Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття якості, його показники. Роль якості в підвищенні конкурентоспроможності продукції

Тема 11. Організація управління якістю продукції

Частина 5. ОРГАНІЗАЦІЯ БЕЗДЕФЕКТНОЇ ТА РИТМІЧНОЇ РОБОТИ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

1. Поняття якості, його показники. Роль якості в підвищенні конкурентоспроможності продукції.

2. Оцінка якості продукції.

3. Методи оцінки якості продукції.

4. Стандартизація і сертифікація продукції.

5. Технічний контроль, його завдання і види.

 

Якість– сукупність властивостей і характеристик продукції, які додають їй здатність задовольняти обумовлені і передбачувані потреби.

У тісному взаємозв'язку з якістю знаходиться конкурентоспроможність продукції, яка може бути виражена за такою формулою:

 

КС = якість + ціна + обслуговування (11.1)

 

Таким чином, якість є одним з шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції.

Під конкурентоспроможністюпродукції прийнято розуміти сукупність її властивостей, які відображають ступінь задоволення конкретної потреби в порівнянні з аналогічною продукцією. Вона визначає здатність конкурувати на ринку, тобто мати переваги над виробами інших товаровиробників.

Система якості створюється на підприємстві як засіб, що забезпечує проведення певної політики і досягнення поставлених цілей в області якості. Політика в області якості є елементом загальної політики підприємства. Відсутність чіткої політики робить аморфною і випадковою всю діяльність підприємства за якістю. Вона розробляється з урахуванням орієнтації на споживача. Це означає, що розуміння якості продукції співпадає з вимогами споживача. Споживачеві потрібні не взагалі продукція, і не продукція, що перевершує світовий рівень, а продукція, що задовольняє певні конкретні вимоги. Пріоритет споживача визначається так званим «законом бізнесу», який свідчить: «Якщо споживач вважає, що даний продукт поганої якості, означає він дійсно поганої якості, навіть якщо він відповідає кресленням і сертифікатам».

Одним з одиничних показників якості продукції є показник патентно-правового захисту, який характеризує ступінь захищеності патентами основних технічних вирішень виробу, а також його патентну чистоту в країнах вірогідного експорту. Рівень патентно-правового захисту характеризують показники:

1) показник патентоспроможності виробу – це ступінь захисту виробу авторськими свідоцтвами, патентами, з урахуванням значущості окремих технічних рішень;

2) показник патентної чистоти виробу визначається як відношення кількості вузлів, елементів виробів, що володіють патентною чистотою до загальної кількості вузлів, елементів виробу, що містяться в патентному формулярі.

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А/. Поняття про судовий процес.
  4. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Аналіз асортименту й структури випуску продукції.
  8. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  9. Аналіз витрат на 1 грн. вартості продукції
  10. Аналіз витрат на гривню товарної продукції
  11. Аналіз загальної суми витрат на виробництво продукції.
  12. Аналіз конкурентоспроможності фірм Ж-Ж. Ламбена




Переглядів: 491

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Показники рівня організації виробництва | Оцінка якості продукції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.