МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перелік тем № 2ЗАВДАННЯ № 2 Зразок оформлення ІЗС №1 Перелік понять № 1 ЗАВДАННЯ № 1. ІІ. ЗАВДАННЯ ДЛЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ВИКОНАННЯ
1. Оберіть з поданого переліку поняття та доберіть з літературних джерел його визначення, користуючись лише джерелами достовірної інформації. Визначень має бути 15-20. 2. Посилання на використану літературу мають бути оформленні згідно з вимогами ДСТУ ГОСТ 7.1:2006, що наведені у додатку В. 3. Індивідуальне завдання оформити за зразком.
1. Оберіть з поданого переліку № 2 тему для дослідження, що відповідає вашим науковим інтересам або оберіть свою, попередньо узгодивши її з викладачем. 2. Визначте проблему, мету, предмет, об’єкт, завдання дослідження. Висуньте 2-3 гіпотези, які перевірятимете у процесі дослідження. 3. Складіть план проведення дослідження; визначте коло експертів за даною темою та коло респондентів для отримання інформації щодо досліджуваної проблеми. 4. Складіть перелік питань (7-10) до експертів (2 чол.). 5. Після узгодження плану роботи та опитувальних листів (анкет) проведіть опитування та обробіть отриману інформацію.
1. Взаємозв’язок між національним характером громадян та їхньою економічною активністю. 2. Вища економічна освіта у державних та недержавних вузах. 3. Вік та специфіка соціальних проблем. 4. Вплив рівня добробуту на формування духовних потреб. 5. Взаємозв’язок процесу становлення держави та розвитку національної економіки. 6. Дослідження характеру ставлення громадян до проблеми сплати податків. 7. Екологічні аспекти у формуванні попиту на товари. 8. Житлові проблеми та сім’я. 9. Жінки та бізнес. 10. Індивідуальність та мода. Масове виробництво ТНС. 11. Основні тенденції у розвитку рекламних програм у шоу-бізнесі. 12. Перспективи розвитку регіону очами мешканців Донецька. 13. Платні медичні послуги. Ціна здоров’я та життя. 14. Представництво жінок у політиці. 15. Проблеми завоювання українського ринку імпортними неякісними товарами народного споживання. 16. Проблеми підтримки вітчизняного товаровиробника. 17. Проблеми підтримки рівня добробуту громадянами України. 18. Проблеми посилення еміграції кваліфікованої робочої сили. 19. Проблеми формування нового соціального верства - підприємців. 20. Розвиток попиту донеччан на організацію відпочинку на період відпустки. 21. Стать та специфіка соціальних проблем. 22. Стиль та мода у економічному дискурсі. 23. Характер сприймання реклами вітчизняних товарів громадянами Украйни. 24. Характер сприймання реклами імпортних товарів громадянами Украйни. 25. Шляхи вирішення фінансових проблем серед молоді. Читайте також:
|
||||||||
|