· перетворення інформації до такої форми подання, яка зручна для її сприйняття, усвідомлення та подальшого використання (наприклад, у технічних системах, які призначаються для опрацювання інформації, вона циркулює у вигляді сигналів, і для того, щоб результати опрацювання стали придатні для сприйняття людиною, інформацію перетворюють у числову, текстову, графічну або звукову форму, добираючи найбільш природний та виразний спосіб її подання).

На протязі тисячоліть існування людства опрацювання інформації здійснювалося виключно силами людського мозку, і тільки шість століть тому було винайдено перші механічні пристрої для виконання арифметичних операцій. Справжнім помічником людини в опрацюванні інформації будь-якого виду – числової, текстової, графічної, звукової – стали комп’ютери, історія яких як універсальних засобів опрацювання інформації налічує лише близько півстоліття.


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  6. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  7. Адміністративний примус застосовують на основі адміністративно-процесуальних норм.
  8. Активний та пасивний типи адаптаційного процесу.
  9. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  10. Альтернативні парадигми організаційного процесу
  11. Аналіз зовнішньої інформації
  12. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження




Переглядів: 2687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сутність процесу збирання інформації та його методи. | Сутність процесу зберігання інформації. Заходи щодо зберігання інформації.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.