Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Джерела інформації з розвитку персоналу

Внутрішні фактори, які визначають напрямки маркетингу персоналу організації

Таблиця 3.3.

 

Наймену- вання фактора Характеристика фактора
Цілі організації Чіткість і конкретність мети організації визначають перспективну спрямованість стратегії розвитку організації і стратегії управління розвитком персоналу, його цілі та завдання формування стратегії маркетингу як у сфері виробництва і реалізації продукції (послуг), так і в сфері розвитку персоналу й освітніх послуг
Фінансові ресурси Визначення потреби організації в персоналі і можливостей організації у фінансуванні заходів щодо задоволення потреби в працівниках дає можливість установити альтернативні чи компромісні варіанти в сфері планування потреби в персоналі, її покритті, підготовки, чи перепідготовки, підвищенні кваліфікації працівників, їхньому професійно-кваліфікаційному просуванні, формуванні резерву керівників і т. і.
Потенціал персоналу організації Потенціал персоналу організації визначає як маркетингову діяльність організації взагалі, так і маркетинг персоналу зокрема. Він пов’язаний з оцінкою можливостей фахівців служби управління персоналом і відділу маркетингу раціонально розподілити функціональні обов'язки між ними. Потенціал персоналу організації значною мірою визначає ефективність виконання плану персонал-маркетингу
Джерело покриття потреби в персоналі Зазначений фактор розглядається як внутрішній з позицій можливості вибору організацією конкретних джерел покриття потреб у персоналі і його розвитку.

 


Схема 3.5. Види джерел інформації з розвитку персоналу


ТЕМА 4. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А джерелами фінансування державні капітальні вкладення поділяються на централізовані та децентралізовані.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  10. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  11. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  12. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості




Переглядів: 592

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зовнішні фактори, які визначають напрямки маркетингу персоналу в організації | Сутність соціально-психологічних аспектів менеджменту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.