МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Приклад варіанта модульної контрольної роботиСписок літератури 1. Бедрій Я.І., Джигирей В.С., Кидисюк А.І. та ін. Безпека життєдіяльності – Львів, Афіша, 1999. 2. Васильчук М.В., Медвідь М.К., Сачков Л.С., Збірник нормативних документів з безпеки життєдіяльності. Київ – 2000. 3. Даценко І.І. Гігієна та екологія людини – Львів, Афіша, 2000. 4. Депутат О.П., Коваленко І.В., Мужик І.С. Цивільна оборона, Львів, Афіша, 2000. 5. Джигирей В.С., Жидецький В.Ц., Безпека життєдіяльності – Львів, Афіша, 2000. 6. Дубицький А.Е. Медицина катастроф М. 1994. 7. Желібо Є.П., Зацарний В.В., Заверуха Н.М. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2005. 8. Жидецький В.Ц., Джигирей В.С. Основи охорони праці – Львів, Афіша, 2000. 9. Заплатинський В.М. Безпека життєдіяльності – Київ, КДТЕУ, 1997. 10. Захарченко М.В. Безпека життєдіяльності – Львів, За вільну Україну, 1997. 11. Збірник документів з питань безпеки життєдіяльності в системі освіти –Львів, 1997. 12. Катренко Л.А., Пістун І.П. Охорона праці в галузі освіти, Суми. Університецька книга, 2000. 13. Лапін В.М. Безпека життєдіяльності людини. – Львів, 2002. – 186 с. 14. Лозниця В.С. Психологія та педагогіка – Київ, ЕксОб, 2000. 15. Методичний посібник з цивільної оборони і надзвичайних ситуацій, Київ, 1997. 16. Миценко І.М. Забезпечення життєдіяльності людини в навколишньому середовищі – Кіровоград, 1998. 17. Желібо Є.П. Безпека життєдіяльності. - Навч. посібник. - К: Каравела, 2009. 18. Серіков Я.О. Безпека життєдіяльності. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів України. – Харків, 2005. 19. Ярошевська В.М. Безпека життєдіяльності. Підручник – Київ, 2006. 20. Панкратов В.О. Безпека життєдіяльності людини у надзвичайних ситуаціях. – Київ, 2007.
1. Безпека життєдіяльності це наука, яка формує теоретичний та методологічний аппарат для: а) Психології б).Анатомії в) Охорони праці г) Біології 2. Виявлення типу небезпеки та встановлення її характеристик називається: а) Таксономія небезпек б) Ідентифікація небезпек в) Типіфікація небезпек г) Квантифікація небезпек д) Номенклатура небезпек 3. Прийнятний рівень ризику у світовій практиці становить: а) 1/1000 б) 106 в) 10-4 г) 1/1000000 д) 1/100 4. Мутагенні речовини: а) Викликають зміни спадкової інформації. б) Викликають подразнення шкіри та слизових оболонок; в) Діють як алергени. 5.Електролітична дія струму проявляється: а) Розкладанням крові на іони; б) Збудженням живих тканин організму в) Розривом тканин організму; г) Нагріванням тканин. 6.Нітрозаміни це: а) Солі азотної кислоти. б) Солі азотистої кислоти. в) Речовини в складі яких є група NH4. г) Характеризуються наявністю нітрозогрупи у сполуці з атомом азоту вуглеводневого радикала. 7. Об’єктом вивчення безпеки життєдіяльності є 8. Наслідки небезпек можуть бути 9. У виробничій сфері фактори поділяються на: 10. Ризики за джерелом ризику класифікують на: 11. До фізичних небезпек виробничої сфери та побуту відносять: 12. Аварія – це 13. Вібрація– це 14.Катастрофа – це 15. Обчисліть ризик травмування на підприємстві (в розрахунку за рік), якщо загальна кількість працюючих складає 1000 чоловік, а за останні 7,6 роки травми одержали 3 чоловіки.
ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………………….….5 Лекція №1 Тема лекції: Теоретичні основи безпеки життєдіяльності……………………………………7 Лекція №2 Тема лекції: Техногенні небезпеки та їх характеристики……………………………………12 Лекція №3 Тема лекції: Надзвичайні ситуації та їх вплив на життєдіяльність населення……………..31 Лекція №4 Тема лекції: Організація та управління безпекою життєдіяльності. Роль людського чинника в забезпеченні сталого розвитку людства…………………………………………..44 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ……………………………………………………………………….61 Приклад варіанта модульної контрольної роботи……………………………………...…….62
Читайте також:
|
|||||||||||||
|