МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Інвестиційна політика регіонів.Серед головних складових інвестиційного клімату регіонів виділяють: інвестиційний потенціал, інвестиційний ризик і інвестиційне законодавство. Інвестиційний потенціал регіону - це ___________________________________ ________________________________________________________________________ _________________________________. Інвестиційний потенціал регіону формується принаймні з таких окремих потенціалів: виробничий, кадровий, ресурсно-сировинний, споживчий, інфраструктурний, інституційний, інтелектуальний, інноваційний, кліматичний, економіко-географічний. Інвестиційний ризик _________________________________________________ ________________________________________________________________________ Інвестиційне законодавство формується зі спеціальних нормативних актів державного та регіонального рівнів, які регулюють інвестиційну діяльність. Так, на території України діють Закон України „Про інвестиційну діяльність" від 18.09.1991 р. № 1560-ХІІ, Закон України „Про режим іноземного інвестування" від 19.03.1996 р. № 93/96 - ВР, „Бюджетний кодекс України" від 2001 р. Фінансовий механізм державного регулювання регіональним розвитком. Фінанси місцевих органів влади - це ____________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ В Україні формами місцевих фінансів є фінанси територіальної громади (фінанси місцевого самоврядування), фінанси АР Крим, фінанси області (міст Київ і Севастополь), фінанси району. До функцій місцевих фінансів можна віднести:____________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Внутрішні міжурядові фінансові відносини (ВМФВ) - це __________________ ________________________________________________________________________ Країни формують систему ВМФВ відповідно до таких теоретичних концепцій: · __________________________________ - її покладено в основу ВМФВ в державах з федеративним устроєм. Її характерною рисою є чітке розмежування витрат різних рівнів влади з наданням їм фіскальних повноважень і можливості самостійно формувати власну прибуткову базу. · __________________________________ - основні принципи організації якої визначаються центральною владою. Відповідно до цього бюджетний унітаризм покладено в основу МВФВ в унітарних країнах. · _______________________________________ - процес розширення фінансових повноважень. · _______________________________ - субсидарність означає допомогу, яка повинна сприяти фінансовій автономії місцевої влади, але не її підлеглості. Інколи на практиці застосовується формування ВМФВ "знизу-вгору". У певному сенсі ця система побудована наматрикулярних внесках. Сутність цієї системи полягає в такому: формування загальнодержавних фінансових потоків починається на рівні базових територій; базові території передають частину фінансових ресурсів на більш вищий рівень відповідно до переданих на цей рівень фінансових повноважень. За подібним принципом формується фінансова система Євросоюзу. Фінансова автономія - це _____________________________________________ _______________________. Якщо це право не передбачене законодавством, місцева влада не має фінансової автономії. Бюджетний кодекс України відносить до місцевих бюджетів як бюджети місцевого самоврядування, так і бюджети адміністративно-територіальних одиниць. Місцевий бюджет - це _______________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Бюджетним Кодексом України закріплені такіосновні принципи, на яких базується бюджетна система України: ________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Основу самостійності місцевого бюджету становлять власні та закріплені доходи. Власні доходи - формуються на території, підвідомчій відповідному місцевому органу влади і згідно з його рішенням. До власних доходів належать: _____________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Закріплені доходи - це ________________________________________________ Регульовані доходи - це _______________________________________________ ________________________________________________________________________ Залежно від методологічного підходу до складання бюджету вирізняють три основних типи бюджету. 1. ________________________________________. Кошти розподіляються між статтями або об'єктами витрат; основою розрахунків на наступний бюджетний рік є доходи та видатки минулого року. 2. ____________________________. Розподіл витрат відбувається за видами діяльності, а не за статтями витрат. 3. _____________________________. Бюджет створюється під певні програми; новий бюджет спирається не на досвід минулої роботи, а на перспективний результат; дозволяє збільшити раціональність рішень, що приймаються. Змістовий модуль 2 КОНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СТРУКТУР ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ
Тема 6 СИСТЕМА ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ: КОНСТИТУЦІЙНІ ОСНОВИ ЇХ ФУНКЦІОНУВАННЯ, РОЛЬ В УПРАВЛІННІ
6.1 Єдина система органів виконавчої влади. 6.2 Управлінські зв'язки в системі органів виконавчої влади.
