Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інвестиційна політика регіонів.

Серед головних складових інвестиційного клімату регіонів виділяють: інвестиційний потенціал, інвестиційний ризик і ін­вестиційне законодавство.

Інвестиційний потенціал регіону - це ___________________________________

________________________________________________________________________

_________________________________. Інвестиційний потенціал регіону форму­ється принаймні з таких окремих потенціалів: виробничий, кадровий, ресурсно-сировинний, споживчий, інфраструктурний, інституційний, інтелектуальний, інноваційний, кліматичний, економіко-географічний.

Інвестиційний ризик _________________________________________________

________________________________________________________________________

Інвестиційне законодавство формується зі спеціальних нормативних актів державного та регіонального рівнів, які ре­гулюють інвестиційну діяльність. Так, на території України діють Закон України „Про інвестиційну діяльність" від 18.09.1991 р. № 1560-ХІІ, Закон України „Про режим іноземного інвестування" від 19.03.1996 р. № 93/96 - ВР, „Бюджетний кодекс України" від 2001 р.

Фінансовий механізм державного регулювання регіональним розвитком.

Фінанси місцевих органів влади - це ____________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

В Україні фор­мами місцевих фінансів є фінанси територіальної громади (фінанси місцевого самоврядування), фінанси АР Крим, фі­нанси області (міст Київ і Севастополь), фінанси району.

До функцій місцевих фінансів можна віднести:____________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Внутрішні міжурядові фінансові відносини (ВМФВ) - це __________________

________________________________________________________________________

Країни формують систему ВМФВ відповідно до таких тео­ретичних концепцій:

· __________________________________ - її покладено в основу ВМФВ в дер­жавах з федеративним устроєм. Її характерною рисою є чітке розмежування витрат різних рівнів влади з надан­ням їм фіскальних повноважень і можливості самостійно фо­рмувати власну прибуткову базу.

· __________________________________ - основні принципи організації якої визначаються центральною владою. Відповідно до цього бюджетний унітаризм покладено в основу МВФВ в унітарних країнах.

· _______________________________________ - процес розширення фінансових повноважень.

· _______________________________ - субсидарність означає допомогу, яка пови­нна сприяти фінансовій автономії місцевої влади, але не її підлеглості.

Інколи на практиці застосовується формування ВМФВ "знизу-вгору". У певному сенсі ця система побудована наматрикулярних внесках. Сутність цієї системи полягає в такому: формування загальнодержавних фінансових потоків почи­нається на рівні базових територій; базові території передають частину фінансових ресурсів на більш вищий рівень відповідно до переданих на цей рівень фінансових повноважень.

За подібним принци­пом формується фінансова система Євросоюзу.

Фінансова автономія - це _____________________________________________

_______________________. Якщо це право не передбачене законодавством, місцева влада не має фінансової автономії.

Бю­джетний кодекс України відносить до місцевих бюджетів як бюджети місцевого самоврядування, так і бюджети адміністра­тивно-територіальних одиниць.

Місцевий бюджет - це _______________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Бюджетним Кодексом України закріплені такіосновні принципи, на яких базується бюджетна система України: ________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Основу самостійності місцевого бюджету становлять власні та закріплені доходи.

Власні доходи - формуються на території, підвідомчій від­повідному місцевому органу влади і згідно з його рішенням. До власних доходів належать: _____________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Закріплені доходи - це ________________________________________________

Регульовані доходи - це _______________________________________________

________________________________________________________________________

Залежно від методологічного підходу до складання бюдже­ту вирізняють три основних типи бюджету.

1. ________________________________________. Кошти розподіляються між статтями або об'єктами витрат; основою розрахунків на наступний бюджетний рік є дохо­ди та видатки минулого року.

2. ____________________________. Розподіл витрат відбувається за видами діяльності, а не за статтями витрат.

3. _____________________________. Бюджет створюється під певні програми; новий бюджет спирається не на досвід минулої роботи, а на перспективний результат; дозволяє збільшити раціональність рішень, що приймаються.


Змістовий модуль 2 КОНСТИТУЦІЙНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ СТРУКТУР ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ

 

Тема 6 СИСТЕМА ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ: КОНСТИТУЦІЙНІ ОСНОВИ ЇХ ФУНКЦІОНУВАННЯ, РОЛЬ В УПРАВЛІННІ

 

6.1 Єдина система органів виконавчої влади.

6.2 Управлінські зв'язки в системі органів виконавчої влади.

