МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Принципи сучасного менеджментуПринципи ефективного управління Емерсона Вимоги до принципів управління Поняття принципів управління Принципи сучасного менеджменту Принципи ефективного управління Емерсона Вимоги до принципів управління Поняття принципів управління Тема 2 Принципи менеджменту Принципи – це загальна норма, що розділяється і визнана всіма або окремими групами людей. Управління організацією має справу з набором взаємозалежних принципів. Принцип – це основа правильного розуміння і поводження людини в процесі виробництва і управління. Принципи управління похідні від загальних законів і виражають створені відношення, у відповідності, з якою повинна створюватися, будуватися, функціонувати і розвиватися система управління. Вперше термін «принцип управління» ввів інженер-технолог Ф.У. Тейлор у 1911р. в роботі «Принципи наукового управління». Загальні принципи управління: - принцип цілеспрямування; - врахування інтересів; - ієрархічність; - взаємозалежності динамічної рівноваги економічності. Загальні принципи управління повинні відповідати таким вимогам: 1) відбивати загальні положення, що поширюються на організації різноманітних типів і видів; 2) відповідати законам розвитку природи і товариства; 3) об'єктивно відбивати сутність явищ і реальних принципів управління організацією; Інженер-механік Ч. Емерсон був американським послідовником ідей А.Файоля. Він сформулював 12 принципів продуктивності: 1) чітко поставлені цілі - вихідний пункт управління; 2) здоровий глузд, що складається у визнанні помилок і пошуку їхніх причин; 3) компетентна консультація на основі притягнення професіоналів з метою удосконалювання управління; 4) дисципліна, забезпечена чесною регламентацією діяльності, контролем, своєчасним заохоченням; 5) справедливе відношення до персоналу; 6) швидкий, надійний, повний, точний і постійний облік; 7) диспетчування за принципом «краще диспетчувати б сплановану роботу, чим планувати роботу, для якої не проводиться диспетчування»; 8) норми і розклад, що сприяють пошуку і реалізації резервів; 9) нормалізація розумів праці; 10) нормування операцій, що означає стандартизацію засобів їхнього виконання, регламент часу; 11) письмові стандартні інструкції; 12) винагорода за продуктивність. У 90-ті роки стали приділяти більше уваги соціальному аспекту управління. Це проявилося в зміні основних принципів управління: 1) лояльність до працюючих; 2) відповідальність; 3) комунікативність; 4) атмосфера в організації, що сприяє розкриттю потенційних можливостей працюючих; 5) обов'язкова ділова доля кожного працюючого в загальних результатах; 6) своєчасна реакція на зміни в навколишньому середовищі; 7) методи роботи з людьми, що забезпечують їхню задоволеність роботою; 8) особиста доля менеджерів у роботі груп на всіх етапах, як умова узгодження роботи; 9) уміння слухати усіх, з ким менеджер працює; 10) етика бізнесу; 11) чесність і довіра до людей; 12) опора на фундаментальні основи менеджменту: якість, витрати, сервіс, нововведення, контроль ресурсів, персонал; 13) бачення організації - чітке уявлення його майбутнього; 14) якість особистої роботи і її постійне удосконалювання.
Читайте також:
|
||||||||
|