Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальна будова відділення управління

Відділення управління розташоване в носовій частині корпуса машини. Воно обмежене праворуч перегородкою силового відділення, а ліворуч - лівим бортом машини.

У відділенні розміщені:

- сидіння механіка-водія і сидіння командира, на спинках яких закріплені сумки із шоломофонами;

- центральний щиток механіка-водія перед механіком-водієм;

- люки механіка-водія і командира безпосередньо над сидіннями;

- три прилади спостереження (один центральний і два бічних) механіка-водія і три прилади спостереження командира машини;

- кермова колонка, на якій установлений штурвал із кнопкою звукового сигналу, важіль переключення передач і важіль включення уповільненої передачі;

- рукоятка стоянкового гальма, що розташоване біля перегородки силового відділення;

- педаль приводу подачі палива на днищі справа перед сидінням механіка-водія;

- привод ручної подачі палива справа від механіка-водія на перегородці силового відділення;

- педаль привода управління головним фрикціоном на днищі зліва перед сидінням механіка-водія;

- педаль привода зупиночних гальм між педаллю головного фрикціону і педаллю подачі палива;

- рукоятка приводу жалюзі і заслонок ежектора справа від сидіння механіка-водія на балці даху корпуса;

- кран блокованого приводууправління повітрязабірною трубою, хвилевід-бивним щитком і клапаном відсмоктування пилу, крануправління хвиле-відбивним щитком і кранвимикання головного фрикціона зліва від сидіння механіка-водія;

- кран зливу води з двигуна, кран системи живлення паливом, кран системи живлення паливом підігрівника, рукоятка приводу управління клапанами захисту двигуна, рукоятка повітряної заслінки підігрівника, плафоносвітлення відділення управління, укладка АКМ оператора і лючки для доступу в силове відділення на перегородці силового відділення;

- клапан зливу води із системи охолодження між сидіннями механіка-водія і командира біля перегородки силового відділення;

- перепускний клапан для зливу води з відділення управління в силове внизу носової частини перегородки силового відділення над педальним містком;

- світлове табло "Відпусти ручне гальмо" зліва під центральним щитком;

- плафон освітлення центрального щитка біля перегородки силового відділення;

- релейна коробка КР-40 на нижньому похилому листі;

- балон із стисненим повітрям біля лівого борту, частково під сидінням командира;

- манометр для визначення тиску в системі пневмообладнання зліва під центральним щитком;

- гіронапівкомпас ГПК-59 зліва від рульової колонки під центральним щитком;

- радіостанція Р-123М, блок живлення радіостанції, блок живлення ТВНО-2 у ніші лівого борту;

- апарат А-1 переговорного пристрою зліва на борту;

- щиток "Очистка" зліва на борту під радіостанцією біля командира;

- бачок повітряно-рідинного очищення в ніші борту справа від радіостанції;

- нагнітач, клапанна коробка, фільтр ФПТ-200М в ізольованому відсіку ФВУ зліва позаду командира;

- нагрівник у коробці, закріплений ззовні на стінці відсіку ФВУ;

- сигнальна лампа "ОТКР. КЛАПАН ФПТ" зліва від центрального щитка;

- блок живлення ПРХР зліва біля борту в носовій частині;

- датчик і коробка управління обігрівом ПРХР зліва на борту між механіком-водієм і командиром.

 

4. Призначення дверей, люків та лючків,


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  4. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  5. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  6. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  7. Oracle Управління преміальними
  8. А. Видання прав актів управління
  9. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  10. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  11. Адаптивні організаційні структури управління.
  12. Адміністративне право і державне управління.




Переглядів: 677

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Порядок їх відкривання, стопоріння і закривання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.