Управління збутом
Виробнича частина служби забезпечення
1. Заготівельний цех - розкроювання, розрізання металопрокату із подачею їх у вигляді заготовок до цеху.
2. Калібрувальна дільниця необхідна для переробки прокату в калібрувальну сталь для верстатів-автоматів.
3. Дільниця кріплення виготовляє кріплення.
Складське господарство на великих підприємствах виділено в окремий цех.
1. Відділ інструментального господарства – забезпечує необхідними інструментами.
2. ОГМ і ОГЕ подають замовлення на запчастини до обладнання.
3. Відділ обладнання організовує постачання обладнання, виготовлення нестандартного обладнання.
Розробляється план матеріально-технічного постачання підприємства. Наприклад:
Таблиця 10.3.
План матеріально-технічного постачання підприємства
на ------- період
Найменування матеріалів та
виробів
| Одиниця
виміру
| Потреба
| Покриття
потреби
за рахунок
остачі
на
початок розрахунк.
періоду
| Підлягає закупівлі
| На основне виробництво
| На ремонтно-експлуатаційні потреби
| На виготовлення оснащення
| На інші потреби
| На НИОКР
| Загальна
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| | | | | | | | | | | | | Основні функції збуту можна об’єднати на три групи:
1. планування;
2. організація;
3. контроль і регулювання.
Функція планування:
1. розробка перспективних і оперативних планів продажу;
2. аналіз і оцінка кон’юнктури ринку;
3. формування асортименту продукції по замовленням;
4. вибір каналів розподілу і руху товару;
5. розробка МСП по стимулюванню збуту;
6. складання кошторису витрат, його оптимізація.
Функції оптимізації збуту:
1. організація складського і тарного господарства для готової продукції;
2. організація продажу і доставка продукції споживачам;
3. організація перед- і післяпродажного обслуговування споживачів;
4. організація каналів руху товару і мереж розповсюдження;
5. організація підготовки торгового персоналу і управління діяльністю торгових представництв;
6. організація взаємодії всіх підрозділів підприємства для досягнення цілей збуту.
Рис. 10.9. Структура управління відділом матеріально-технічного постачання і збуту.
Читайте також: - ERP і управління можливостями бізнесу
- H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
- III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
- Oracle Управління преміальними
- А. Видання прав актів управління
- АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
- АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
- Адаптивні організаційні структури управління.
- Адміністративне право і державне управління.
- Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
- Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
- Адміністративні методи управління
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|