Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Життєвий цикл товару.

Життєвий цикл товару - визначений період часу, що відбиває основні етапи розвитку товару з моменту його розробки до виводу з ринку.

В економічній практиці доцільно життєвий цикл товару розділяти на 4 фази:

– впровадження;

– ріст;

– зрілість;

– спад.

Обсяг

 

 

Впровад-

ження Зрілість

Ріст Спад

Час

Рис. 6.1. Життєвий цикл товару.

На ранніх стадіях життєвого циклу товар виробляється у відносно невеликих кількостях, і його дизайн і характеристики постійно змінюються.

Оскільки в продукт напевно будуть внесені зміни, і обсяги реалізації не прогнозовані, то від операційної функції потрібна значна гнучкість.

На стадіях пізнього росту і зрілості продукт і його ринок відносно стабільні, і вся увага звертається на займану ним частку ринку: тут від операцій потрібна тільки висока якість.

Незалежно від продажів задача операційного менеджменту наступна: розробити систему, що може представити товари на ринку досить успішно.

На етапі спаду задача операційного менеджменту зводиться до зняття з виробництва старих товарів, заміна їх новими.

Залежність між збутом товару з витратами і прибутком має вид:

 

Продажу, Витрати розробки Доход від продажів

витрати, і виробництва

прибуток

 
 

 


Час

Втрати Чистий доход

(прибуток)

Рис. 6.2. Залежність між збутом товару з витратами і прибутком.

Звичайно фірма має від'ємний потік готівки, поки товар розробляється, коли вже товар вийшов на ринок, ці втрати відновлюються.

Звичайно процес проектування продукту йде в наступній послідовності:

ü аналіз потреб ринку;

ü специфікація;

ü концептуальний (ескізний) проект;

ü робочий проект;

ü виробництво;

ü продаж.

Стадії розробки товару представимо у виді:

 

 
 
Ідеї


 

 
 

 


Рамки

Як товар буде працювати   Рамки Як товар команд по виготовлявся технологіч- ності вир-ва Як товар буде і цінового виготовлятись інжині- з точки зору рінга економічності і надійності   Чи відповідає товар потребам ринку
Функціональні можливості
команд

по роз-

робці

товару

Специфікація товару

 

 

           
   
 
 
Огляд дизайну
 
   
     
 
 
Тестування ринку
 
 
   

 

       
 
Подавання товару товару
 
   
 
 
Успіх

 


Рис. 6.4. Витрати на розробку нового товару.

 

Залежність стадій розробки від кумулятивних витрат показує, що різкий ріст витрат відбувається в момент реального споживання ресурсів – після затвердження робочого проекту.

Практично, в основі розробки кожного товару лежить команда розроблювачів від інженера до маркетолога. І від роботи команди залежить успіх товару.

Визначення і документування товару.

В основі документування товару лежить його специфікація:

ü за ДСТ України

ü відповідно до закордонних стандартів.

При документуванні товару використовуються документи:

ü робоче креслення;

ü специфікація матеріалів, деталей, вузлів;

ü складальне креслення;

ü схематичне зображення товару (структурні, принципові, монтажні схеми);

ü техніко-економічні характеристики товару.

 


Читайте також:

  1. Вартість є однією з основних ознак товару. Щоб продати права на об'єкти інтелектуальної власності чи ви­користати їх у власному виробництві, необхідно визначити їхню вартість.
  2. Етапи процесу розробки та чинники розвитку нового товару.
  3. ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ ІГОРЯ РИМАРУКА
  4. Життєвий культурний стиль
  5. Життєвий та творчий шлях
  6. Життєвий цикл нової техніки
  7. Життєвий цикл об'єкта інтелектуальної власності
  8. Життєвий цикл організації
  9. Життєвий цикл організації
  10. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ПЗ ІС.
  11. Життєвий цикл послуг
  12. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ СИСТЕМ. ТЕХНОЛОГІЧНА І ЕКСПЛУАТАЦІЙНА БЕЗПЕКА ПРОГРАМ




Переглядів: 442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прийняття рішення в умовах ризику | Сутність послуг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.