МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пошук джерел інформації на обрану темуВимоги до написання Створити конспект лекцій роботи з відповідною утилітою. Зміст документу, що виконується, повинен відповідати обраній темі. Загальний об’єм документу не менше 10 сторінок. Форма звіту: наявність файлу в електронній та печатній формі, створеного відповідно варіанту завдання. Використання інформації (за ключовими словами) з пункту Головного меню “Довідка і підтримка” (російською мовою переклад українською не виконувати). Можна використовувати додаткові джерела інформації. Методичні вказівки з виконання конспекту: 1) Присвоїти параметри сторінки: зліва 2,5см, справа 1см, зверху 2,0 см та знизу по 1,0 см. 2) В режимі структура створити план (зміст) заголовків по обраній темі. 3) Визначитися з вкладеними документами. 4) Створити зміст заголовків (декілька рівнів) з використанням стилів Заголовок1 і т.д. Вимоги до формату стилів: Заголовок1 – Arial 14 пт, всі прописні, вирівнювання по лівому краю, відступ Заголовок2 - Arial 14 пт напівжирний, вирівнювання по лівому краю, відступ Заголовок3 - Arial 12 пт напівжирний курсив, вирівнювання по лівому краю, відступ 1,7 см, відступ зліва і справа по 0 см, , інтервал перед абзацом 3 пт, після абзацу 6пт. 5) В режимі Розмітка сторінки скопіювати з довідки в документ, що розробляється, необхідну інформацію в певній послідовності. Текстову інформацію обов’язково супроводжувати рисунками (діалогові вікна, команди, кнопки, панелі інструментів тощо).
6) Відмінити форматування основного тексту, що використовувались для форматування довідкової інформації. До основного тексту примінити формат: шрифт Times New Roman 12пт, вирівнювання по ширині, перший рядок - відступ 1,25 см, відступ зліва і справа по 0 см, інтервал між рядками півтора, інтервал після абзацу 3 пт. Формат маркованого списку: – шрифт 12 пт Times New Roman; – відступ: лівий - 0 см; правий - 0 см; перший рядок – 1,5 см; – міжрядковий інтервал – 1,5 пт; – вирівнювання – по ширині; – символ маркера “―“; – табуляція по правому краю 1,0 см. 7) Зв’язати стилі заголовків з багаторівневим списком. 8) Створити титульну сторінку (див. Додаток 1), вставити титульну сторінку першою. 9) В полі верхнього колонтитула відобразити тему завдання. 10) Встановити нумерацію сторінок в нижньому колонтитулі по центру, на 1-й сторінці номер і колонтитули не відображати. 11) Встановити для малюнків положення в тексті і присвоїти назву. 12) На початку тексту створити зміст заголовків тексту з відображенням номерів сторінок по правому краю. 13) Виконати гіперпосилання в головному документі по тексту та на зв’язані документи. 14) Створити зміст ключових слів. 15) Перемістити папку з файлами на серверний диск.
ДОДАТОК 1 ОБЛАСНИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІНСТИТУТ ПІДПРИЄМНИЦТВА "СТРАТЕГІЯ" КАФЕДРА КОМП’ЮТЕРНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КОНСПЕКТ на тему ___________________________________ з дисципліни Прикладне ПЗ Виконав(ла) студент(ка) Перевірив______________ Оцінка _______________ Дата ________________
м. Жовті Води
Читайте також:
|
||||||||
|