Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Приклад варіанта модульної контрольної роботи

Список літератури

1. Бедрій Я.І., Джигирей В.С., Кидисюк А.І. та ін. Безпека життєдіяльності – Львів, Афіша, 1999.

2. Васильчук М.В., Медвідь М.К., Сачков Л.С., Збірник нормативних

документів з безпеки життєдіяльності. Київ – 2000.

3. Даценко І.І. Гігієна та екологія людини – Львів, Афіша, 2000.

4. Депутат О.П., Коваленко І.В., Мужик І.С. Цивільна оборона, Львів, Афіша, 2000.

5. Джигирей В.С., Жидецький В.Ц., Безпека життєдіяльності – Львів, Афіша, 2000.

6. Дубицький А.Е. Медицина катастроф М. 1994.

7. Желібо Є.П., Зацарний В.В., Заверуха Н.М. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2005.

8. Жидецький В.Ц., Джигирей В.С. Основи охорони праці – Львів, Афіша, 2000.

9. Заплатинський В.М. Безпека життєдіяльності – Київ, КДТЕУ, 1997.

10. Захарченко М.В. Безпека життєдіяльності – Львів, За вільну Україну, 1997.

11. Збірник документів з питань безпеки життєдіяльності в системі освіти –Львів, 1997.

12. Катренко Л.А., Пістун І.П. Охорона праці в галузі освіти, Суми. Університецька книга, 2000.

13. Лапін В.М. Безпека життєдіяльності людини. – Львів, 2002. – 186 с.

14. Лозниця В.С. Психологія та педагогіка – Київ, ЕксОб, 2000.

15. Методичний посібник з цивільної оборони і надзвичайних ситуацій, Київ, 1997.

16. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі – Кіровоград, 1998.

17. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2009.

18. Серіков Я.О. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів України. – Харків, 2005.

19. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності. Підручник – Київ, 2006.

20. Панкратов В.О. Безпека життєдіяльності людини у надзвичайних ситуаціях. – Київ, 2007.

  1. Зеркалов Д.В. Безпека життєдіяльності. Словник-довідник. – К.: Основа, 2002. – 128 с.
  2. Бєгун В.В., Науменко І.М. Безпека життєдіяльності (забезпечення соціальної, техногенної та природної безпеки). – К.:УАНП „Фенікс”, 2004. – 328 с.
  3. Літвак С.М., Михайлюк В.О. Безпека життєдіяльності. Навч. посібник. – Миколаїв: ТОВ “Компанія ВІД”, 2001. – 230 с.
  4. Зеркалов Д.В., Полукаров Ю. О. Організація та управління безпекою життєдіяльності. Навч. посіб. — К.: Основа, 2011. – 236 с.
  5. Яким Р.С. Безпека життєдіяльності. Навч. посіб. – Львів: Видавництво «Бескид Біт», 2005. – 304 с.
  6. Яремко З.М. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник. Львів. Видавничий центр ЛНУ ім.. Ів. Франка, 2005.- 301 с.

1. Безпека життєдіяльності це наука, яка формує теоретичний та методологічний аппарат для:

а) Психології

б).Анатомії

в) Охорони праці

г) Біології

2. Виявлення типу небезпеки та встановлення її характеристик називається:

а) Таксономія небезпек

б) Ідентифікація небезпек

в) Типіфікація небезпек

г) Квантифікація небезпек

д) Номенклатура небезпек

3. Прийнятний рівень ризику у світовій практиці становить:

а) 1/1000

б) 106

в) 10-4

г) 1/1000000

д) 1/100

4. Мутагенні речовини:

а) Викликають зміни спадкової інформації.

б) Викликають подразнення шкіри та слизових оболонок;

в) Діють як алергени.

5.Електролітична дія струму проявляється:

а) Розкладанням крові на іони;

б) Збудженням живих тканин організму

в) Розривом тканин організму;

г) Нагріванням тканин.

6.Нітрозаміни це:

а) Солі азотної кислоти.

б) Солі азотистої кислоти.

в) Речовини в складі яких є група NH4.

г) Характеризуються наявністю нітрозогрупи у сполуці з атомом азоту вуглеводневого радикала.

7. Об’єктом вивчення безпеки життєдіяльності є

8. Наслідки небезпек можуть бути

9. У виробничій сфері фактори поділяються на:

10. Ризики за джерелом ризику класифікують на:

11. До фізичних небезпек виробничої сфери та побуту відносять:

12. Аварія – це

13. Вібрація– це

14.Катастрофа – це

15. Обчисліть ризик травмування на підприємстві (в розрахунку за рік), якщо загальна кількість працюючих складає 1000 чоловік, а за останні 7,6 роки травми одержали 3 чоловіки.

1. 3,9·10-4 2. 7,4·10-3 3. 3·10-3 4. 0,023 5. 44

 

 

ЗМІСТ

ВСТУП……………………………………………………………………………………….….5

Лекція №1

Тема лекції: Теоретичні основи безпеки життєдіяльності……………………………………7

Лекція №2

Тема лекції: Техногенні небезпеки та їх характеристики……………………………………12

Лекція №3

Тема лекції: Надзвичайні ситуації та їх вплив на життєдіяльність населення……………..31

Лекція №4

Тема лекції: Організація та управління безпекою життєдіяльності. Роль людського чинника в забезпеченні сталого розвитку людства…………………………………………..44

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ……………………………………………………………………….61

Приклад варіанта модульної контрольної роботи……………………………………...…….62

 


 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Абсолютні синоніми (наприклад, власне мовні й запозичені) в одному тексті ділового стилю вживати не рекомендується.
  9. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  10. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  11. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  12. Алгоритм роботи прозорого моста




Переглядів: 800

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Біологічні небезпеки | Організація бухгалтерського обліку і звітності в комерційних банках

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.