МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вимоги до барменаВимоги до офіціанта Офіціант повинний мати професійну підготовку; знати і вміти застосовувати на практиці правила і технічні прийоми обслуговування споживачів, основні правила етикету, правила сервіровки столу; знати види і призначення столового посуду, приладів, столової білизни, застосовуваних при обслуговуванні споживачів; правила і черговість подачі блюд, напоїв, вимоги до їх оформлення і температури, відповідність асортименту вино-горілчаних виробів характерові подаваних блюд. Вінповинний уміти складати меню для банкетів, офіційних і неофіційних прийомів. Офіціант повинний знати правила міжнародного етикету, техніку і специфіку обслуговування іноземних споживачів; особливості готування, оформлення і подачі національних, фірмових і замовлених блюд, блюд іноземних кухонь; особливості обслуговування прийомів, банкетів, торжеств і інших спеціальних заходів, а також окремих контингентів споживачів; характеристику блюд і напоїв, уміти запропонувати їх споживачеві і надати коротку інформацію про них у процесі обслуговування. Офіціант зобов'язаний знати в межах розмовного мінімуму іноземні мови професійну термінологію; правила експлуатації контрольно-касових машин, порядок оформлення рахунків, розрахунку по них зі споживачами; форми розрахунків зі споживачами, у тому числі з іноземною валютою і кредитними картками. Він повинний знати основи психології і дотримувати при обслуговуванні принципи професійної етики. Бути обережним і уважним при сервіровці столу, транспортуванні підношень із блюдами по залі, переносі обідніх приладів і посуду: стежити за станом статі в залі і біля роздачі. Бармен повинний мати професійну підготовку, знати основні правила етикету і технікові обслуговування споживачів за барной стійкою й у залі; асортимент, рецептури, технологію готування, правила оформлення і подачі алкогольних, слабоалкогольних коктейлів, напоїв, а також закусок, дотримуй кондитерських виробів; правила міжнародного етикету, специфіку і техніку обслуговування іноземних споживачів. Він зобов'язаний знати іноземна мова міжнародного спілкування в межах розмовного мінімуму; види і призначення інвентарю, столів і посуду, приладів, устаткування, використовуваних при готуванні відпустці напоїв і закусок. Бармен повинний знати і дотримувати умови і збереження кулінарної продукції і покупних товарів, температурні режими подачі напоїв і закусок; правила експлуатації відео і звукової апаратури, контрольно-касових машин, порядок оформлення рахунків і розрахунку по них зі споживачами. Він зобов'язаний знати номера телефонів виклику таксі, міліції, швидкій допомозі, пожежної команди. Бариста- фахівець з готування і правильної подачі кави. Ця професія вперше з'явилася в Італії. Ідеальний барист повинний уміти почувати як сам напій, що він готує, так і відвідувача, для якого він це робить. Барист повинний бути комунікабельним. Невимушене спілкування і приваблива посмішка здатні помітно улучити сприйняття смакових якостей кави. Бариста повинний знати: • історію кави і його сортовий склад; • правила роботи з кофемолкою; • особливості безпечної експлуатації кофемашини; • рецептури, технологію готування і правила оцінки якості різних видів кави; • прийоми сервіровки столу для подачі кави. Бариста повинний уміти: • регулювати різні ступені помелу кавових зерен у кофемолці (великий, середній, тонкий); • чітко визначати оптимальну температуру для готування кави; • збивати піну потрібної консистенції; • правильно підбирати посуд для подачі того або іншого напою; • складати кавову карту, включаючи в неї як класичні рецепти, так і оригінальні, розроблені самої Бариста для створення фірмового стилю бара; • опановувати мистецтвом створення малюнка на кавовій піні (лате - арт); • мати артистизм, розігруючи шоу, котре підбадьорить відвідувача. Читайте також:
|
||||||||
|