Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МАЙБУТНЄ ЕRP-СИСТЕМ

У світі інформаційних технологій існують такі безумовні ав­торитети, як консультаційні компанії «Gartner Group » та «АМR Research». Далі наведені їх передбачення щодо кон­цепцій ЕRP-систем [55].

Концепція «Gartner Group» базується на шести відмінностях «старих ЕRP-систем» від «нових ЕRP-систем» (ЕRPII).

1. Раніше корпоративна інформаційна система повинна була забезпечувати автоматизацію внутрішніх бізнес-процесів ком­панії, тепер - вільну взаємодію із власними контрагентами (за­мовниками, постачальниками, банками, податковими органами та ін.).

2. Раніше головними споживачами ЕRP-систем були вироб­ничі та дистриб'юторські компанії, тепер головними споживача­ми ЕRPІІ-систем мають стати компанії із усіх секторів та сег­ментів ринку.

3. Окрім традиційних функцій автоматизації виробництва, торгівлі, збуту ЕRPII-системи повинні забезпечувати автоматиза­цію усіх функцій бізнесу.

4. Внутрішні та секретні процеси стають відкритими та прозо­рими.

5. Закрита та монолітна архітектура ІС стає відкритою із вихо­дом в Internet завдяки Web-додаткам, побудованим за принципом компонентної моделі.

6. Дані, які раніше генерувались та були доступними в самій компанії, стануть доступними для всіх членів бізнес-процесів.

Крім того, в концепції ЕRPII-систем мова йде про систему не для одного підприємства, а для всієї галузі. Тому такі системи по­винні включати нові додатки, такі як CRM, SСМ, HRМ.

СRМ (Customer relationship Managment) - це програми управ­ління взаємовідносинами компаній з клієнтами, партнерами, ділера­ми та зовнішнім світом взагалі, або це засоби автоматизації роботи відділів маркетингу, продажу та обслуговування клієнтів та набір додаткових сервісів, таких як корпоративні портали, саll-центри, он-лайнові довідкові служби, корпоративні бази знань та ін.

SСМ (Supply Chain Managment) — системи управління логістичними ланцюжками. Використовуються при виробництві склад­них виробів, до складу яких входять комплектуючі від різних по­стачальників, коли треба оперативно «програмувати» поставку по­трібних деталей в потрібній кількості та до потрібного часу. Това­ри повинні відповідати потрібному рівню якості, потрібному рівню ціни. Транспортні витрати повинні бути мінімальними. Головне призначення таких систем: планування та координація постачання, транспортування, складування товарів та послуг.

НRМ (Human Resources Management) - це системи управління людським фактором. На відміну від первісних програм типу «Кад­ри», це високоінтелектуальні системи, які вирішують такі задачі: рекрутинг, управління та ефективне використання потенціалу всіх співробітників підприємства. Такі системи визначають завдання, планують кар'єру та навчання, оцінюють персональні досягнення.

КМ (Knowledge Management) — системи управління знаннями, що традиційно розроблялись для накопичення корпоративних знань та використовувались для внутрішніх цілей. Розвиток СRМ-систем показав, що КМ-системи ідеально підходять для розробки ав­томатизованих довідкових бюро (Help Desks) та розв'язання задач інтелектуального аналізу інформації про клієнтів (їх споживаць­ких уподобань, профілювання та ін.).

Консультативна група АМR Research дає такий «лейбл» новим ЕRP-системам - ЕСМ (Enterprise Commerce Management) - систе­ми управління бізнесом на підприємстві. Для реалізації повномасштабних корпоративних ІС пропонується «інтеграційна магіст­раль», за якою додатки нових поколінь повинні включатися в кор­поративну систему виробництва без додаткових витрат на підклю­чення. Із зовнішнім світом таку магістраль повинна з'єднувати «при­ватна торгова біржа» РТХ (Private Trading Exchange), через яку компанії повинні працювати із своїми контрагентами.

Наведені концепції не є стандартами, вони тільки відбивають нові потреби корпоративних інформаційних систем та можливі вектори їх розвитку.

Важливим є ще й те, що одна компанія-розробник повномасштабної інформаційної системи не може охопити автоматизацією усі сектори ринку, тому зараз набувають популярності компанії-системні інтегратори, які виконують «компонентне складання» єдиної інформаційної системи (яка підтримує розподілену модель обчислювань у гетерогенному середовищі) або інтеграцію системи із окремих композиційних модулів.

 


Читайте також:

  1. Діалектичний метод дозволяє визначити і відобразити реальний історичний шлях розвитку держави і права в минуле, сьогодення і майбутнє.
  2. Майбутнє етики соціальної роботи в Україні
  3. Майбутнє Нори не таке вже й безхмарне
  4. Майбутнє як філософська проблема. Поняття футурології.
  5. Майбутнє як філософська проблема. Сучасна футурологія про моделі майбутнього.
  6. Погляд на майбутнє соціальної політики у країнах Східної Європи та колишнього СРСР
  7. Роль Екстранету у діяльності сучасних компаній. Основне призначення Екстранету при виконанні бізнес-операцій. Майбутнє Інтранету та Екстранету.
  8. Синергетичні прогнози на майбутнє
  9. Футурологія і майбутнє людства




Переглядів: 558

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програмні продукти управління якістю | Проблеми управління підприємством в умовах ринкової економіки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.126 сек.