Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вдосконалення нормативно-правової бази міста на етапі переходу до інформаційного суспільства

Застосовно до створення системи правових актів, що регламентують загальні питання і окремі аспекти рушення в інформаційне суспільство, необхідно здійснити наступні першочергові заходи:

· детальний аналіз чинного законодавства в області інформатизації з метою виявлення міри ефективності і повноти обхвату відповідних об'єктів регулювання, включаючи відповідність діючим нормам федерального законодавства;

· визначення областей регулювання, потребуючих термінової регламентації внаслідок наявності пропусків в законодавстві;

· аналіз діючих нормативних правил неюридичного характеру (локальних, корпоративних, суспільних, організаційно - технічних), застосовних до регулювання інформаційних процесів;

· розробка і затвердження органами державної влади відповідних законодавчих актів (кодифікаційна робота).

Одна з найважливіших задач при переході до інформаційного суспільства – забезпечення жителям міста права на інформацію, складовими компонентами якого є право на безперешкодний доступ до міських інформаційних ресурсів, на користування сучасними ІКТ, на участь в інформаційному обміні.

Нормативні акти по інформатизації повинні також передбачати створення і дотримання механізмів постійного зворотного зв'язку між громадянами і органами влади і місцевого самоврядування з використанням сучасних ІКТ і політичних технологій.

Перехід до інформаційного суспільства повністю відповідає концепції стійкого розвитку – формуванню економіки, заснованої на знанні, а не на споживанні природних ресурсів, що розширяється, скороченню відходів виробництва, розв'язанню екологічних проблем, залученню до благ техногенної цивілізації.

Перехід до інформаційного суспільства передбачає швидкий і пріоритетний розвиток в місті базових компонентів інформаційної середи суспільства:

· техніко-технологічного підмурівка рушення до інформаційного суспільства;

· індустрії інформаційних і комунікаційних послуг і її інфраструктура;

· політичних, економічних, соціально - культурних, правових, організаційних рішень, що забезпечують це рушення.

Перераховані напрями потрібно розглядати як основні об'єкти політики забезпечення інтеграції міста в інформаційне суспільство.

До основних чинників і проблем, що гальмують процес рушення міста до інформаційного суспільства, можна віднести:

· нестабільність і важке фінансове положення економіки загалом, відсутність необхідного і достатнього об'єму інвестицій в галузі інформатизації і телекомунікацій;

· нерівномірність економічного і інформаційного розвитку районів і округів міста;

· низький рівень прибутків основної маси працездатного населення, визначальний малий платоспроможний попит на інформаційні і телекомунікаційний послуги;

· недосконалість нормативно - правової бази, регулюючої інформаційні відносини.

Процес рушення міста в інформаційне суспільство повинен регулюватися наступними принципами: партнерство; виражена соціальна і гуманітарна спрямованість; прозорість; облік інтересів суспільства загалом, а не інтересів окремих осіб, владних структур, організацій або секторів економіки; широка обгворення; регулярний обмін інформацією між всіма суб'єктами інформаційного суспільства; поступовість і поетапність здійснення всіх заходів, направлені на розвиток інформаційного суспільства.

Запитання для самоконтролю

1 Що таке діагностика підприємства? Що таке ситуаційний аналіз підприємства., SWOT-аналіз, аналіз стратегічної позиції підприємства, аналіз ринку та конкуренції?

2 Охарактеризуйте інформаційні технології управління розвитком підприємств.

3 Назвіть моделі та методи концентричного управління проектами з використанням комп'ютерних технологій ПРИМАВЕРА.

4 Охарактеризуйте аналіз людських ресурсів компанії при плануванні розвитку. Як робиться оцінка кадрового потенціалу та мотивації праці в регіоні?

5 Що таке нормативно правове регулювання реструктуризації та програм розвитку підприємств?



Читайте також:

  1. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  2. IV. Виклад інформаційного матеріалу
  3. IV. На четвертому етапі, виходячи із позиції кожної СОБ на матриці АДЛ, вибирають для неї відповідну стратегію.
  4. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  5. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  6. Аналіз програм на етапі їх експлуатації
  7. Античні міста-держави на півдні України, їх культурні традиції.
  8. Античні міста-держави Північного Причорномор'я
  9. Античні міста-держави Північного Причорномор'я
  10. Античні міста-держави Північного Причорномор’я
  11. Античні міста-держави Північного Причорномор’я.
  12. Античні рабовласницькі міста-держави Північного Причорномор'я.




Переглядів: 936

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організаційні заходи | Становлення агентств місцевого і регіонального розвитку в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.