 

6.1 Єдина система органів виконавчої влади

 

Апарат державного управління - це ____________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

З метою структурної характеристики виконавчої влади за­стосовують поняття системи органів виконавчої влади. Поняття "система органів" має потрійне смислове наванта­ження:

По-перше, _________________________________________________________

_________________________________________________________, таких, як єдність цільового при­значення, функціональної самодостатності, ієрархічності внут­рішньої організації, субординаційності взаємозв'язків між структурними ланками тощо.

По-друге, __________________________________________________________

________________________________________________________________________

По-третє, ___________________________________________________________

У системі органів виконавчої влади виокремлюють такі три основні рівні:

1. Вищий рівень — __________________________________________________

2. Центральний рівень — _____________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

3. Місцевий, або територіальний, рівень, на якому діють:

· _______________________________ — Рада Міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, районні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації;

· ___________________________________________________________________, які безпосередньо підпорядковані центральним орга­нам виконавчої влади.

Схематично організацію виконавчої влади в Україні зображено на рисунку 6.1.

Про низьку ефективність виконавчої влади свідчать: ______________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

Серед основних причин низької ефективності виконавчої влади можна назвати:

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

 

 

Рисунок 6.1 - Організація виконавчої влади в Україні

 

6.2 Управлінські зв'язки в системі органів виконавчої влади

Управлінські зв'язки органів виконавчої влади — це________________________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

___________________________________________________________________ _____________________________________________виражається у таких моментах:

· Кабінет Міністрів України утворює, реорганізовує та ліквідовує міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, діючи у межах коштів, передбачених на утримання ор­ганів виконавчої влади;

· Кабінет Міністрів України спрямовує і координує діяль­ність міністерств та інших центральних органів виконавчої влади;

· Прем'єр-міністр вносить подання до Верховної Ради України про призначення на посади міністрів та подання до Кабінету Міністрів України про призначення керівників центральних органів виконавчої влади та їх заступників, накладає на них дисциплінарні стягнення;

· Кабінет Міністрів України затверджує граничну чисель­ність працівників міністерств та інших центральних органів виконавчої влади в межах коштів, передбачених у державному бюджеті; здійснює добір керівних кадрів підвідомчих йому ор­ганів;

· Кабінет Міністрів України для забезпечення здійснення своїх повноважень у межах коштів, передбачених на утриман­ня органів виконавчої влади, може утворювати постійні, тимча­сові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.

___________________________________________________________________

____________________________________________________________полягають у:

· спрямуванні і координації діяльності Ради міністрів Ав­тономної Республіки Крим з щодо виконання Конституції та законів України, актів Прези­дента України, постанов Верховної Ради України і актів Кабі­нету Міністрів України на території Автономної Республіки Крим;

· підзвітності та підконтрольності Ради міністрів Автоном­ної Республіки Крим перед Кабінетом Міністрів України.

___________________________________________________________________ ___________________________________________характеризуються таким змістом:

· спрямування і координація діяльності місцевих держав­них адміністрацій;

· розгляд на засіданнях Кабінету Міністрів України питан­ня щодо призначення на посаду або звільнення з посади голів місцевих державних адміністрацій і внесення Президенту Укра­їни відповідних подань;

· відповідальність, підзвітність та підконтрольність місцевих державних адміністрацій та їх голів Кабінету Міністрів України;

· затвердження Кабінетом Міністрів України типового рег­ламенту місцевих державних адміністрацій, рекомендаційно­го переліку управлінь, відділів та інших структурних підроз­ділів місцевих державних адміністрацій і типових положень про них, визначення граничної чисельності та фонду оплати праці працівників місцевих державних адміністрацій;

· можливість скасування Кабінетом Міністрів України ак­тів місцевих державних адміністрацій повністю чи в окремих частинах;

· передавання Кабінетом Міністрів України місцевим дер­жавним адміністраціям окремих повноважень органів вико­навчої влади вищого рівня.

Горизонтальні управлінські зв'язки на центральному рівні передбачають _____

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

На місцевому рівні горизонтальні управлінські зв'язки базу­ються ___________

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________


Читайте також:

  1. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  2. Аграрна політика
  3. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  4. Активна і пасивна державна політика.
  5. Активна політика зайнятості
  6. Антиінфляційна державна політика
  7. Антиінфляційна політика держави
  8. Антиінфляційна політика. Взаємозв’язок інфляції та безробіття.
  9. Антимонопольна політика держави.
  10. Антиукраїнська політика російського царизму. Посилення централізаторсько-шовіністичних тенденцій
  11. Асортиментна політика
  12. Асортиментна політика.




Переглядів: 749

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Фактори регіонального розвитку | Тема 7 ЦЕНТРАЛЬНІ ОРГАНИ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.