Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Першочергові заходи, що забезпечують реалізацію концепції рушення в інформаційне суспільство

Вдосконалення нормативно-правової бази розвитку інформаційного суспільства

Нормативно-правові акти міста в області інформації і інформатизації характеризуються порівняно великою кількістю, різнорідністю і множинністю предметних основ для регулювання, відсутністю кодифікації і системності в їх прийнятті.

По видах нормативні акти у вказаній області поділяються на нечисленні закони міста, що стосуються часткову питань інформатизації, а також більш широко представлені постанови і розпорядження Уряду.

Таким чином, в наяности як істотна фрагментарність нормативної бази в області інформатизації, так і наявність значного числа пропусків по різних важливих предметах регулювання, що вимагає найшвидшого усунення.

Виходячи з основних принципів Концепції, цілями вдосконалення нормативно-правової бази, повинні стати наступні:

· створення стрункої і консолідованої системи правових актів, регулюючої процеси формування і використання інформаційних ресурсів, а також інформаційний обмін, в тому числі міжнародний і міжрегіональний;

· закріплення політики державної підтримки інтеграції міста, його інформаційних і інших систем в інформаційне суспільство;

· забезпечення жителям конституційного права на інформацію шляхом законодавчого закріплення відповідних адміністративних і організаційних механізмів.

Основним нормативним актом, окрім документу про формування Концепції – є Постанова КМУ, від 12 квітня 2000 р. N 644, „Про затвердження Порядку формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації”, що вміщує Порядок формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації, форми та шаблони встановленого зразка.

Створення економічних механізмів

Розвиток інформаційно-телекомунікаційний інфраструктури міста, формування індустрії інформаційних і телекомунікаційний послуг вимагають значних фінансових коштів. Істотне використання коштів міського і районних бюджетів, не кажучи про федеральне, не представляється можливим. Тому в умовах економічних реформ, що продовжуються, зокрема подальшої приватизації телекомунікаційний сектора і зростання об'ємів продажу на ринку коштів інформатизації, інформаційних продуктів і телекомунікаційний послуг, основна увага повинна бути приділена залученню інвестицій від вітчизняних і зарубіжних комерційних структур, а також коштів населення. Представляється необхідною активна ділова участь комерційних структур в реалізації проектів загальноміського і районного рівнів.

Можна виділити 5 основних напрямів розвитку економічних механізмів:

· Створення сприятливих умов для іноземних інвесторів.

· Створення привабливих умов для вітчизняних комерційних структур.

· Розробка комплексу заходів, що дозволяють залучити кошти населення передусім в області освітніх, медичних, розважальних і деяких інших соціальних послуг.

· Розробка системи протекціоністських заходів для вітчизняних виробників апаратно-програмних і комунікаційних засобів, систем сервісної підтримки процесів комп'ютеризації і інформатизації, розробників прикладних програм, інформаційних продуктів і телекомунікаційний послуг.

· Для окремих соціально важливих проектів інформаційних систем і інфраструктури інформаційних і телекомунікаційний послуг, потрібно передбачити цільове бюджетне фінансування при раціональному розподілі коштів з міського і районного бюджетів.


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  3. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  4. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  5. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  6. А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.
  7. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  8. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства
  9. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил
  10. Адміністративна відповідальність за порушення податкового законодавства.
  11. Адміністративне правопорушення
  12. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.




Переглядів: 553

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток сучасної інформаційно-телекомунікаційний інфраструктури міста | Організаційні заходи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.