МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пункт 3Основа будь якою доцільної діяльності і в тому числі управлінської є закони природи, суспільства і мислення. З об’єктивних законів природи, суспільства і мислення слідують закони управління. Слово «закон» має два тлумачення: 1. Закон як нормативний акт встановлений вищим органом влади. Такі закони мають суб’єктивний характер оскільки залежать від суб’єктивної більшості яка приймає ці закони. 2. Закони мають об’єктивний характер якщо вони не залежать від свідомості людини і визначають стійкі співвідношення між певними процесами і явищами. Закони управління мають об’єктивний характер і стосуються систем управління. Цих законів всього 4: 1. Закон єдності і цілісності системи управління. Пояснення: 1. Система управління повинна містити всі необхідні елементи які об’єктивно необхідні для виконання завдань і досягнення цілей управління. 2. Єдність системи управління означає що вона утворює єдину систему а не просте поєднання елементів. Система – це сукупність елементів які взаємодіють між собою і набувають нової якості якою не володіє кожен елемент. 3. Цілісність системи управління означає функціональну цілісність. Тобто необхідність реалізації всіх функцій які необхідні для досягнення цілей. 2. Закон забезпечення необхідного числа степенів свободи системи управління. Пояснення: Степінь свободи це можливість діяльності в певному напрямку чи сфері. Для системи управління число степенів свободи обмежене законами країни, міжнародними правилами і домовленостями, а також звичаями і традиціями. 1. Керуюча система повинна забезпечити всі необхідні степені свободи для керованої системи. 2. Число степенів свободи керуючої системи завжди повинно перевищувати число степенів свободи керованої системи інакше керуюча система буде гальмувати керовану. 3. Закон необхідної різноманітності систем управління. Різноманітність систем управління повинна відповідати потребам керованої системи. Пояснення: 1. Різні сфери діяльності мають різну будову систем управління при цьому кожний конкретний вид діяльності має типові форми будови системного управління. 2. У конкретній сфері діяльності типові форми будови системи управління реалізується по різному оскільки знаходяться під впливом різних чинників і різних умов діяльності. 3. Конкретна система управління змінюється з часом оскільки змінюються умови її діяльності 4. Закон відповідності розвитку керуючої та керованої систем. Розвиток – це зміни від простого до складного. Інтенсивний розвиток передбачає що результати діяльності ростуть швидше ніж витрати на цю діяльність. Екстенсивний розвиток що результати діяльності ростуть повільніше ніж витрати на цю діяльність. Пояснення: 1. Якщо керуючи система розвивається інтенсивно вона може вивести керовану систему яка розвивається екстенсивно в розряд інтенсивних. 2. Функціональна складність керуючої системи повинна перевищувати функціональну складність керованої системи тоді система управління буде розвиватися інтенсивно. 3. Вдосконалення керуючої системи повинно здійснюватися більш динамічно ніж вдосконалення керованої системи. 4. Якщо керована система розвивається інтенсивно їй не може відповідати керуюча система яка розвивається екстенсивно. Читайте також:
|
||||||||
|