Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організаційні заходи

Розробка системи індикаторів рушення в інформаційне суспільство

Забезпечення суспільної підтримки ідеї інформаційного суспільства

Можливі форми забезпечення підтримки ідеї інформаційного суспільства зводяться до чотирьох основних:

· проведення загальноміських і районних демонстраційно - просвітницьких кампаній, що пропагандують індустрію сучасних інформаційних послуг;

· розвиток домашньої телематики і пропаганда можливостей домашнього використання ІКТ;

· створення мережі публічних точок доступу до сучасним ІКТ і електронним інформаційним ресурсам на базі існуючих мереж публічних бібліотек і інших суспільних установ міста;

· вдосконалення курсів шкільної і вузівської інформатики за рахунок придання ним перспективи соціального використання ІКТ.

Для оцінки міри включеності міста в глобальне інформаційне суспільство і збільшення швидкості рушення міста в цьому напрямі необхідна спеціальна система індикаторів.

Метою стеження за цими індикаторами є як вимірювання розвитку інформаційної інфраструктури, так і процесу виробництва інформації, що передається по її каналах.

У цей час відсутня єдина міжнародна система індикаторів розвитку інформаційного суспільства в зв'язку з необхідністю узгодження в глобальному масштабі наборів продуктів і послуг, які в різних країнах відносяться до інформаційних.

Базовий набір макроекономічних показників, що характеризують інтеграцію міста в глобальне інформаційне суспільство, що вимагає регулярного статистичного спостереження, розбивається на три групи:

· Показники розвитку комунікаційної інфраструктури (загальноєвропейський перелік).

· Базові економічні показники розвитку інформаційного суспільства.

· Соціальні показники. Соціальний блок на першому етапі обмежується показником, що характеризує частку населення, яка використовує персональний комп'ютер на роботі і/або будинки, а також набором найбільш характерних показників з сфери освіти.

На першому етапі моніторинга відстежуються тільки базові індикатори. На наступних етапах моніторинга до них додаються наступні групи показників:

· Показники, що характеризують потужність і структуру інформаційної індустрії міста.

· Показники, що характеризують поширення і використання інформаційної техніки, продуктів і послуг "неінформаційними" галузями.

· Індикатори ефективності процесу інформатизації.

· Розробка і прийняття програми рушення до інформаційного суспільства

· Створення міських робочих органів по реалізації програми рушення до інформаційного суспільства

· Створення системи моніторинга рушення до інформаційного суспільства

· Розробка і реалізація демонстраційно - просвітницьких програм і проектів


Читайте також:

  1. II. Загально-шкільні заходи
  2. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  3. Адаптивні організаційні структури управління.
  4. Адміністративно-запобіжні заходи
  5. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  6. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  7. Бюрократичні організаційні структури управління.
  8. В організаційній структурі.
  9. Види й організаційні форми підприємств
  10. Види та організаційні форми підприємств
  11. Винищувальні дезінсекційні заходи
  12. Витоки повітря і заходи боротьби з ними




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Першочергові заходи, що забезпечують реалізацію концепції рушення в інформаційне суспільство | Вдосконалення нормативно-правової бази міста на етапі переходу до інформаційного суспільства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.