МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Поняття якості, його показники. Роль якості в підвищенні конкурентоспроможності продукціїТема 11. Організація управління якістю продукції Частина 5. ОРГАНІЗАЦІЯ БЕЗДЕФЕКТНОЇ ТА РИТМІЧНОЇ РОБОТИ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 1. Поняття якості, його показники. Роль якості в підвищенні конкурентоспроможності продукції. 2. Оцінка якості продукції. 3. Методи оцінки якості продукції. 4. Стандартизація і сертифікація продукції. 5. Технічний контроль, його завдання і види.
Якість– сукупність властивостей і характеристик продукції, які додають їй здатність задовольняти обумовлені і передбачувані потреби. У тісному взаємозв'язку з якістю знаходиться конкурентоспроможність продукції, яка може бути виражена за такою формулою:
КС = якість + ціна + обслуговування (11.1)
Таким чином, якість є одним з шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції. Під конкурентоспроможністюпродукції прийнято розуміти сукупність її властивостей, які відображають ступінь задоволення конкретної потреби в порівнянні з аналогічною продукцією. Вона визначає здатність конкурувати на ринку, тобто мати переваги над виробами інших товаровиробників. Система якості створюється на підприємстві як засіб, що забезпечує проведення певної політики і досягнення поставлених цілей в області якості. Політика в області якості є елементом загальної політики підприємства. Відсутність чіткої політики робить аморфною і випадковою всю діяльність підприємства за якістю. Вона розробляється з урахуванням орієнтації на споживача. Це означає, що розуміння якості продукції співпадає з вимогами споживача. Споживачеві потрібні не взагалі продукція, і не продукція, що перевершує світовий рівень, а продукція, що задовольняє певні конкретні вимоги. Пріоритет споживача визначається так званим «законом бізнесу», який свідчить: «Якщо споживач вважає, що даний продукт поганої якості, означає він дійсно поганої якості, навіть якщо він відповідає кресленням і сертифікатам». Одним з одиничних показників якості продукції є показник патентно-правового захисту, який характеризує ступінь захищеності патентами основних технічних вирішень виробу, а також його патентну чистоту в країнах вірогідного експорту. Рівень патентно-правового захисту характеризують показники: 1) показник патентоспроможності виробу – це ступінь захисту виробу авторськими свідоцтвами, патентами, з урахуванням значущості окремих технічних рішень; 2) показник патентної чистоти виробу визначається як відношення кількості вузлів, елементів виробів, що володіють патентною чистотою до загальної кількості вузлів, елементів виробу, що містяться в патентному формулярі.
Читайте також:
|
||||||||
|