МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Критерії темиНапрямки тем наукових досліджень Ø теоретичні,що належать до дослідження окремих концепцій теорії даної науки, які стосуються її наукових законів, розробки аксіоматичних знань; Ø методологічні,що належать до методів даної науки, застосовуваних у процесі вивчення її об’єктів; Ø організаційні,що включають організацію досліджень по даній науці і застосування її результатів у практичні діяльності.
Обґрунтування вибору перерахованих тем дослідження визначається певними критеріями: Ø
Ø
Ø
Для визначення народногосподарської ефективності теми необхідно з’ясувати її актуальність та наукову новизну для розвитку визначених знань, спрямованих на вирішення практичних питань. Що таке актуальність, або “кому це потрібно?”. Чи інакше – “Якій галузі знань або виробництва і для чого необхідні запропоновані результати? ”. Актуальність теми – обов’язкова вимога до будь-якої наукової праці, перший критерій, за яким здійснюється її експертиза офіційними опонентами, провідною установою, організацією, де виконана робота, а також членами спеціалізованої вченої ради. Тому цілком природно, що вступ до наукової праці має починатися з обґрунтування актуальності вибраної теми. В цій частині вступу через критичний аналіз та порівняння з відомими розв’язаннями проблеми (наукового завдання) обґрунтовують актуальність та доцільність роботи для розвитку відповідної галузі науки чи виробництва, особливо на користь України. Актуальність (лат. actualis – дієвість) теми – це важливість, суттєве значення, відповідність теми дослідження сучасним потребам певної галузі науки та перспективам її розвитку, практичним завданням відповідної сфери діяльності. Вона характеризує співвідношення між тим, що з даної проблеми вже відомо і що досліджується здобувачем уперше, і свідчить про те, для якої галузі науки чи виробництва мають цінність наукові результати дисертації. Обґрунтування актуальності вибраної теми наукової праці як кваліфікаційної роботи свідчить про те, як автор уміє вибирати важливу для теорії і практики тему, як розуміє й оцінює її щодо сучасної і соціальної значущості. Актуальність теми характеризує наукову зрілість і професійну підготовленість здобувача. Висвітлення актуальності повинно бути небагатослівним. Достатньо в межах однієї сторінки коротко викласти: Ø сутність проблеми дослідження; Ø соціальну значущість проблеми дослідження, вирішення якої має важливе народногосподарське та соціально-культурне значення в умовах України; Ø суттєве значення для подальшого розвитку відповідної галузі науки чи виробництва теорії і практики; Ø значення для створення нових напрямів певної галузі науки; Ø вирішення конкретних часткових питань, які сприяють якісним змінам у науці чи виробництві; Ø доцільність роботи, її відмінність в порівнянні з відповідними розв’язаннями проблеми (наукового завдання); Ø зв’язок теми дисертації з науковими програмами, планами, темами науково-дослідницької роботи організації, де виконана робота, а також з галузевими і (або) державними планами та програмами. Читайте також:
|
|||||||||||
|