Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фінансуючі організації

Відомства, розробляючі і координуючі наукову і інноваційну політику

Урядовий сектор

Інноваційні характеристики провідних компаній

Розмір компанії

Однією з переваг командно-адміністративної економіки була економія на масштабах, тому виробництво в радянський період відрізнялося високим ступенем концентрації. Цим і пояснюється крупний розмір приватизованих компаній на початку 90-х років. В той же час практично був відсутній сектор малого і середнього бізнесу (МСБ ), і до наших днів він погано розвинений. Якщо в країнах ЄС на малий і середній бізнес доводиться 72% зайнятості, в США - 52%, то в Україні МСБ припадає на частку менше 25% зайнятості.

В даний час для малого підприємництва не створено ні сприятливих умов, ні відповідної регулюючої середи. Привілейовані умови частіше створюються для крупного бізнесу, а для малого бізнесу існуюче регулювання дуже обтяжливе.

Для прискорення економічного розвитку України необхідно негайно реформувати і створити відповідні інституційні, законодавчі і фіскальні умови, так само, як і економічне і політичне середовище, стимулююче розвиток МСБ.

Відповідно до цього чинника слід розглянути показники НДОКР провідних компаній різних галузей. Особливу увагу слід приділити темпам збільшення/зменшення витрат на НДОКР.

У цьому розділі проводиться огляд діяльності основних відомств і структур, що визначають політику, здійснюють координацію, фінансування і регулювання у сфері науки, технологій і інновацій (НТІ) в Україні. Рекомендується об'єднати їх у наступні три групи:

1. Відомства, розробляючі і координуючі науково-технічну політику.

2. Фінансуючі організації.

3. Регулюючі органи.

У цій області можна виділити три рівні:

1) головні «гравці»

2) інші органи

3) регіональні «гравці».

Головні «гравці»:

• Державне агентство України з інвестицій та інновацій;

• Рада національної безпеки і оборони України;

• Міністерство освіти і науки України;

• Національна Академія наук України;

• Національне космічне агентство України (НКАУ).

Інші органи - різні профільні міністерства і відомства.

Регіональні «гравці» .

На регіональному рівні основними елементами НІС, відповідальними за розробку і реалізацію науково-технічної політики, є керівництво і відповідні відділи адміністрацій низки областей, що мають у своєму розпорядженні значний інноваційний потенціал.

Фінансування НІОКР здійснюється з наступних п'яти джерел:

1) держбюджет;

2) підприємницький сектор;

3) позабюджетні фонди;

4) власні засоби наукових інститутів;

5) зарубіжні джерела.


Читайте також:

  1. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  2. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  3. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  4. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  5. Акти з охорони праці в організації.
  6. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  7. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  8. Аналіз сильних та слабких сторін організації
  9. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  10. База управлінських рішень і закони організації.
  11. Базові напрями організації захисту інформації ІКСМ.
  12. Баланс надходження коштів організації (оперативний фінансовий план) на 20__ р.




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ринкова стратегія | Державне регулювання трансферу технологій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.