Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Нова купівельна цінність

Планування ресурсів підприємства, синхронізоване з вимогами й очікуваннями покупця

До кінця ХХ століття глобалізація економіки, стирання державних кордонів, вільне переміщення товарів, що росте конкуренція, поява законодавчих основ в області якості продукції привели до задоволення попиту й реалізації необхідної якості. Перед бізнесом устали нові ключові питання: "На якому критерії покупець буде засновувати своє рішення про покупку?", "На якій основі будуть конкурувати виробники?", "За рахунок чого можна зменшити непродуктивні витрати на новому витку конкуренції?"

Формула конкуренції приводила виробників минулого десятиліття до необхідності в першу чергу фокусировать увага на поліпшенні якості продукту й зменшенні його вартості. В 1990-е роки тверда конкурентна боротьба була сконцентрована навколо виробництва без шлюбу й поставок "точно вчасно" (Just in Time - JIT), а її посилення змусило виробників шукати рішення по поліпшенню й прискоренню виробничого процесу. Вони направляли свої ресурси на те, як зробити продукт краще, дешевше й швидко, і на те, як поліпшити виробничу ефективність.

Сьогодні багато чого змінилося. Для того щоб адекватно відповісти на питання: " чиЗнаєте ви покупця?" і " чиЗнаєте ви точно, чого хоче покупець?", потрібне ретельне вивчення покупців - їхніх потреб і переваг. Найбільш успішні виробники останнього десятиліття минулого століття виявили, що інформацію про конкретного покупця й реалії ринку не так просто звести разом і не так легко застосувати для підвищення ефективності бізнесу.

Основні труднощі, як виявилося, полягала в тому, що виробнича ефективність може бути визначена, змодельована, обмірювана й досягнута, а тенденції ринку настільки складні й динамічні, що їх досить важко виміряти, і ще сутужніше - адекватно прогнозувати.

Виробнича ефективність була результатом теорії, практики й досвіду керування бізнесом останнього десятиліття. Найбільш швидкий і передбачуваний шлях поліпшення виробничих показників - це підвищення цінності продукту для споживача (нові можливості науки, нові технічні рішення) і зменшення вартості продукту шляхом скорочення витрат або перетворення виробництва (використання нових ресурсосберегающих і інформаційних технологій) для створення нової цінності продукту.

Досвід показує, що виробнича ефективність може дати короткострокову вигоду, але в довгостроковому плані виробничі методи й технології можуть бути швидко підхоплені й повторені конкурентами. Поліпшення виробництва, широке поширення технологій і кращої практики організації бізнесу роблять будь-яка технологічна перевага тимчасовим фактором конкурентоспроможності. Суть конкуренції внаслідок зростання динаміки бізнесу змінилася - виробнича ефективність більше не визначає довгостроковий успіх на ринку. Але ціль залишається колишньої - залучати нових і зберігати контингент зацікавлених покупців.

Критерій вибору змінився, ефективні раніше фактори - ціна і якість - уже не визначають вибір. Покупець шукає не просто товар - він шукає продукт, що задовольняє специфічному набору вимог у конкретний час. Для реалізації вимог, що змінилися, потрібні нові інструменти. У результаті цього з'явилася нова модель бізнесу - планування ресурсів, синхронізоване з покупцем (Customer Synchronized Relationship Planning - CSRP), що у великому ступені визначає діяльність підприємства по створенню конкретного продукту, потрібного "тут і зараз" конкретному споживачеві.


Читайте також:

  1. Аксіологія права у структурі філософсько-правового знання. Соціальна цінність права.
  2. Демократія як загальнолюдська цінність.
  3. Добро як найвища духовна цінність
  4. Енергетична цінність деяких продуктів харчування
  5. Картоплепродукти. Класифікація, асортимент і харчова цінність
  6. Ода спорту” та її гуманістична цінність.
  7. ПОЖИВНА ЦІННІСТЬ ДЕЯКИХ ВИДІВ КОРМІВ У СЕРЕДНЬОМУ
  8. Поняття і соціальна цінність демократії
  9. Правова охорона земельних ділянок, в межах яких розташовані природні об'єкти, що мають особливу наукову цінність
  10. Свобода волі як цінність
  11. Свобода як цінність. Право як форма свободи.




Переглядів: 790

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Головні складові CRM-Системи | Методологія SCM: ключ до погодженого бізнесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.