МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
МАЙБУТНЄ ЕRP-СИСТЕМУ світі інформаційних технологій існують такі безумовні авторитети, як консультаційні компанії «Gartner Group » та «АМR Research». Далі наведені їх передбачення щодо концепцій ЕRP-систем [55]. Концепція «Gartner Group» базується на шести відмінностях «старих ЕRP-систем» від «нових ЕRP-систем» (ЕRPII). 1. Раніше корпоративна інформаційна система повинна була забезпечувати автоматизацію внутрішніх бізнес-процесів компанії, тепер - вільну взаємодію із власними контрагентами (замовниками, постачальниками, банками, податковими органами та ін.). 2. Раніше головними споживачами ЕRP-систем були виробничі та дистриб'юторські компанії, тепер головними споживачами ЕRPІІ-систем мають стати компанії із усіх секторів та сегментів ринку. 3. Окрім традиційних функцій автоматизації виробництва, торгівлі, збуту ЕRPII-системи повинні забезпечувати автоматизацію усіх функцій бізнесу. 4. Внутрішні та секретні процеси стають відкритими та прозорими. 5. Закрита та монолітна архітектура ІС стає відкритою із виходом в Internet завдяки Web-додаткам, побудованим за принципом компонентної моделі. 6. Дані, які раніше генерувались та були доступними в самій компанії, стануть доступними для всіх членів бізнес-процесів. Крім того, в концепції ЕRPII-систем мова йде про систему не для одного підприємства, а для всієї галузі. Тому такі системи повинні включати нові додатки, такі як CRM, SСМ, HRМ. СRМ (Customer relationship Managment) - це програми управління взаємовідносинами компаній з клієнтами, партнерами, ділерами та зовнішнім світом взагалі, або це засоби автоматизації роботи відділів маркетингу, продажу та обслуговування клієнтів та набір додаткових сервісів, таких як корпоративні портали, саll-центри, он-лайнові довідкові служби, корпоративні бази знань та ін. SСМ (Supply Chain Managment) — системи управління логістичними ланцюжками. Використовуються при виробництві складних виробів, до складу яких входять комплектуючі від різних постачальників, коли треба оперативно «програмувати» поставку потрібних деталей в потрібній кількості та до потрібного часу. Товари повинні відповідати потрібному рівню якості, потрібному рівню ціни. Транспортні витрати повинні бути мінімальними. Головне призначення таких систем: планування та координація постачання, транспортування, складування товарів та послуг. НRМ (Human Resources Management) - це системи управління людським фактором. На відміну від первісних програм типу «Кадри», це високоінтелектуальні системи, які вирішують такі задачі: рекрутинг, управління та ефективне використання потенціалу всіх співробітників підприємства. Такі системи визначають завдання, планують кар'єру та навчання, оцінюють персональні досягнення. КМ (Knowledge Management) — системи управління знаннями, що традиційно розроблялись для накопичення корпоративних знань та використовувались для внутрішніх цілей. Розвиток СRМ-систем показав, що КМ-системи ідеально підходять для розробки автоматизованих довідкових бюро (Help Desks) та розв'язання задач інтелектуального аналізу інформації про клієнтів (їх споживацьких уподобань, профілювання та ін.). Консультативна група АМR Research дає такий «лейбл» новим ЕRP-системам - ЕСМ (Enterprise Commerce Management) - системи управління бізнесом на підприємстві. Для реалізації повномасштабних корпоративних ІС пропонується «інтеграційна магістраль», за якою додатки нових поколінь повинні включатися в корпоративну систему виробництва без додаткових витрат на підключення. Із зовнішнім світом таку магістраль повинна з'єднувати «приватна торгова біржа» РТХ (Private Trading Exchange), через яку компанії повинні працювати із своїми контрагентами. Наведені концепції не є стандартами, вони тільки відбивають нові потреби корпоративних інформаційних систем та можливі вектори їх розвитку. Важливим є ще й те, що одна компанія-розробник повномасштабної інформаційної системи не може охопити автоматизацією усі сектори ринку, тому зараз набувають популярності компанії-системні інтегратори, які виконують «компонентне складання» єдиної інформаційної системи (яка підтримує розподілену модель обчислювань у гетерогенному середовищі) або інтеграцію системи із окремих композиційних модулів.
Читайте також:
|
||||||||
|