МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Учбове питання №3Класифікація артилерійського озброєння. Основні характеристики. Організаційна приналежність.Учбове питання № 2Вимоги, що подаються до артилерійського озброєння
Артилерійське гармати Розрізняють три види вимог: Бойові вимоги До основних бойових вимог відносяться: Під могутністю бойової дії розуміється: Купчастість бою Скорострільність А.О. Маневреність Живучість Невразливість у бої забезпечується: До основних службових вимог ставляться: Безвідмовність дії механізмів досягається: Безпека експлуатації гармати забезпечується: Простота і зручність експлуатації гармати забезпечується за рахунок: Нерухомість і усталеність гармати при стрільбі забезпечуються: Основними виробничо-економічними вимогами є:
Види артилерії Військова артилерія у свою чергу звичайно підрозділяється на:
Типи гармат
Гаубиці - пушки (пушки-гаубиці)
Міномети Безвідкатні гармати Комбінованими гарматами Реактивні системи польової реактивної Пускова установка для залпової стрільби
Міномети _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Безвідкатні гармати__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Комбінованими гарматами _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Реактивні системи польової реактивної _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Пускова установка для залпової стрільби _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема №2 Основи будови артилерійського озброєння. Заняття №1 Стволи Учбове питання №1 Ствольно-затворна група. Призначення і будова стволів артилерійських гармат.
Ствольно-затворна група Ствол Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|