МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Методологія SCM: ключ до погодженого бізнесуДинаміка сучасного бізнесу, що росте кількість пропозицій на ринках і "розбірливість" споживача привели керівництво компаній до розуміння необхідності підвищення споживчої цінності продукту за рахунок істотного скорочення невиробничих витрат. Крім цього, як показав досвід математичного моделювання виробничих процесів, реальним резервом зниження загальних витрат є оптимальна організація руху сировини й комплектуючих виробів для переробки й складання. У зв'язку із цим традиційні логістичні й управлінські операції за замовленням, доставці, складуванню, відпустці у виробництво (керування складськими запасами), доповнені вимогами технологій "У строк замовити" (Order In Time) і "У строк зробити" (Kanban) лягли в основу методології "Точно в строк" (Just In Time). Производственнно-Облікові карти замовлень "канбан" абсолютно точно обмовляють і пропонують кількість замовлених комплектуючих виробів на складальний стапель - крапку виробничого циклу, у якій необхідні ці вироби, - і крапку часу, до якої вироби повинні бути поставлені. Впровадження технології "Точно в строк" орієнтовано на наступні ключові моменти:
При впровадженні цієї технології необхідно передбачити неритмічність поставок з вини постачальників, можливість поломки встаткування, зміни состава персоналу й т.д. Для цього у виробничий процес включаються:
Ці технології були розроблені в середині 1980-х років і застосовувалися в основному на компактних підприємствах із чітким технологічним циклом. Автоматизація керування виробничих циклів на базі MRP/ ERP-Систем наповнила технологію "Точно в строк" новим змістом і дозволила застосовувати її до розподілених підприємств широкого спектра напрямків діяльності. Процес автоматизованого керування складними логістичними процесами на базі математичних моделей, що описують алгоритми взаємодії зовнішніх і внутрішніх постачальників, схеми й траєкторії руху матеріальних цінностей, одержав назву керування ланцюжками поставок (Supply Chain Management). Інформаційні системи, за допомогою яких здійснюється керування, сталі називатися SCM-Системами. Поставки, "зав'язані" у складні ланцюжки, повинні не тільки збільшувати витрати у вузлах ланцюжків, але й додавати реальну цінність на кожному етапі руху. У зв'язку із цим SCM-Стратегія є двунаправленной - вона охоплює як поставку сировини й комплектуючих виробів на підприємство, так і доставку "точно в строк" готового продукту на ринок. Можна виділити сім основних принципів концепції SCM:
SCM-Системи, так само як і системи CRM і CSRP, "продовжують" стандартну корпоративну ERP-Систему в зовнішнє середовище, образуя в сукупності розширену систему керування підприємством ERP II (рис. 6.6).
Така інтегрована система дозволяє реалізувати базове положення стратегії SCM: "доставити потрібний товар - у потрібне місце - точно в строк - з низькими витратами - з потрібним сервісом для клієнта". Технологічні й програмні SCM-Рішення досить різноманітні, однак найбільш затребуваними в цей час є комплексні рішення, побудовані за принципом відкритих систем для сполучення зі стандартним ERP-Ядром. Для приклада приведемо таке рішення, реалізоване компанією Lowson Software на платформі IBM System i (рис. 6.7). Це рішення містить у собі наступні спеціалізовані модулі:
З рис. 6.7 видно, що частина модулів є вкладеними, тому що вони реалізують операції спрямованого руху ("багато хто до многим") товарів і ресурсів до різних груп користувачів. Аналогічне рішення "Система керування ланцюжками поставок" на базі Microsoft Dynamics NAV (раніше - Axapta) являє собою комплекс інтегрованих додатків, у тому числі в сфері керування складами, дистрибуції, виробництва, системи автоматизованого збору даних (ADCS) і має функціональність, пов'язаної із ціноутворенням і електронною комерцією. Основні характеристики рішення:
Ефективне керування ланцюжком поставок дозволяє збільшити доходи за рахунок підтримки запасів товарів на необхідному для забезпечення попиту рівні, - у результаті збільшуються продажі, знижується необхідність уцінки товарів для розпродажу запасів. Це приводить також до зниження витрат на транспортування, зберігання товарів, додаткових трудових витрат за рахунок оптимального планування операційних об'єктів і запасів. Правильне керування поставками - це, насамперед, зекономлені засоби, а виходить, можливість додаткових інвестицій, приваблюваних з оберту самої компанії.SCM-Системи допомагають зменшити кількість оборотних коштів, "заморожених" у товарних запасах, і при цьому поліпшити рівень надаваного сервісу. Інструменти прогнозування попиту й планування ланцюжків внутрішніх і зовнішніх поставок забезпечують дійсно необхідний рівень товарного запасу, ураховують наявність повільно й товарів, що обертаються швидко, обґрунтовують рекламну активність, сезонне збільшення/зменшення попиту, розраховують оптимальні строки поставок і т.д. І, нарешті, вони дозволяють краще використовувати активи виробничих підприємств, а також роздрібних і мережних збутових компаній за рахунок оптимального планування й розміщення товарів у наявному просторі складів і магазинів. Читайте також:
|
||||||||
|