МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Життєвий цикл товару.Життєвий цикл товару - визначений період часу, що відбиває основні етапи розвитку товару з моменту його розробки до виводу з ринку. В економічній практиці доцільно життєвий цикл товару розділяти на 4 фази: – впровадження; – ріст; – зрілість; – спад. Обсяг
Впровад- ження Зрілість Ріст Спад Час Рис. 6.1. Життєвий цикл товару. На ранніх стадіях життєвого циклу товар виробляється у відносно невеликих кількостях, і його дизайн і характеристики постійно змінюються. Оскільки в продукт напевно будуть внесені зміни, і обсяги реалізації не прогнозовані, то від операційної функції потрібна значна гнучкість. На стадіях пізнього росту і зрілості продукт і його ринок відносно стабільні, і вся увага звертається на займану ним частку ринку: тут від операцій потрібна тільки висока якість. Незалежно від продажів задача операційного менеджменту наступна: розробити систему, що може представити товари на ринку досить успішно. На етапі спаду задача операційного менеджменту зводиться до зняття з виробництва старих товарів, заміна їх новими. Залежність між збутом товару з витратами і прибутком має вид:
Продажу, Витрати розробки Доход від продажів витрати, і виробництва прибуток
Час Втрати Чистий доход (прибуток) Рис. 6.2. Залежність між збутом товару з витратами і прибутком. Звичайно фірма має від'ємний потік готівки, поки товар розробляється, коли вже товар вийшов на ринок, ці втрати відновлюються. Звичайно процес проектування продукту йде в наступній послідовності: ü аналіз потреб ринку; ü специфікація; ü концептуальний (ескізний) проект; ü робочий проект; ü виробництво; ü продаж. Стадії розробки товару представимо у виді:
Рамки
по роз- робці товару
Рис. 6.4. Витрати на розробку нового товару.
Залежність стадій розробки від кумулятивних витрат показує, що різкий ріст витрат відбувається в момент реального споживання ресурсів – після затвердження робочого проекту. Практично, в основі розробки кожного товару лежить команда розроблювачів від інженера до маркетолога. І від роботи команди залежить успіх товару. Визначення і документування товару. В основі документування товару лежить його специфікація: ü за ДСТ України ü відповідно до закордонних стандартів. При документуванні товару використовуються документи: ü робоче креслення; ü специфікація матеріалів, деталей, вузлів; ü складальне креслення; ü схематичне зображення товару (структурні, принципові, монтажні схеми); ü техніко-економічні характеристики товару.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|