Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зовнішні фактори, які визначають напрямки маркетингу персоналу в організації

Таблиця 3.2.

 

Найменування фактора Характеристика фактора
Ситуація на ринку праці і ринку освітніх послуг Визначається макроекономічною ситуацією країни, політичними, соціально-психологічними і демографічними процесами, рівнем зайнятості і безробіття у визначеному періоді. Зазначені характеристики ситуації на ринку праці і ринку освітніх послуг формують кон'юнктури цих ринків, фактичний стан яких є предметом аналізу маркетингу персоналу: попит на робітників, фахівців, керівників, його професійна структура; пропозиція робочої сили
Розвиток техніки і технологій Обумовлюється змінами характеру і змісту роботи, його предметною спрямованістю. Це викликає появу нових робочих місць, зміну вимог до рівня утворення і професійної підготовки персоналу, коректування процесу підготовки учнів, студентів і слухачів, виникнення нових професій і спеціальностей
Особливості соціальних потреб населення Визначається формуванням структури мотиваційного ядра працівників організації, характером суспільних і виробничих відносин, напрямками взаємодії організацій роботодавців, найманих робітників і органів державного керування
Розвиток законодавчої і нормативної бази Обумовлюється змінами в трудовому законодавстві, законодавстві про зайнятість населення, загальній середній, професійно-технічній і вищій освіті, в основах законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування
Кадрова політика організацій-конкурентів Визначається формами і методами роботи з персоналом в організаціях-конкурентах. Вивчення здійснюється з метою розробки власної стратегії поводження, спрямованої на зміну кадрової політики, підвищення ефективності розвитку персоналу

 

 

 


Читайте також:

  1. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  2. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  3. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  4. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  5. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  6. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  7. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  8. Акти з охорони праці в організації.
  9. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  10. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  11. Аналіз зовнішніх ризиків
  12. Аналіз сильних та слабких сторін організації




Переглядів: 770

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система управління людиною в організації | Джерела інформації з розвитку персоналу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.