МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Відсотки за кредит.Витрати на рекламу Витрати на рекламу визначаються відповідно до плану рекламних заходів, що передбачається реалізувати в планованому періоді. У плані заходів, пов'язаних з рекламою, передбачається кошторис витрат для кожного з них. Приклад 5.У планованому році передбачається провести наступні рекламні заходи. Витрати на рекламу
Визначити рівень витрат на рекламу, якщо товарообіг на планований рік складе 35 870 тис.грн. 1. Визначаємо суму витрат щодо кожного заходу (гр.1хгр.2) 2. Визначаємо загальну суму витрат на рекламу (скласти суму витрат щодо кожного заходу) 3. Визначаємо рівень витрат на рекламу Рвт. = (563,9 : 35870) х 100%= 1,57%- 1,6% Розрахунок на планований період цих витрат здійснюється виходячи з необхідності в кредитах, обсягу товарообігу планованих залишків товарів, їх зворотності, пайової участі власних зворотних коштів в оплаті товарів та відсоткової ставки за кредит.
Приклад 6.Величину витрат підприємця за користування кредитом розрахувати на підставі наступних даних: 1. Товарообіг планованого року 27380 тис, грн. 2. Планований рівень торгової надбавки 22% 3. Норматив товарних запасів у днях 20 4. Пайова участь власних зворотних 5. Ставка відсотка за короткостроковий 1.. Визначаємо товарообіг за закупівельними цінами (по (27380 х 100): 122% = 22442,6 тис.грн.
2.. Визначаємо одноденний товарообіг (по собівартості) 22442,6 : 365 = 61,5 тис.грн.
3. .Визначаємо потребу в зворотних коштах (у запасах товарів) 61,5 х 40 = 2460,0 тис.грн.
4 Визначаємо потребу в кредиті (2460,0 х (100-80)) : 100% = 492,0 тис.грн.
5. Визначає витрати по % за кредит ∑Вт = (492,0 х 35,0%) : 100% = 172,2 тис.грн.
6. Визначаємо рівень витрат
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|