Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Витрати на оплату праці.

Розраховуються виходячи зі штатної чисельності працівників, що забезпечують виконання обсягів робіт, і посадових окладів, доплат відповідно до прийнятого на підприємстві торгівлі тарифній системі оплати праці.

У складі цих витрат плануються витрати на оплату праці працівників, що не включаються в штатний розклад і наймаються для виконання робіт за угодою.

Витрати на оренду і зміст основних фондів.

Витрати на оперативну оренду будинків, складських і підсобних приміщень, споруджень, холодильників, устаткування, інвентарю розраховуються відповідно до орендованої площі, кількісті інвентарю та ставок орендної плати, передбаченими угодами на оренду.

До витрат підприємств торгівлі, що знаходяться в комунальній власності, зараховується орендна плата в межах сум, розрахованих по ставках, що встановлюються місцевими органами державної виконавчої влади.

До цих витрат плануються витрати на опалення, висвітлення, водопостачання, каналізацію і т.п.:

- витрати на опалення розраховуються виходячи з пло­щі опалювальних приміщень, видів палива і його вартості, тривалості опалювального сезону і норм витрати палива, у випадку надходження тепла, що виробляється тепло­вими електростанціями, із затвердженням розцінок на пар та гарячу воду і кількості споживаної теплової енергії;

- витрати на висвітлення розраховуються з кількості
спожитої енергії і діючих тарифів;

- витрати на водопостачання та інші комунальні послуги розраховуються виходячи з кількості води, що витрачається, обсягів послуг і діючих тарифів;

- витрати на вивіз сміття і відходів, отримання у чис­тоті приміщень та території розраховуються виходячи з об’ємів послуг та діючих тарифів, вартості предметів і засобів догляду за приміщеннями, територією, устаткуванням
розраховуються по кількості та діючим цінам.

Витрати на протипожежні засоби розраховуються виходячи з вартості матеріалів, тарифів на зарядку і перевірку справності вогнегасників, а також відповідно до угод на послуги, надані органами пожежної охорони.

Витрати на зміст охорони, що не входить у штатний розклад підприємства торгівлі і на обслуговування засобів сигналізації визначаються виходячи з укладених угод.

 

Приклад 3.Визначити суму та рівень витрат на оренду і утримання споруд та інвентарю на планований рік,

1. Площа магазина 230 м2

2. Витрати по цій статті в поточному році 10, 8 тис. грн.

3. Середня ставка орендної плати в
поточному році 12,5 грн

4. Необхідно врахувати, що в планованому
році відбудеться збільшення

а)суми орендної ставки 1.4 рази

б)інші витрати по цій статті
збільшаться в середньому в 1,6 рази

5. Обсяг товарообігу в планованому році 4 860 тис.грн.

 

1. Визначаємо витрати по оренді в поточному році:

230x12,5 =2,9 тис.грн.

 

2. Визначаємо інші витрати в поточному році:

10,8 - 2,9 = 7,9 тис.грн.

 

3. Визначаємо інші витрати у планованому році:

7,9 х 1,6 = 12,7 тис.грн.

 

4. Визначаємо ставку по оренді в планованому році:

12,5x1,4 =17,5 грн.

 

5. Визначаємо витрати по оренді в планованому році:

230 х 17,5 = 4,0 тис.грн. (4 025 грн.)

 

6. Визначаємо загальну суму витрат :

12,7 + 4,0= 16,7 тис.грн.

 

7. Визначаємо рівень витрат :

Рвт = (16,7 : 4860 ) х 100% = 0.3%

 

 

Витрати на збереження, підсортировку, обробку, упакування і передпродажну підготовку товарів.

Розмір витрат на зміст холодильного устаткування розраховується виходячи з кількості і видів устаткування, кількості товарів, який необхідно прохолоджувати, термінів їх збереження, тривалості роботи устаткування, вартості електроенергії, витрат на оплату сторонніх послуг підприємств по технічному обслуговуванню холодильного устаткування.

Витрати щодо закупівлі, доставки льоду, наповнення ним льодосховищ розраховуються виходячи з необхідності в ньому для збереження тони товару і вартості витрат по заморожуванню 1 куб. метра льоду.

Порядок розрахунку витрат на упакування товарів розглянемо на прикладі 3.

 

Приклад 4.Визначити суму і рівень витрат на упакування товарів, збереження, підробіток, підсортировку товарів на планований рік.

1. Товарообіг на планований рік 58600 тис. грн.

2. Товари, що вимагають упакування 48%

3. Середня ціна 1 тони товару 3,5 тис. грн.

4. Середня норма витрати папера на 1 тонну
товару 1 8,5 тис. грн

5. Середня ціна 1 кг папера 1,5 грн.

6. Витрати на придбання шпагату, пакетів 68,8 тис. грн.

7. Інші витрати по статті 180,5 тис.грн.

1. Визначаємо суму товарів, що вимагають упакування:

(58600 х 48%) : 100% = 28128 тис.грн.

 

2. Визначаємо план реалізації в тонах:

28128 : 3,5 = 8036,6 т.

3. Визначаємо потребу в папері:

8036,6x18.5 = 148677 кг.

 

4. Визначаємо вартість пакувального матеріалу:

1,5 х 148677 = 223015.6 грн = 223,0 тис.грн.

 

5. Визначаємо загальну суму витрат по статті:

223,0 +68,8 + 180,5 = 472,3 тис.грн,

 

6. Визначаємо рівень витрат по статті:

УІО = (472,3 : 58600) х 100% = 0.8%


Читайте також:

  1. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  2. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  3. Алкоголізм і безпека праці.
  4. Альтернативна вартість і незворотні витрати
  5. Аналіз комплексних статей витрат: витрат на утримання та експлуатацію устаткуван­ня, цехові, загальногосподарські, поза виробничі витрати.
  6. Аналіз продуктивності праці.
  7. Аналіз прямих витрат на оплату праці
  8. Арбітражний збір та витрати сторін у Морській арбітражній комісії при ТПП України
  9. Атестація робочих місць з шкідливими і небезпечними умовами праці.
  10. Безтарифні системи оплати праці.
  11. Блок 4. Умови та охорона праці.
  12. Бюджет прямих витрат на оплату праці




Переглядів: 958

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Витрати на перевезення | Відсотки за кредит.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.