Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прийняття рішення в умовах ризику

Найбільш розповсюджений випадок. У цьому випадку визначається очікувана грошова віддача (expected monetary volue (EMV)) для кожного варіанту.

EMV(варіант і)= (віддача по 1-му стану природи)х(ймовірність 1-го стану природи)+(віддача по 2-му стану природи)х(ймовірність 2-го стану природи +…+(віддача по останньому стану природи)х(ймовірність останнього стану природи).

Для того ж прикладу.

Ймовірність сприятливого ринку така ж, як і для несприятливого, тобто 50:50.

1. EMV(А1)= 200000х0,50+(-18000)х0,50=10000 грн

2. EMV(А2)=100000х0,50+(-200000)х0,50=400000грн

3. EMV(А3)=0х0,50+0х0,50=0

Завершене дерево цілей для компанії

матиме вигляд

Сприятливий ринок

Віддача 200000грн

Несприятливий ринок

Будувати Віддача –180000грн

великий

завод

Сприятливий ринок

Віддача 100000грн

Несприятливий ринок

Будувати малий Віддача –20000грн

завод

 


Нічого не робити 0 грн.

 

Рис. 5.2. Завершене дерево цілей для компанії.

Контрольні запитання:

 

1. Теорія прийняття рішень.

2. Типи моделей.

3. Дерево рішень.

4. Прийняття рішення в умовах невизначеності.

5. Прийняття рішення в умовах ризику.


ТЕМА 6. ПРОЕКТУВАННЯ ПРОМИСЛОВОГО ПРОДУКТУ

 

Ключові слова:економічні зміни, соціологічні і демографічні зміни, політичні зміни, життєвий цикл товару, ранні стадії життєвого циклу товару, стадії розробки товару, робоче креслення, складальне креслення, комп'ютерне виробництво (САМ), CAD/САМ-системи, комп'ютерне проектування (CAD).

Стратегія товару – це вибір, визначення і дизайн товарів.

Мета стратегії товару – це забезпечення конкурентної переваги для товару. Слід зазначити, що вибір товару є фундаментальним рішенням, що має значення для всіх інших рішень ОМ. Існує п'ять факторів, що визначають можливість створення нового товару.

1. Економічні зміни, наприклад зміна цін.

2. Соціологічні і демографічні зміни, наприклад збільшення чисельності населення на планеті і т.д.

3. Технологічні зміни створення нових видів товарів і послуг.

4. Політичні зміни – нові торгові відносини, тарифи.

5. Інші зміни, що приводять до зміни попиту на ринку.


Читайте також:

  1. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  2. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  3. IV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу
  4. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  5. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  6. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  9. Аналiз ризику методами iмiтацiйного моделювання
  10. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  11. Аналіз для прийняття рішень стосовно залучення інвестицій
  12. Аналіз кредитного ризику банку




Переглядів: 556

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основи теорії прийняття рішень. | Життєвий цикл товару.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.