Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛЕКЦІЯ № 20. Психологічні проблеми особистості у професійній діяльності

Активні дії в боротьбі зі стресом.

Індивідуальні відмінності в вразливості для стресу.

Опинившись в об'єктивно однакових стресових умовах, одні відчувають високий рівень стресу і хворіють, у той час як інші відчувають значно слабший стрес і продовжують добре себе почувати.

Хоча генетичні фактори і пояснюють деякі відмінності у впливі стресу, Л.М. Фрідман та його колеги в ході досліджень отримали докази, що вказують на існування відмінностей між людьми, схильними до хвороб, і людьми, виліковує себе самі.

Люди, схильні до захворювань, реагують на стресові ситуації негативними емоціями і нездоровим поведінкою.

Люди, здатні вилікувати себе власними силами, успішно справляються зі стресом і протистоять хвороби.

Дослідження суб'єктивного стану здоров'я вказують на очевидну користь інтерпретації повсякденному житті з точки зору позитивних емоцій, чергування роботи і відпочинку, наявності мети і надії на позитивний результат.

Люди, схильні до захворювань, часто характеризуються як невротичні, слабо адаптуються, песимістичні, що мають низький рівень самоповаги.

Виліковують себе люди описуються як витривалі, оптимістичні, екстравертірованний.

Дуже важливий свідомий контроль.

Однією з характеристик високої самоефективності є збільшення фізичної витривалості, що є наслідком вироблення організмом природного болезаспокійливого засобу.

Виявлено три стратегії:

1) стати фізично здоровими;

2) збільшити позитивні емоції, змінивши пізнання, поведінку і навколишнє оточення;

3) знайти соціальну підтримку.

Установки, пов'язані з роботою, - ставлення службовців до їх роботи і їх організаціям; роль управління враженнями в процесі співбесіди при наймі.

Установки по відношенню до професії або роботі позначаються як задоволеність роботою.

Позначають вимір реакцій, що варіюється від дуже позитивних (висока задоволеність роботою) до дуже негативних (низька задоволеність роботою або висока незадоволеність).

Ставлення до компанії, в якій працює людина, - відданість організації, показник того, наскільки людина ототожнює себе зі своєю компанією і як велике його бажання продовжувати в ній працювати.

Фактори, що впливають на задоволеність роботою.

Висока задоволеність роботою може бути пов'язана з дією когнітивного дисонансу.

Оскільки більшість людей знають про те, що необхідно продовжувати працювати і що при зміні роботи часто витрачаються значні зусилля (це навіть пов'язано з певним ризиком), твердження про незадоволеності наявної роботою зазвичай породжує дисонанс.

Щоб уникнути або зменшити силу впливу подібних реакцій, багато людей повідомляють про відносно високий рівень задоволеності своєю роботою і можуть почати вірити своїм власним оцінкам.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  6. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  7. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  11. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  12. Автоматизація метрологічної діяльності




Переглядів: 602

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ № 19. Медична психологія. Способи діагностики та лікування в психології | Фактори, що впливають на ставлення до роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.