МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Приклад варіанта модульної контрольної роботиСписок літератури 1. Бедрій Я.І., Джигирей В.С., Кидисюк А.І. та ін. Безпека життєдіяльності – Львів, Афіша, 1999. 2. Васильчук М.В., Медвідь М.К., Сачков Л.С., Збірник нормативних документів з безпеки життєдіяльності. Київ – 2000. 3. Даценко І.І. Гігієна та екологія людини – Львів, Афіша, 2000. 4. Депутат О.П., Коваленко І.В., Мужик І.С. Цивільна оборона, Львів, Афіша, 2000. 5. Джигирей В.С., Жидецький В.Ц., Безпека життєдіяльності – Львів, Афіша, 2000. 6. Дубицький А.Е. Медицина катастроф М. 1994. 7. Желібо Є.П., Зацарний В.В., Заверуха Н.М. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2005. 8. Жидецький В.Ц., Джигирей В.С. Основи охорони праці – Львів, Афіша, 2000. 9. Заплатинський В.М. Безпека життєдіяльності – Київ, КДТЕУ, 1997. 10. Захарченко М.В. Безпека життєдіяльності – Львів, За вільну Україну, 1997. 11. Збірник документів з питань безпеки життєдіяльності в системі освіти –Львів, 1997. 12. Катренко Л.А., Пістун І.П. Охорона праці в галузі освіти, Суми. Університецька книга, 2000. 13. Лапін В.М. Безпека життєдіяльності людини. – Львів, 2002. – 186 с. 14. Лозниця В.С. Психологія та педагогіка – Київ, ЕксОб, 2000. 15. Методичний посібник з цивільної оборони і надзвичайних ситуацій, Київ, 1997. 16. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі – Кіровоград, 1998. 17. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2009. 18. Серіков Я.О. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів України. – Харків, 2005. 19. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності. Підручник – Київ, 2006. 20. Панкратов В.О. Безпека життєдіяльності людини у надзвичайних ситуаціях. – Київ, 2007.
1. Безпека життєдіяльності це наука, яка формує теоретичний та методологічний аппарат для: а) Психології б).Анатомії в) Охорони праці г) Біології 2. Виявлення типу небезпеки та встановлення її характеристик називається: а) Таксономія небезпек б) Ідентифікація небезпек в) Типіфікація небезпек г) Квантифікація небезпек д) Номенклатура небезпек 3. Прийнятний рівень ризику у світовій практиці становить: а) 1/1000 б) 106 в) 10-4 г) 1/1000000 д) 1/100 4. Мутагенні речовини: а) Викликають зміни спадкової інформації. б) Викликають подразнення шкіри та слизових оболонок; в) Діють як алергени. 5.Електролітична дія струму проявляється: а) Розкладанням крові на іони; б) Збудженням живих тканин організму в) Розривом тканин організму; г) Нагріванням тканин. 6.Нітрозаміни це: а) Солі азотної кислоти. б) Солі азотистої кислоти. в) Речовини в складі яких є група NH4. г) Характеризуються наявністю нітрозогрупи у сполуці з атомом азоту вуглеводневого радикала. 7. Об’єктом вивчення безпеки життєдіяльності є 8. Наслідки небезпек можуть бути 9. У виробничій сфері фактори поділяються на: 10. Ризики за джерелом ризику класифікують на: 11. До фізичних небезпек виробничої сфери та побуту відносять: 12. Аварія – це 13. Вібрація– це 14.Катастрофа – це 15. Обчисліть ризик травмування на підприємстві (в розрахунку за рік), якщо загальна кількість працюючих складає 1000 чоловік, а за останні 7,6 роки травми одержали 3 чоловіки.
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………………….….5 Лекція №1 Тема лекції: Теоретичні основи безпеки життєдіяльності……………………………………7 Лекція №2 Тема лекції: Техногенні небезпеки та їх характеристики……………………………………12 Лекція №3 Тема лекції: Надзвичайні ситуації та їх вплив на життєдіяльність населення……………..31 Лекція №4 Тема лекції: Організація та управління безпекою життєдіяльності. Роль людського чинника в забезпеченні сталого розвитку людства…………………………………………..44 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ……………………………………………………………………….61 Приклад варіанта модульної контрольної роботи……………………………………...…….62
Читайте також:
|
|||||||||||||
|