МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРЗАЛІЗНИЦІЗалізничний транспорт – це складне багатогалузеве господарство з розгалуженою інфраструктурою, елементи якої формують складну систему зв’язків, що базуються на різних економічних інтересах:
Специфіка перевізного процесу вимагає організаційної неподільності системи всієї мережі залізниць. Проте великі обсяги роботи, швидка зміна виробничої ситуації не дозволяють при існуючих технічних засобах управляти перевізним процесом із одного центрального органу. Тому залізнична мережа України поділена на окремі територіальні дільниці – залізниці, в межах яких здійснюється оперативне управління перевізним процесом. До складу залізничного транспорту України входять 6 залізниць і підприємства (заводи), установи, організації. Для виконання перевізного процесу залізниці мають технічні засоби, які складаються із будинків, машин та обладнання, інструментів, транспортних засобів, передавальних пристроїв, колії, інших залізничних споруд і т.д. Безперебійна робота залізничного транспорту, злагодженість роботи всіх ланок забезпечується завдяки організаційній структурі його управління. Специфіці роботи залізниць, пов'язаній із розміщенням їх по всій території України та необхідністю забезпечення регулярності руху поїздів при будь-яких умовах і чіткій взаємодії всіх ланок залізничного конвеєра, властива особлива структура управління. Ця структура обумовлена основними принципами управління залізничним транспортом, які полягають у поєднанні централізованого керівництва з одного боку і наданням великих прав та самостійності у прийнятті рішень виробничо-технологічним підрозділам з іншого боку. За виробничим принципом складне господарство залізниці ділиться на окремі господарства (локомотивне, вагонне, колії, сигналізації та зв'язку, електропостачання та інші), які працюють на єдиний технологічний процес – перевезення. Усі органи управління залізничним транспортом складають єдину систему і підпорядковуються вищестоящим організаціям. Єдине централізоване керівництво його роботою забезпечує Укрзалізниця. У складі Укрзалізниці є галузеві управління, які здійснюють керівництво діяльністю залізниць в оперативному і технічному відношенні. Кожна залізниця наділена правом юридичної особи і є підприємством залізничного транспорту. Для координації роботи виробничо-технологічних підрозділів, які виконують окремі роботи в єдиному перевізному процесі, на залізниці створені галузеві служби (локомотивна, вагонна, колії, електропостачання, сигналізації та зв'язку й інші). Служби залізниці підпорядковані начальнику залізниці та, одночасно, в оперативному режимі, відповідним головним управлінням Укрзалізниці. Виробничо-технологічні підрозділи (депо, станції, дистанції та інші) не є юридичними особами, але виділені на окремий баланс, який надається службі, якій вони підпорядковані. Така організаційна структура управління визначає необхідність створення системи управлінського обліку і звітності, яка забезпечить користувачів необхідною інформацією, що виникає в процесі реалізації економічних стосунків і є джерелом відомостей про внутрішній стан підприємств (підрозділів) та зовнішнє середовище. Читайте також:
|
||||||||
|