МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Поняття якості, його показники. Роль якості в підвищенні конкурентоспроможності продукціїТема 11. Організація управління якістю продукції Частина 5. ОРГАНІЗАЦІЯ БЕЗДЕФЕКТНОЇ ТА РИТМІЧНОЇ РОБОТИ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 1. Поняття якості, його показники. Роль якості в підвищенні конкурентоспроможності продукції. 2. Оцінка якості продукції. 3. Методи оцінки якості продукції. 4. Стандартизація і сертифікація продукції. 5. Технічний контроль, його завдання і види.
Якість– сукупність властивостей і характеристик продукції, які додають їй здатність задовольняти обумовлені і передбачувані потреби. У тісному взаємозв'язку з якістю знаходиться конкурентоспроможність продукції, яка може бути виражена за такою формулою:
КС = якість + ціна + обслуговування (11.1)
Таким чином, якість є одним з шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції. Під конкурентоспроможністюпродукції прийнято розуміти сукупність її властивостей, які відображають ступінь задоволення конкретної потреби в порівнянні з аналогічною продукцією. Вона визначає здатність конкурувати на ринку, тобто мати переваги над виробами інших товаровиробників. Система якості створюється на підприємстві як засіб, що забезпечує проведення певної політики і досягнення поставлених цілей в області якості. Політика в області якості є елементом загальної політики підприємства. Відсутність чіткої політики робить аморфною і випадковою всю діяльність підприємства за якістю. Вона розробляється з урахуванням орієнтації на споживача. Це означає, що розуміння якості продукції співпадає з вимогами споживача. Споживачеві потрібні не взагалі продукція, і не продукція, що перевершує світовий рівень, а продукція, що задовольняє певні конкретні вимоги. Пріоритет споживача визначається так званим «законом бізнесу», який свідчить: «Якщо споживач вважає, що даний продукт поганої якості, означає він дійсно поганої якості, навіть якщо він відповідає кресленням і сертифікатам». Одним з одиничних показників якості продукції є показник патентно-правового захисту, який характеризує ступінь захищеності патентами основних технічних вирішень виробу, а також його патентну чистоту в країнах вірогідного експорту. Рівень патентно-правового захисту характеризують показники: 1) показник патентоспроможності виробу – це ступінь захисту виробу авторськими свідоцтвами, патентами, з урахуванням значущості окремих технічних рішень; 2) показник патентної чистоти виробу визначається як відношення кількості вузлів, елементів виробів, що володіють патентною чистотою до загальної кількості вузлів, елементів виробу, що містяться в патентному формулярі.
Читайте також:
|
||||||||
|