6.1 Єдина система органів виконавчої влади
Апарат державного управління - це ____________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ З метою структурної характеристики виконавчої влади застосовують поняття системи органів виконавчої влади. Поняття "система органів" має потрійне смислове навантаження: По-перше, _________________________________________________________ _________________________________________________________, таких, як єдність цільового призначення, функціональної самодостатності, ієрархічності внутрішньої організації, субординаційності взаємозв'язків між структурними ланками тощо. По-друге, __________________________________________________________ ________________________________________________________________________ По-третє, ___________________________________________________________ У системі органів виконавчої влади виокремлюють такі три основні рівні: 1. Вищий рівень — __________________________________________________ 2. Центральний рівень — _____________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ 3. Місцевий, або територіальний, рівень, на якому діють: · _______________________________ — Рада Міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації; · ___________________________________________________________________, які безпосередньо підпорядковані центральним органам виконавчої влади. Схематично організацію виконавчої влади в Україні зображено на рисунку 6.1. Про низьку ефективність виконавчої влади свідчать: ______________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Серед основних причин низької ефективності виконавчої влади можна назвати: ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________
Рисунок 6.1 - Організація виконавчої влади в Україні
6.2 Управлінські зв'язки в системі органів виконавчої влади Управлінські зв'язки органів виконавчої влади — це________________________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________ _____________________________________________виражається у таких моментах: · Кабінет Міністрів України утворює, реорганізовує та ліквідовує міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, діючи у межах коштів, передбачених на утримання органів виконавчої влади; · Кабінет Міністрів України спрямовує і координує діяльність міністерств та інших центральних органів виконавчої влади; · Прем'єр-міністр вносить подання до Верховної Ради України про призначення на посади міністрів та подання до Кабінету Міністрів України про призначення керівників центральних органів виконавчої влади та їх заступників, накладає на них дисциплінарні стягнення; · Кабінет Міністрів України затверджує граничну чисельність працівників міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в межах коштів, передбачених у державному бюджеті; здійснює добір керівних кадрів підвідомчих йому органів; · Кабінет Міністрів України для забезпечення здійснення своїх повноважень у межах коштів, передбачених на утримання органів виконавчої влади, може утворювати постійні, тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи. ___________________________________________________________________ ____________________________________________________________полягають у: · спрямуванні і координації діяльності Ради міністрів Автономної Республіки Крим з щодо виконання Конституції та законів України, актів Президента України, постанов Верховної Ради України і актів Кабінету Міністрів України на території Автономної Республіки Крим; · підзвітності та підконтрольності Ради міністрів Автономної Республіки Крим перед Кабінетом Міністрів України. ___________________________________________________________________ ___________________________________________характеризуються таким змістом: · спрямування і координація діяльності місцевих державних адміністрацій; · розгляд на засіданнях Кабінету Міністрів України питання щодо призначення на посаду або звільнення з посади голів місцевих державних адміністрацій і внесення Президенту України відповідних подань; · відповідальність, підзвітність та підконтрольність місцевих державних адміністрацій та їх голів Кабінету Міністрів України; · затвердження Кабінетом Міністрів України типового регламенту місцевих державних адміністрацій, рекомендаційного переліку управлінь, відділів та інших структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій і типових положень про них, визначення граничної чисельності та фонду оплати праці працівників місцевих державних адміністрацій; · можливість скасування Кабінетом Міністрів України актів місцевих державних адміністрацій повністю чи в окремих частинах; · передавання Кабінетом Міністрів України місцевим державним адміністраціям окремих повноважень органів виконавчої влади вищого рівня. Горизонтальні управлінські зв'язки на центральному рівні передбачають _____ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ На місцевому рівні горизонтальні управлінські зв'язки базуються ___________ ________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Читайте також:
|
||||||||
|