Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виділяють три основні види маркетингових стратегій росту: інтенсивний (органічний) ріст, інтегративний ріст, диверсифікацій ний ріст.

Тема 5. Маркетингові стратегії зростання

Маркетингові стратегії росту використовують в тих випадках, коли підприємство діє на перспективних ринках збуту, має певні конкурентні переваги та/або в змозі ефективно використати необхідні фактори успіху.

  1. Інтенсивний (органічний) ріст – збільшення обсягів продажу, ринкової частки та прибутку підприємства шляхом інтенсифікації його існуючих ресурсів.
    1. Стратегія глибокого проникнення на ринок – збільшення обсягів збуту та ринкової частки підприємства без зміни його товарно-ринкових позицій (за рахунок використання існуючих товарів та ринків збуту фірми). Маркетингові стратегічні альтернативи: підвищення рівня сервісного обслуговування, зниження витрат виробництва і збуту, активізація рекламної діяльності, розвиток збутової мережі, застосування засобів стимулювання збуту, спонукання споживачів до збільшення частоти використання товару та збільшення обсягів споживання товару.
    2. Стратегія розвитку ринку – адаптація існуючих товарів підприємства до нових ринків збуту. Маркетингові стратегічні альтернативи: виявлення нових засобів використання (застосування) товару, виявлення нових сфер використання товару, освоєння нових територіальних ринків збуту.
    3. Стратегія розвитку товару - розроблення нового товару для існуючих сегментів ринку фірми. Маркетингові стратегічні альтернативи: удосконалення товару, розширення функціональних властивостей товару, розширення товарного асортименту, створення нових моделей товару.
  2. Інтегративний ріст – розширення обсягів збуту, прибутку та/або ринкової частки підприємства внаслідок його об’єднання з постачальниками, торговими посередниками або конкурентами. Залежно від того, з ким об’єднується підприємство, виділяють такі види стратегій:
    1. Стратегія прямої інтеграції – об’єднання підприємства з торговельними посередниками.
    2. Стратегія зворотної інтеграції – об’єднання підприємств з постачальником матеріально-технічних ресурсів.
    3. Стратегія вертикальної інтеграції – об’єднання зусиль постачальника, виробника і посередника. Залежно від форми контролю виділяють такі різновиди вертикальних маркетингових систем:
  • корпоративна вертикальна система – всі учасники каналу розподілу належать до організаційної структури одного підприємства. Тобто підприємство-виробник має у своєму складі оптові бази, власні магазини.
  • адміністративна вертикальна система створюється в межах економічної влади одного з учасників системи. Так, великі розміри, фінансова могутність, імідж, стійке ринкове становище підприємства-виробника дають змогу йому координувати діяльність юридично незалежних посередників з питань реклами, ціноутворення, розташування магазинів.
  • контрактна (договірна) вертикальна маркетингова система – об’єднання зусиль виробника, оптового посередника та/або роздрібного посередника за певними умовами. Основною формою контрактної системи є франчайзингові, що передбачає об’єднання на основі надання підприємством-виробником права використання своєї торгової марки юридично незалежному посереднику на комерційних умовах.
    1. Стратегія горизонтальної інтеграції – об’єднання зусиль з конкурентом.

Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  3. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  4. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  5. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  6. Артеріальний пульс, основні параметри
  7. Банківська система та її основні функції
  8. Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.
  9. Будова й основні елементи машини
  10. Будова оптоволокна та основні фізичні явища в оптоволокні.
  11. Бюджетування (основні поняття, механізм).
  12. В адміністративному праві виділяють загальну, особливу і спеціальну частини.




Переглядів: 1285

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Формування і вибір цільових сегментів підприємства | Тема 7. Маркетингове стратегічне управління портфелем бізнесу підприємства ^ Сутність маркетингового управління портфелем бізнесу фірми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.