МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Природний рух населення у січні-липні 2009 р.Динаміка чисельності наявного та постійного населення країни за 1990-2009 рр. (на 1 січня)
Проаналізувавши статево-вікову структури населення України спостерігається переважаюча чисельність жінок над чоловіками за рахунок старших вікових груп, що особливо стосується сільської місцевості. Основні показники руху населення: природний приріст населення,сальдо міграції, загальне збільшення населення, загальне зменшення населення та загальна динаміки населення. Природний рух населення характеризується показниками народжуваності, смертності та природного приросту, які наведені в табл. 5.2. Таблиця 5.2
Як видно з таблиці 5.2. найвища кількість народжених на Україні в Донецькій, Дніпропетровській, Львівській, Одеській та Харківській областях та місті Києві. Найбільша смертність присутня в Донецькій, Дніпропетровській, Харківській та Луганських областях, хоча загалом для України протягом останніх років характерним є природне скорочення населення. Позитивним природний приріст є у Рівненській, Закарпатській та Волинських областях та м. Києві. Динаміка міграційного руху населення України у січні-липні 2009 року наведена в табл.5.4. Таблиця 5.4 Динаміка міграційного руху населення України у січні-липні 2009 року (осіб)
Як видно з даних табл. 5.4, найбільший міграційний рух населення України відбувається у Донецькій, Харківській та Одеській областях та місті Києві, хоча приріст населення спостерігається у Київській, Черкаській, Полтавській та Чернігівський областях та Автономній Республіці Крим. Щодо зовнішньої міграції показник приросту населення України найбільшим є в Одеській області та м. Києві та Автономній Республіці Крим. Трудовий потенціалкраїни - ценаявність трудових ресурсів певної кількості та якості і передбачувані в майбутньому трудові можливості країни. Існує п'ять типів регіональних ринків праці в Україні. Науково-технічний потенціал країни – це сукупність наявних можливостей і ресурсів, які має в своєму розпорядженні держава для вирішення науково-технічних проблем. Складовоми науково-технічного потенціалу є: матеріально-технічна база науки, кадри наукової системи, інформаційна система та організаційно-управлінська підсистема. Інформація–це задокументовані або публічно оголошені відомості про події та явища, процеси та ситуації, що відбуваються в суспільстві, призначені для передачі в процесі комунікації. Інформаційний потенціал – наявні обсяги інформаційних ресурсів, інформаційної техніки і технологій тощо для створення, збирання, накопичення, обробки і використання різноманітних видів інформації з метою задоволення відповідних потреб суспільства. Інформаційні технології–це сукупність методів, процесів та засобів, які забезпечують збір, зберігання, обробку, передачу й використання інформації. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|