МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Вдосконалення нормативно-правової бази міста на етапі переходу до інформаційного суспільстваЗастосовно до створення системи правових актів, що регламентують загальні питання і окремі аспекти рушення в інформаційне суспільство, необхідно здійснити наступні першочергові заходи: · детальний аналіз чинного законодавства в області інформатизації з метою виявлення міри ефективності і повноти обхвату відповідних об'єктів регулювання, включаючи відповідність діючим нормам федерального законодавства; · визначення областей регулювання, потребуючих термінової регламентації внаслідок наявності пропусків в законодавстві; · аналіз діючих нормативних правил неюридичного характеру (локальних, корпоративних, суспільних, організаційно - технічних), застосовних до регулювання інформаційних процесів; · розробка і затвердження органами державної влади відповідних законодавчих актів (кодифікаційна робота). Одна з найважливіших задач при переході до інформаційного суспільства – забезпечення жителям міста права на інформацію, складовими компонентами якого є право на безперешкодний доступ до міських інформаційних ресурсів, на користування сучасними ІКТ, на участь в інформаційному обміні. Нормативні акти по інформатизації повинні також передбачати створення і дотримання механізмів постійного зворотного зв'язку між громадянами і органами влади і місцевого самоврядування з використанням сучасних ІКТ і політичних технологій. Перехід до інформаційного суспільства повністю відповідає концепції стійкого розвитку – формуванню економіки, заснованої на знанні, а не на споживанні природних ресурсів, що розширяється, скороченню відходів виробництва, розв'язанню екологічних проблем, залученню до благ техногенної цивілізації. Перехід до інформаційного суспільства передбачає швидкий і пріоритетний розвиток в місті базових компонентів інформаційної середи суспільства: · техніко-технологічного підмурівка рушення до інформаційного суспільства; · індустрії інформаційних і комунікаційних послуг і її інфраструктура; · політичних, економічних, соціально - культурних, правових, організаційних рішень, що забезпечують це рушення. Перераховані напрями потрібно розглядати як основні об'єкти політики забезпечення інтеграції міста в інформаційне суспільство. До основних чинників і проблем, що гальмують процес рушення міста до інформаційного суспільства, можна віднести: · нестабільність і важке фінансове положення економіки загалом, відсутність необхідного і достатнього об'єму інвестицій в галузі інформатизації і телекомунікацій; · нерівномірність економічного і інформаційного розвитку районів і округів міста; · низький рівень прибутків основної маси працездатного населення, визначальний малий платоспроможний попит на інформаційні і телекомунікаційний послуги; · недосконалість нормативно - правової бази, регулюючої інформаційні відносини. Процес рушення міста в інформаційне суспільство повинен регулюватися наступними принципами: партнерство; виражена соціальна і гуманітарна спрямованість; прозорість; облік інтересів суспільства загалом, а не інтересів окремих осіб, владних структур, організацій або секторів економіки; широка обгворення; регулярний обмін інформацією між всіма суб'єктами інформаційного суспільства; поступовість і поетапність здійснення всіх заходів, направлені на розвиток інформаційного суспільства. Запитання для самоконтролю 1 Що таке діагностика підприємства? Що таке ситуаційний аналіз підприємства., SWOT-аналіз, аналіз стратегічної позиції підприємства, аналіз ринку та конкуренції? 2 Охарактеризуйте інформаційні технології управління розвитком підприємств. 3 Назвіть моделі та методи концентричного управління проектами з використанням комп'ютерних технологій ПРИМАВЕРА. 4 Охарактеризуйте аналіз людських ресурсів компанії при плануванні розвитку. Як робиться оцінка кадрового потенціалу та мотивації праці в регіоні? 5 Що таке нормативно правове регулювання реструктуризації та програм розвитку підприємств? Читайте також:
|
||||||||
|