Наймену-
вання фактора
| Характеристика фактора
|
Цілі
організації
| Чіткість і конкретність мети організації визначають перспективну спрямованість стратегії розвитку організації і стратегії управління розвитком персоналу, його цілі та завдання формування стратегії маркетингу як у сфері виробництва і реалізації продукції (послуг), так і в сфері розвитку персоналу й освітніх послуг
|
Фінансові ресурси
| Визначення потреби організації в персоналі і можливостей організації у фінансуванні заходів щодо задоволення потреби в працівниках дає можливість установити альтернативні чи компромісні варіанти в сфері планування потреби в персоналі, її покритті, підготовки, чи перепідготовки, підвищенні кваліфікації працівників, їхньому професійно-кваліфікаційному просуванні, формуванні резерву керівників і т. і.
|
Потенціал персоналу організації
| Потенціал персоналу організації визначає як маркетингову діяльність організації взагалі, так і маркетинг персоналу зокрема. Він пов’язаний з оцінкою можливостей фахівців служби управління персоналом і відділу маркетингу раціонально розподілити функціональні обов'язки між ними. Потенціал персоналу організації значною мірою визначає ефективність виконання плану персонал-маркетингу
|
Джерело покриття потреби в персоналі
| Зазначений фактор розглядається як внутрішній з позицій можливості вибору організацією конкретних джерел покриття потреб у персоналі і його розвитку.
|
Схема 3.5. Види джерел інформації з розвитку персоналу