МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розпад колоніальної системиІІІ період – 1975-1990 рр. ІІ період – середина 50-х – середина 60-х років. І період – 1945-й – середина 50-х років. ПЛАН Національно-визвольний рух і крах колоніалізму. Країни Азії і Африки. ТЕМА№ 32
Література:
Після Другої світової війни процес розпаду колоніальної системи помітно прискорився. Історія деколонізації у повоєнний час поділяється на три періоди: Незалежними стали країни Азії. Незалежними стали країни Північної і Тропічної Африки. Повна ліквідація колоніальної системи.
Ліквідація колоніальной системи – складний історичний процес, в якому брали участь різні політичні сили: національно-визовльні рухи колоній, ООН, провідні країни світу. Набуття суверенитету не завжди відбувалося мирним шляхом, часто точилися тривалі війни з країном-метрополією, сусідними країнами (з причини невизначенності кордонів). Так було в Індокитаї, Індонезії, ряяді країн Африки, Близького Сходу. Багато країн набули незалежність внаслідок відносно мирного переговорного процесу. Країни, що звільнялись від колоніальної залежності, або попадали у сферу впливу інших держав. Все це на десятиріччя вперед визначало їх подальший історичний розвиток: соціалістичний або капіталітичний. У 80-90-ті роки більшість країн Азії і Африки, що обрали шлях “соціалітичної орієнтації” (Ємен, Сирія, Алжир, Ангола, Бенін, Мадагаскар та ін.), почали проводити ринкові реформи, відмовились від побудови соціалізму. Серед країн, що обрали капіталістичний шлях розвитку, значних економічних успіхів досягли Сингапур, Тайвань, Південна Корея; певних успіхів досягли Філіппіни, Марокко, Нігерія, Кенія. Але до сввітових стандартів економічного і політичного життя їм також далеко, як і колишнім “соціалітичним” сусідам. Це підтвердила економічна криза 1988 р., що завдала нищівного удару по осередках “капіталістичного процвітання” у Південно-Східній Азії. Для досягнення добробуту і демократії країнам Азії і Африки ще треба буде пройти тернистий шлях історичного розвитку.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|