МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вимоги до барменаВимоги до офіціанта Офіціант повинний мати професійну підготовку; знати і вміти застосовувати на практиці правила і технічні прийоми обслуговування споживачів, основні правила етикету, правила сервіровки столу; знати види і призначення столового посуду, приладів, столової білизни, застосовуваних при обслуговуванні споживачів; правила і черговість подачі блюд, напоїв, вимоги до їх оформлення і температури, відповідність асортименту вино-горілчаних виробів характерові подаваних блюд. Вінповинний уміти складати меню для банкетів, офіційних і неофіційних прийомів. Офіціант повинний знати правила міжнародного етикету, техніку і специфіку обслуговування іноземних споживачів; особливості готування, оформлення і подачі національних, фірмових і замовлених блюд, блюд іноземних кухонь; особливості обслуговування прийомів, банкетів, торжеств і інших спеціальних заходів, а також окремих контингентів споживачів; характеристику блюд і напоїв, уміти запропонувати їх споживачеві і надати коротку інформацію про них у процесі обслуговування. Офіціант зобов'язаний знати в межах розмовного мінімуму іноземні мови професійну термінологію; правила експлуатації контрольно-касових машин, порядок оформлення рахунків, розрахунку по них зі споживачами; форми розрахунків зі споживачами, у тому числі з іноземною валютою і кредитними картками. Він повинний знати основи психології і дотримувати при обслуговуванні принципи професійної етики. Бути обережним і уважним при сервіровці столу, транспортуванні підношень із блюдами по залі, переносі обідніх приладів і посуду: стежити за станом статі в залі і біля роздачі. Бармен повинний мати професійну підготовку, знати основні правила етикету і технікові обслуговування споживачів за барной стійкою й у залі; асортимент, рецептури, технологію готування, правила оформлення і подачі алкогольних, слабоалкогольних коктейлів, напоїв, а також закусок, дотримуй кондитерських виробів; правила міжнародного етикету, специфіку і техніку обслуговування іноземних споживачів. Він зобов'язаний знати іноземна мова міжнародного спілкування в межах розмовного мінімуму; види і призначення інвентарю, столів і посуду, приладів, устаткування, використовуваних при готуванні відпустці напоїв і закусок. Бармен повинний знати і дотримувати умови і збереження кулінарної продукції і покупних товарів, температурні режими подачі напоїв і закусок; правила експлуатації відео і звукової апаратури, контрольно-касових машин, порядок оформлення рахунків і розрахунку по них зі споживачами. Він зобов'язаний знати номера телефонів виклику таксі, міліції, швидкій допомозі, пожежної команди. Бариста- фахівець з готування і правильної подачі кави. Ця професія вперше з'явилася в Італії. Ідеальний барист повинний уміти почувати як сам напій, що він готує, так і відвідувача, для якого він це робить. Барист повинний бути комунікабельним. Невимушене спілкування і приваблива посмішка здатні помітно улучити сприйняття смакових якостей кави. Бариста повинний знати: • історію кави і його сортовий склад; • правила роботи з кофемолкою; • особливості безпечної експлуатації кофемашини; • рецептури, технологію готування і правила оцінки якості різних видів кави; • прийоми сервіровки столу для подачі кави. Бариста повинний уміти: • регулювати різні ступені помелу кавових зерен у кофемолці (великий, середній, тонкий); • чітко визначати оптимальну температуру для готування кави; • збивати піну потрібної консистенції; • правильно підбирати посуд для подачі того або іншого напою; • складати кавову карту, включаючи в неї як класичні рецепти, так і оригінальні, розроблені самої Бариста для створення фірмового стилю бара; • опановувати мистецтвом створення малюнка на кавовій піні (лате - арт); • мати артистизм, розігруючи шоу, котре підбадьорить відвідувача. Читайте також:
|
||||||||
|