Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Зовнішні фактори, які визначають напрямки маркетингу персоналу в організації

Таблиця 3.2.

 

Найменування фактора Характеристика фактора
Ситуація на ринку праці і ринку освітніх послуг Визначається макроекономічною ситуацією країни, політичними, соціально-психологічними і демографічними процесами, рівнем зайнятості і безробіття у визначеному періоді. Зазначені характеристики ситуації на ринку праці і ринку освітніх послуг формують кон'юнктури цих ринків, фактичний стан яких є предметом аналізу маркетингу персоналу: попит на робітників, фахівців, керівників, його професійна структура; пропозиція робочої сили
Розвиток техніки і технологій Обумовлюється змінами характеру і змісту роботи, його предметною спрямованістю. Це викликає появу нових робочих місць, зміну вимог до рівня утворення і професійної підготовки персоналу, коректування процесу підготовки учнів, студентів і слухачів, виникнення нових професій і спеціальностей
Особливості соціальних потреб населення Визначається формуванням структури мотиваційного ядра працівників організації, характером суспільних і виробничих відносин, напрямками взаємодії організацій роботодавців, найманих робітників і органів державного керування
Розвиток законодавчої і нормативної бази Обумовлюється змінами в трудовому законодавстві, законодавстві про зайнятість населення, загальній середній, професійно-технічній і вищій освіті, в основах законодавства про загальнообов'язкове державне соціальне страхування
Кадрова політика організацій-конкурентів Визначається формами і методами роботи з персоналом в організаціях-конкурентах. Вивчення здійснюється з метою розробки власної стратегії поводження, спрямованої на зміну кадрової політики, підвищення ефективності розвитку персоналу

 

 

 


Читайте також:

  1. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  2. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  3. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  4. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  5. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  6. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  7. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  8. Акти з охорони праці в організації.
  9. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  10. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  11. Аналіз зовнішніх ризиків
  12. Аналіз сильних та слабких сторін організації




Переглядів: 439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система управління людиною в організації | Джерела інформації з розвитку персоналу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.